Hirdetés
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
Leírom, csak hogy mennyire féltsétek az autót a gépi mosótól...
Szervizben volt az autóm, amit Dodi nagyon szépen megcsinált pár éve, én azóta is próbáltam karcmentesen tartani, 90%-ban azt hiszem hogy sikerült is. Mindig büszke voltam arra hogy szinte karcmentes a 12 éves autóm....
Ma a szervizből úgy kaptam vissza az autót hogy az csupa mosókarc lett, mivel (ajándékba) áttolták a szervizes gépi mosón. Azt hittem az agyam eldobom.... 1 db gépi mosás szétbaszta a gyönyörű fényezést + a szinte új hátsó lámpákat. Ahogy nézem oldalt pár helyen még a meg is mattult a lakk.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
szabi325
tag
válasz kajmika0510 #28995 üzenetére
Ezek a színes polírok szerintem feltöltő és nem abrazív polírok, amiket linkeltem azok abrazívok és azzal tudod végleg eltűntetni / kevésbé észrevehetővé tenni a karcolást, a feltöltőssel meg jobb esetben pár mosásig elhúzni.
Tehát minőségre nem rossz, csak másképp műküdik és más a hatása
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
válasz ducati113 #28991 üzenetére
Madaraknak... (szeretem ezt a kifejezést, kicsit sokat használod) Akkor tisztázzunk le a madarak kedvéért néhány fogalmat. Először is nem szűrő pumpa, vagy szűrő, vagy pumpa. Aztán nem GDP és nem liter, hanem Gallon Per Day. Namár egy 25 ezres ozmózisos szűrőben nincs pumpa, mert csak a motor ennyi, tehát ha az neked napi 450 liter szűrt vizet kicsurgat, akkor vagy 20 bar-os üzemi nyomásod van a vízműtől, vagy piszkosul nem 0-ás vizet csinál. Aki ezzel akar autót mosni, annak külön gratulálok, mert egy autó mosás átlagosan 60-70 liter vizet emészt fel, ami egy 50k-s pumpa nélküli készülék esetén a napi 120 literes átfolyást tekintve 12 óra alatt csepeg le, egy külön erre dedikált tartályba. Ez a tartály legyen az autóhoz közel és legyen még benne egy búvárszivattyú még ennyi pénzért is...
A gyanta valóban nem szűr, ezért van előtte előszűrő, viszont ez nem ozmózis szűrés. A gyantás vízlágyítás teljes mértékben lefedi az autómosás igényeit, mert a kálcium karbonátok ionjait elvonja, így megkapod az áhított foltmentes száradást. Ez a módszer a leggazdaságosabb, nem kíván sem pumpát, sem külön tartályokat.
-
A hűtővízet honnan tudom, hogy cserés? Szép piros jelenleg és nem fogy. Én motorból indulok ki, ott semmit nem várok meg, idő előtt valamivel cserélem. Az olajból meg szűrőkből kiindulva kidobhatom a szervizkönyvet. Jövőre biztosan kap új benzin szűrőt is.
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
szabi325
tag
válasz kajmika0510 #28988 üzenetére
-
ducati113
csendes tag
válasz focvis #28978 üzenetére
Házi szürő "vízmű"35 ezer, én még anno 25 ért vettem lassan 10 éve.Nem 150 ezer!!Madaraknak persze annyi!
Nullás vizet csinál egy 12 literes tartályba. Ha inni kell, akkor átmegy egy szén szürön,visszasózó patronon és egy energetizálon,remélem jól mondtam. Utóbbi nem szükséges.
Tártájból nullás vizet lehet használni mosásra.
Szürő pumpa lehet 50-75-100 GDP-s Ez a napi termelt mennyiséget jelenti.Liter
Van egy tartályod amibe nyomatod a vizet, akkor 35 ezerből meglehet úszni.+ a tartály
A gyanta az nem szür csak lágyit. A folyamatát nem tudom de az elég drága. Szűréssel is lágy lesz a víz,gondolom a szűröket védik így,hogy tovább bírja. Valószínű ezért is ozmózis a gép neve mert szűrni mindenképp kell.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Kolondrum #28984 üzenetére
Alkalomadtán egy autószerelő nézzen rá a vezérműláncra, kicsit hangos indításkor. Az olaj Dexos2. 👍
@Formaster: Passz, hogy miért Ozmobil. Amazonról kicsit olcsóbb.
(#28985) tibbike01: Sonaxot próbáltam (~1500), kicsit volt csak büdös előtte, eltűnt a szag. Szvsz a Mannol is jó lehet, az 7-800 Ft.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
válasz focvis #28983 üzenetére
Erre tippeltem én is, az ioncserélő tiszta sor. De miért az van ráírva, hogy ozmobil? Jó kis cucc, mire elkészül egy ilyen én is milla körül saccolnám. Automosásra vannak egyszerübb megoldások is.
tibbike01 összefoglaló.
-
szabi325
tag
válasz kajmika0510 #28986 üzenetére
Az is elfog tűnni cask nem másnapra hanem a kövi mosáskor
-
kajmika0510
tag
Sziasztok.
Új vagyok itt.
Van egy wv passat b6 szurke metál. Jó multkorában áltam ki a kocsival az udvarról és a kaput bal oldalt sajna becsapta a szél és meghúzta kicsit az oldalát. Nem annyira mély karc a körmönmel éppen érezni. Ali expressrol rendeltem egy pasztát 3 dollárért mert ismerosom azt mondta nem rossz. Bekentem vele , majd latom hogy halvanyult de masnapra ugyanolyan volt.
Most voltam a homasitaba és kérdeztem a műszakis kollegát és a turtle wax color magic karceltávolítót ajánlotta ami pont ezust és szurke metal kocsikhoz ajánlott.
Mi a véleményetek erről a termékről? -
tibbike01
őstag
Klímatisztító bombából melyik az ajánlott? Egyáltalán ajánlott-e ez az eljárás?
Nemsokára szervíz és gondolkodom egy gyors és olcsó klíma tisztításon. -
válasz focvis #28721 üzenetére
ezt kapta - azóta (200km van benne) a víz hőfok kisebb.
start
1 óra alatt meg volt minden szűrő cserével.Más: kiégett a korábbi német, tompított. Ez vár a csomagautomatában: GE Sportlight Ultra +30% H7 4200K 58520SBU
Valaki találkozott már vele? Jó lesz?2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
Formaster
addikt
válasz focvis #28981 üzenetére
Ez így nem teljesen igaz bár nem is a témához tartozik, de az ozmózis elve, hogy szűrőmérettől függően mindent kiszűr, a végén csak a H2O marad. Az ivóvíz szűrők csökkenthetik a vízkövet, de teljes mértékben nem köthetik meg a kálciumot (itthon), mert akkor emberi fogyasztásra nem alkamasak. Ugyanis a lágyvíz igyekszik felvenni a kálciumot és kimosná a szervezetedből.
Egyébként érdekes a gépezet, mert az ozmózisos szűréshez elviekben nem kellene ioncserélő, ebben pedig van. (nagy kék patron). Szerintem ez bőven nem ozmózis, hanem egy ioncserélő, amihez nem tudom pontosan mi van hozzákötve abban a két krómozott ereszcsatornában Valamilyen előszűrés lehet, vagy oda kell tölteni a sót a regeneráláshoz Passzolom, de ez elég home made, semmiképp sem ozmózis, még ha rajta is van, hogy Ozmobil 500 Az más kérdés, hogy mosáshoz tökéletes, bőven el tudnék fogadni egy ilyet, viszont az ioncserélő ára is verdesi a pár százezret
-
veterán
-
Speeedfire
félisten
válasz Speeedfire #28972 üzenetére
Az írja, hogy nem szilikonos. Berner termék. Gondolom valami olcsóbb cucc lehet.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Formaster
addikt
válasz Speeedfire #28970 üzenetére
A szilikonos dolgok kerülendők. Akkor inkább ne rakjon rá semmit és majd te lezárod egy fussoval, vagy collonite-al, vagy bármivel. A fülleres/"korrekciós" anyagokra pedig semmi szükség kivéve, ha a polír nem megfelelően sikerül, esetleg hologramos.
-
Formaster
addikt
válasz Speeedfire #28966 üzenetére
Kérdezz rá, hogy mivel konzerválja, mert neked is lenne elképzelésed. Nyilván van a terméknek neve is. Jó lenne, ha nem valami szilikonos filler lenne
-
veterán
Nem ad megoldást a problémádra, miszerint 1 hetes ráégett bogarakról van szó; én minden autópályás menet után (nyilván nem egy Bp-Budaörs távon) frissiben letakarítom az autó orrát, tehát hetente 2x. Waxolt az autó.
Az esetek 99%-ban az M7-es vagy az M1-en járok, így az Osztyapenkónál lévő OMV nagynyomású mosóját használom (vagy Börs Tesco, vagy Nagyszőlősi úti AGIP/MOL), mindhárom OK.
Ha csak kicsit maszatos / nincs kedvem a kútra bekanyarodni, akkor desztillált vízzel töltött spricni + finom mikroszálas, nem dörzsölve csak simogatva. Kb. 5 perc meló, ha frissiben csinálod és waxolt az autó.
Amikor nem benzinkúton, hanem pl. a Balatonon "sikálom" a gép orrát az utcán, nem kizárt, hogy furán néznek az emberek, de nem érdekel.
[ Szerkesztve ]
-
-
Patrick
addikt
Hali!
Valami kétlábú primitív földlakó rányitotta az ajtaját a jobb első ajtómra. 1 éve lett újrafestve az egész kocsi. Lett egy fél körömnyi horzsolás. Bordó az autó, most a jobb első ajtón van egy világosabb bordó horzsolás...
Mit lehet ezzel kezdeni? Van valami pingálós ecsetféleség, amivel rá lehet menni? Nem akarom, hogy rozsdásodjon idővel...
Köszi!
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Formaster
addikt
válasz Speeedfire #28963 üzenetére
Attól függ mi az. Kérdezz rá, hogy mi a neve.
-
Speeedfire
félisten
-
Formaster
addikt
Polírozni csak tökéletesen tiszta felületet szoktunk. A bogarakat lakktisztító gyurmával le tudod szedni, előtte azért fújd be valami értelmes bogároldóval, minimu egy Sonax/Carpro-val. A kerámiás videókról annyit, hogy azokból nem derül ki, hogy rajta is marad-e. Tökéletes felület kell, számít a zsírtalanítás, a hőmérséklet, páratartalom, meg még pár dolog. A 250 ezret sokallom én is, ebben legalább benne van egy infrás besütés?
Ha mindenképp polírozni akarod, akkor veszel Menzerna korongokat+pasztákat és uccu neki.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
K7 van nekem is, csak nem a gyári habosító mert az nem valami hatékony finoman szólva. Előmosón sok múlik, én Valet Pro Citrus Pre Wash-t használok, és ez lehoz minden bogarat! Meg kellene próbálnod egy normális habosítót, meg egy normális előmosót! És sztem a bogaras gondok el is múlnának. Wax nélküli kocsin is a fenti kombó lehozza a bogarakat, meg madárszart meg mindent. Waxolt kocsin meg azt végképp!
iPhone 13 Pro Max
-
a8l
aktív tag
válasz Formaster #28954 üzenetére
Alapvetően csak a bogarakat szedném le vele, a lökösről meg a géptetőről, és a sárvédő széléről.
Télen átjött a szomszédból egy polírozó cimbi és ő ráment leszedte az utolsó darabig minden nyom eltűnt, de nem szeretném vele políroztatni ezt az a8-at. Nem szeretném magamnak full felpolírozni, csak max ha itt ott van 1-1 karc vagy kis nyom amit el kell tüntetni+ a bogarak.
Érdekes a lagunára nem tapadnak a bogarak ennyire, persze azzal nem is megyek 200+.
A gt-r volt még ilyen arra is lemoshatatlanul tapadtak a bogarak, persze 300+ -os tempóknál meg is értem, meg lemosva se volt azonnal, mert akkor kb minden egyes menés után moshattam volna le.
Kérdeztem egy itthoni kerámiást mondott egy nevetséges 250ezret, na annyit biztosan nem fogok adni ilyenért. Yt-n van egy rakás video ahol felhordják ezeket a kerámia bevonatokat, nem tűnik bonyolultnak, oké előtte megpolíroztatom.
Egyébként nem fekete hanem sötét kék metál pontosabban gyöngyház.(#28952) jozsi252
Persze hogy nagynyomásúval mosom, karcher K7-em van, mindig is az volt már 15 éve(most van egy új k7).
160bar, 3kw, elég az ereje. Előmosót néha szoktam használni van habositó pisztoly a karcherhez, de az se segít a bogarakon. Másik "autón" nincs ilyen gond, de azzal nem megyek gyorsan, meg messzire sem.[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
válasz Speeedfire #28953 üzenetére
Gyanús hogy füller, pl Essence, vagy valami más. Konzerváló lehetne barmilyen sealent, de az nem korrekciós. Ha korrekciós, akkor gyanús, 3 lepcső után nem kell semmilyen korrekció, az tökéletes kell legyen. Kérd meg, hogy semmilyen fülleres anyagot ne használjon.
-
Formaster
addikt
Polírozni nem fogsz megtanulni géptetőn, főleg nem feketét, nem rotációssal. A géptető gyerekjáték, a gond az éleknél, domborúlatoknál, nehezen hozzáférhető helyeknél van. Két lehetőséged van a bogarak ellen: überjó wax/coating vagy überjó kerámia. Utóbbit nem fogod megkapni boltban és nem is tudod felrakni magadnak, egy ilyet jobb ha a legjobbakra bízol. A legjobb kerámiák jelenleg a Servfaces, Nanolex HD és Carpro. Nem kaphatók kereskedelmi forgalomban, csak hivatalos applikátorok rakhatják fel. Az összes többi kidobott pénz.
Az első lehetőség, hogy lepolíroztatod egy jó szakival és felrakatsz vele, vagy magad egy Fusso 12Months teflon "wax"-ot. Ez kb 6 hónap masszív védelem, kerámia szintű hidrofobítás és levan a gond a bogarakról. Egy tégely kb 9 ezer forint és vagy 10-15 alkalomra elég. Szerintem a saját polírt ne eröltesd fekete autón, de ha elég ügyesnek érzed magad belevághatsz, kapsz innen útmutatót.
-
Speeedfire
félisten
válasz Speeedfire #28906 üzenetére
Úgy néz ki péntek este viszem hozzá, azt mondta, hogy másnap délután/este lehet majd érte menni. Viszont nem értettem, hogy mi az a 4 réteg. 3 réteg polír, de a 4. nem wax, hanem valami konzerváló, korrekciós réteg vagy micsoda?!
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Magnum_
nagyúr
ha rendesen (és rendszeresen) viaszolva van a kocsi, nem tapadnak meg a bogarak. legalább ezzel kellene áttörölgetned mosás után.
de persze a tuti egy fasza polír utáni kerámia lenne, az A8 meg is érdemelné
I humbly and respectfully decline™
-
a8l
aktív tag
Sziasztok!
Meg kéne tanulnom egy kicsit polírozni, milyen anyagokkal érdemes kezdeni?
A legfőbb bajom a bogarak amik nem jönnek le mosáskor az autóról, valami nagyon finom polírral le tudom szedni a maradékokat. Próbáltam már mindenféle bogároldót, meg nedves mikroszálast rátettem órákra a tükörre próbaképp de akkor se jön le maradéktalanul, ott marad a nyoma a dögöknek. Most is egy M3 oda vissza után mint egy bogártemető úgy nézett ki az autó eleje, lemostam de nem jön le teljesen.
Van egy Michelin 1100w-os polírozó gépem, állítható fordulatszámú, ehhez vennék normális szivacs korongokat, meg többféle pasztát. Van itthon egy csomagtérajtó ami elég karcos azon gyakorolnék, meg egy 16 éves laguna, az lenne a másik tesztalany, ha már ezeken elérek valami eredményt akkor próbálnám az a8 elején is.
Végleges megoldás a kerámia bevonat lenne min 5 rétegben, nem tapadna rá a sok dög, meg mosni is könnyebb lenne, kevésbé karcolódna. Alapvetően nem karcos az autó, bő két éve volt polírozva, akkor egész napos reggel 9-től este 8-ig, 3 lépcsőben csinálta egy házhozjövős mester.Kerámia bevonatot nem tudtok valami normális helyet itthon ahol nem horror áron rakják fel polírral együtt?
Esetleg megvenném magát a bevonatot meg hozzá ami kell, valami ajánlott webshop(lehet külföldi is)?
Sötétkék gyöngyház az autó, nagyon kényes, szerintem a lakk is szarabb sokkal ami ezeken az újabb audikon van mint a régieken. A régit 7 év után políroztattam és akkor se nézett úgy ki mint ez 5e km-nél amikor megvettem.
Ha van ajánlott polírozó ember bp környékén aki normális áron jó munkát végez az is érdekelne, mert ideje lenne megint egy polírnak, bár most jobb állapotban van mint az első polírozásnál. Bunkó német gépibe vitte, meg is látszott rajta mindössze 5e km alatt is el tudta intézni a fényezést. Azóta csak kézi, de leginkább én mosom, mert a mosókban is mindenféle szedett vedett karcolós koszos viledákkal törlik le, de inkább a szilikonos lehúzót szeretik. Én itthon bőr törlőkendővel törlöm szárazra.Létezik olyan bogároldó ami nagy sebességű pályázás után pár nappal max 1 héttel is teljesen leszedi a rovarmaradványokat?
-
Formaster
addikt
válasz szabi325 #28938 üzenetére
Na látod ez igaz Ezer éve néztem utána, azóta meg annyian ajánlgatták, hogy a reggeli kapkodásban hirtelen nekem is ez jutott az eszembe. Hát igen, a 40 mikor nem túl baráti főleg, hogy szilikonos
(#28936) BMW001: Lekapta a maradékot, de nem is annyira lepődök meg, mert a vízkő oldásához savas oldat kell és ki tudja még milyen kísérő kemikáliák vannak benne. De megnézném, hogy mennyire bántja a friss fussot, vagy esetleg a belépő kerámiás bevonatokat. Szerk: elég hosszú Caution rész van az használatiban, pl never use on glass és: "May affect windscreen/window coatings and traditional sealants and waxes".
-
Formaster
addikt
válasz szabi325 #28938 üzenetére
Na látod ez igaz Ezer éve néztem utána, azóta meg annyian ajánlgatták, hogy a reggeli kapkodásban hirtelen nekem is ez jutott az eszembe. Hát igen, a 40 mikor nem túl baráti főleg, hogy szilikonos
(#28936) BMW001: Lekapta a maradékot, de nem is annyira lepődök meg, mert a vízkő oldásához savas oldat kell és ki tudja még milyen kísérő kemikáliák vannak benne. De megnézném, hogy mennyire bántja a friss fussot, vagy esetleg a belépő kerámiás bevonatokat.
-
Kleroo
veterán
válasz szabi325 #28938 üzenetére
Persze, de kevesebb, nincs fém doboz, nincs rongyocska, 1féle paszta. Relatíve jóval drágább a Sonax.
Nézem a kommenteket. Mannollal szkeptikus vagyokBTW este dobok képet, kész a fejegység a plastiDip-es átalakítással. Gyári minőségnél jobb lett, örömbódottá.
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
Kleroo
veterán
A Sonax van annyival jobb amennyivel drágább?
Sonaxban nem csalódtam még, Mannolban igen.
Elég drága fényezést simizgetnék, nem akarom h az anyag ne legyen elég jó, csak én legyek a hibaforrás.Hodor. Hodor? Hodooor!
-
Formaster
addikt
Mai mosás: A géptetőt befújtam spotlessel, mert volt pár vízkő folt. Szépen le is szedte, a maradék fussoval együtt Igaz már nem volt sok rajta, de kíváncsi lennék, hogy a frisset is lekapja-e.
Másik a Carpro gyapjú washmitt: Tökéletes, nem találok szavakat. Itt állt másfél éve a polcon, nem mertem kibontani, mert olyan szép és drága volt Viszont a lassan 3 éves mikroszálas szivacsom már össze vissza foszlott, így ma befogtam. Egyszerűen tökéletes, a gyapjú magába zárja a szennyeződéseket, viszont minimálisan abrazív jellegű, így minden koszt leszed, persze karcmentesen. Gondolom ezt minden gyapjú tudja, nem muszáj emiatt Carpro-t venni, de egyik sem olcsó buli.
-
modflow
veterán
Voltam egy vezetéstechnikai tréningen ahol elvittem pár kis bóját. Fel nem merült bennem, hogy egy gumi bója bajt okozna...
Erre látom, hogy megcsikarta a fényezést néhány helyen.
Szóval a lakkon lettek karcolások. Mit lehet ezzel kezdeni?
Mivel tudnám eltüntetni? -
MunezXBK
nagyúr
válasz Speeedfire #28922 üzenetére
Eladásra kellett.
Csináltam már esküvői autót is, nyilván feketét.
-
Speeedfire
félisten
válasz F_Zolee #28919 üzenetére
Eléggé.
A lényeg, hogy hozzám legyen közel.MunezXBK: Ez már brutális. Ezt már elkudted egyszer, akkor is sokkolt. Ilyet már nem csinaltatnek. 1 hónap és nem lesz ilyen.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
ACAB95
tag
Udv
Mit ajánlotok kulso szurke muanyag elem ápolására? Ahol megvan karcolva ott látni, hogy fehér... nem lefestve van hanem bevonva valami szurke réteggel. Koszonom!"Ami nem öl meg, az megerősít."
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Speeedfire #28918 üzenetére
-
F_Zolee
veterán
válasz Speeedfire #28918 üzenetére
Aham. Szóval ez közel van Örshöz?
-
Speeedfire
félisten
válasz BigBlackDog #28914 üzenetére
Általában este szoktam kocsit mosni, mikor pályázásból haza érekezem. Waxolni nem szoktam külön*, csak ami a mosóban van azt használom.
Az idei év a fekete szín jegyében fog telni és a polír mindenképp kell neki. Láttam már erről a kocsiról pár szépen polírozott képet és nagyon bejöttek. Igazi mélyfekete színe van.*Majd egyszer el szeretnék menni szenthez egy ilyen tanfolyamra.
F_Zolee: Ez Vp. megyében van, nem Bp.
MunezXBK: Előtte azért még dumálunk, hogy mit merre, hogyan. Meg, hogy feketét csinált-e már. De neki is fekete az audija, szóval szerintem menni fog neki.
Az az OPC nagyon szép lett, nekem is az a csomag kell.[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Speeedfire #28910 üzenetére
Akkor majd kiderül mennyire ügyes.
Az OPC is azért lett kitolva napra, hogy hologramos lett-e? Nem lett.
Mondjuk azok után, hogy 90%-ban fekete autókat nyertem meg...
-
F_Zolee
veterán
válasz Speeedfire #28906 üzenetére
Dobhatnál valami infót róluk. Lehet én is leadnám 1x...
-
Magnum_
nagyúr
válasz BigBlackDog #28914 üzenetére
Biztos, hogy egy fasza polir utan utni fog
I humbly and respectfully decline™
-
BigBlackDog
veterán
válasz Speeedfire #28913 üzenetére
Ezeken nem látszik, általában csak erős napsütésben jön elő a kis szemét jelenség. Persze napon meg nem polírozunk, meg nem mosunk kocsit, szóval ördögi kör ez nálam waxolásnál. Felken árnyékban, látszólag teljesen rendben van, aztán ahogy kiér a napra a kocsi, már tolhatom is vissza, hogy valahogy visszatöröljem.
Ha viszont jól meglesz csinálva, szerintem ütős lesz, mert képek alapján amúgy szép a járgány.
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
félisten
válasz BigBlackDog #28911 üzenetére
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Motion_Blur
félisten
válasz BigBlackDog #28911 üzenetére
Jól bizony, C oszlopon látszik szépen.
A nap nem hazudik
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
BigBlackDog
veterán
válasz Speeedfire #28910 üzenetére
Ááhh, az a legkeményebb dió, ha jól sejtem. Jól látom, hogy a bal hátsó kerék felett hologramos?
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Speeedfire #28908 üzenetére
Hát aki pirosat nem csinál meg szépre, az kb. vak.
Milyen színű az autód?
-
Speeedfire
félisten
-
Magnum_
nagyúr
válasz Speeedfire #28906 üzenetére
A te kocsid "ramagy" allapotban van, 5-6ora alatt nehez lesz -eloben is- latvanyos eredmenyt elerni.
(Az also kepen nagyon szep az elso lokharito. Az is igenyel nemi foglalkozast)
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Speeedfire
félisten
válasz Speeedfire #28797 üzenetére
Lehet mégsem kell magamnak megcsinálni.
Egyik ismerős rámírt, hogy ők szoktak csinálni polírt. Ők is 5-6 óra alatt csinálják, azt mondta ami 1 nap, az nagyon ramagy állapotban van. Hétvégén beszélek vele, meg megnézi a leon-t, aztán majd kiderül.Ez egy 1-1.5 napos meló volt.
[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
-
i-sti
senior tag
Egy A4 Avant fóliázása 4%-ossal kb mennyi lehet?
Kaptam egy árajánlatot 23k SUNGARD fóliával. Ez reális?
Ez így oké?
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest