- Októberi bevetésre indul a hardveralakulat
- Továbbfejlesztette az SP szériás, kompakt tápegységeit a Lian Li
- Itt van az ASUS legfrissebb, AMD platformra épülő mini PC-je
- Jegeli pénznyelő projektjét az Apple, az okosszemüvegben látják a jövőt
- Olcsónak ígérkező, madzagos egér jelent meg az ASUS ROG-os portfóliójában
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
válasz
(Kolombusz) #647 üzenetére
Árulnak olyan cuccot, ami az mp3 lejátszó hangját fm rádió számára megfelelő modulációval kisugározza és azt a rádió tudja venni, mint egy sima országos rádiót.
-
t1
veterán
válasz
(Kolombusz) #647 üzenetére
Ha gyárilag nem MP3-as akkor sehogy...de ha van rajta AUX akkor rákötsz egy MP3 lejátszót, telefont bármit
-
qdak
addikt
válasz
(Kolombusz) #88 üzenetére
kereszt apám michelin jei is 60.000 km birtak kb pedig ö nem tolja neki meg füstöli
-
dokar
addikt
válasz
(Kolombusz) #264 üzenetére
én km_óra _spirál cseréjénél gondolkoztam el a dolgon, de aztán hagytam, mert az új spirál megvolt csírozva a csőben, továbbá a váltóolajból kapja a további kenést. bár tény ami tény, cseréltem már 2x km_óra_spirált, egyszer műszerfalat, de nekem akkor is zörög egy picit az órám.
mit akarsz bekenni/fújni szilikonolajjal?
lehet nekem be kéne kennem a jobb hátsó ajtót műszerzsírral, mert nyikorog. -
dragonfx
veterán
válasz
(Kolombusz) #219 üzenetére
turbónyomást emelik, legegyszerűbb téma.
Kérdésa a gyári turbó meddig bírja -
dokar
addikt
válasz
(Kolombusz) #222 üzenetére
az biztos, de ha vmi spéci titánötvözetből lenne a motorblokk, ami nem reped meg...
-
dokar
addikt
válasz
(Kolombusz) #219 üzenetére
A turbódizél autók teljesitménye mért nő meg sokkal jobban chippelés után, mint a szivó benzineseké?
mert felnyomják a turbónyomást, azaz azonos térfogatra még több üzemanyag-levegő keveréket zsúfolnak be. ez kb olyan, mintha az 1.6-os motort kicserélnéd 2.0-ra vagy nagyobbra. de ez nem csak a turbódízelekre igaz, hanem a turbós benzinesekre is. -
DeadMeat
nagyúr
válasz
(Kolombusz) #219 üzenetére
Nembiztos,h jol tudom,vagy mondom:A dizel motorokat sokkal nagyobb ''rahagyassal'' tervezik,pont a nagy nyomas,ect miatt.Ezert lehet beloluk joval tobbet kihozni,mert sok a tartalek.
-
bambano
titán
válasz
(Kolombusz) #88 üzenetére
Ebben a kategóriában ha nem is normális, de nagyon nem lóg ki a sorból...
Nálam lesz futómű baj is, azért megy kedden szervizbe. Csak jó lenne egy füst alatt a gumit is lecserélni, nehogy a régi gumi szétverje az új futómű alkatrészeket.
[Szerkesztve] -
Viszlát
addikt
válasz
(Kolombusz) #88 üzenetére
Egyáltalán nem normális, de a gyári gumik már csak ilyenek...
-
blunt
aktív tag
válasz
(Kolombusz) #90 üzenetére
ez egy cuki avatar
nem szoktam, csak néha elkap a hévtudom, hogy benzinpocsékolás, ill. felesleges féket koptatni meg ''mittoménmit'', de azért néha kell
-
blunt
aktív tag
válasz
(Kolombusz) #88 üzenetére
én csak a saját autóm nevében tudok nyilatkozni, de ekkora lóerő és nyomatéknál sztm normális
szinte felkaparja az aszfaltot 1-1 rajtnál...
-
dokar
addikt
válasz
(Kolombusz) #43 üzenetére
hehe tényleg erre hirtelen nem is gondoltam, érdekes lehet az a hang, főleg ha a doppler is rájátszik távolodásnál
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest