Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • GoodSpeed

    addikt

    LOGOUT blog (1)

    válasz GoodSpeed #34551 üzenetére

    Nos telefonáltam, az mondták, hogy amikor lezárul a garanciális javítás, akkor kapok egy értesítést az ASUS-tól és a GLS-től is hogy javítás lezárult, csomagot készítenek össze... de ekkor még nem történik meg a csomag feladása. Ebben a fázisban kerül át a szervizből a boltba, Ők hívnak fel onnan (elvileg lehet, hogy a levéltől számított 2 munkanap is eltelik, mert el vannak havazva), hogy készen van - és itt válik ketté a történet, mert ha nem akarnám bővíteni, eddig akkor is így menne a dolog, és telefonos egyeztetés után küldenék ki csak a már javított laptopot. Viszont mivel szeretném 32 GB-ra felbővíteni, ezért ennél a telefonálós résznél tesznek árajánlatot. Kingston HyperX memóriák kerülnek várhatóan beszerelésre. Fontos, hogy a garancia lejártáig célszerű megtartani az eredeti RAM modulokat is, mert ha a gyártó végül a csere mellett dönt, akkor csak akkor lesz teljes értékű a visszatérítés ha az eredeti RAM modulokkal kerül visszaszállításra. Már döntöttem, hogy nekem így is megéri felbővíteni 32 GB RAM-ra. A 16 GB meg ráér a dobozában pihengeti ameddig a garancia le nem jár ... utána majd eladom a felesleges RAM-ot :D

Új hozzászólás Aktív témák