Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Chiller

    őstag

    Nos, megvettem a játékot.

    Egyelőre csak dx11-ben futtatom, win10 még részemről ráér. IGP+VGA multiadaptert szerintem egyébként is el lehet felejteni.

    Szóval naivan azt gondoltam, hogy 1.0-ra azért rendbe teszik a játékot, de még mindig prealfa + early accessben leledzik a játék.
    Kampány totál inbalanced és a legutolsó programkódig bugos: végjátékban villódzó képernyő, halhatatlan (persze ellenséges) egységek, nem működő surrender, nincs load gomb,csak a kinti menübe (!!!), csaló gép, totál elkúrt economy (van 8 metal extractor + a nexus ami ugye 8*2+8=24 metalt jelentene, ehhez képest van +14.3), stb, stb.

    Ehhez jön az extraminimális egységtípus, és a már supcomban lefektetett (bevezetett) UI könnyebbségek NEM használata (például láncolt parancsokat utólag nem lehet shift lenyomása mellett megváltoztatni, nem lehet "épületsort" folyamatos egérgomb lenyomásával csinálni, stb, stb).

    Aztán még azt is mesélhetném, hogy a "kampányban" az üzeneteket nem szinkronizálták le, egyszerűen csak kiírják a feladatot (videóról ne is álmodjatok), aztán uccu neki. (ami persze egyébként úgyis kimerül search&destroyban) Hát ez aztán segíti a beleélést.

    Multit meg a skirmisht ezek után ki se próbáltam, egyelőre részemről megy a játék talonba, majd egy év múlva ránézek megint. Bár lehet egy hónap alatt beleáll a földbe fejlesztőstül, mindenestül.
    Jó a zene, meg szépek az effektek, de ez édeskevés. Főleg ennyi fejlesztési idő alatt, és ilyen "előzményekkel" (korábbi RTS játékokkal).

Új hozzászólás Aktív témák