- Kompakt MSI alaplap érkezett Ryzenek alá
- ASUS blog: hódítsuk meg az online tabellákat ROG egerekkel!
- Egy 2,4 milliárd dolláros Alphawave-üzlettel erősített a Qualcomm
- SD-kártyát vennél? Ezért ne csak a GB-ot nézd! – Tech Percek #9
- Az NVIDIA vezére szerint a brit AI mögött nincs megfelelő infrastruktúra
-
PROHARDVER!
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bobyjack
senior tag
Próbáltam több másik USB csatlakozókon is. Ha újba dugtam, mindig új eszközként ismerte fel és felrakott hozzá drivert. COM4-től COM7-ig változott ilyenkor a portja. Természetesen a programban is változtattam ennek megfelelően. Ha más COM portot választottam, akkor más hibakódot dobott.
-
Bobyjack
senior tag
Sajnos nincs másik Arduinom egyelőre. Nagyon kezdő vagyok.
(#1373) Gergosz2:
Ki/bedugózás jópárszor megvolt. A beállítások szerintem jók: Atmega 328 és Arduino Nano.
Van egy progromozó választási lehetőség, ott nem tudom melyiket válasszam, azt hiszem felülről a második volt alapból beállítva. V2 van a végén arra emlékszem, sajnos nem vagyok otthon, nem emlékszem pontosan. De semelyikkel sem akart működni, végigpróbáltam őket.
Eszközkezelőből törtlést ki fogom próbálni, bár olyat őszintén még nem csináltam, de remélem menni fog.
-
Bobyjack
senior tag
Tegnap megérkezett az Arduino nanom, működött is, kipróbáltam pár gyári sketchet. Azonban most feltöltéskor ezt a hibaüzenetet kapom:
Tudtok esetleg ezzel segíteni? Nézzétek el, ha egyszerű a válasz, elég kezdő vagyok még.
Szerk: Ha ez segít, a PWD led folyamatosan világít, az L feliratú kb. 1 Hz-el villog, feltöltéskor pedig az RX villog gyorsan, majd abbamarad.
-
Bobyjack
senior tag