Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
Új hozzászólás Aktív témák
-
maajsz
senior tag
Nekem maga a pörgőssége jött be, nagyon fluid az egész, a jump/hover/evade hatalmas szabadságot nyújt, sokkal dinamikusabbnak érzem mint az előző részeket. Jól lehet használni a kombókat, előre kifeszíteni egy egy skillt és úgy elengedni, azoknak azért érezni a súlyát. A lövésmechanika is bejött, ha nincs is ugyanolyan headpop (ami engem kvázi nem zavar), elég sok weak point van helyette. A fegyók nekem nem uncsibbak mint az ME3-ban, sőt több is van, és még craftingal lehet is variálni őket (gránátvető pisztoly vagy auto valkyre, plazma shoti stb). Azt viszont én is éreztem, hogy melee gyenge, nem tudja úgy megfektetni az ellent.
Az meg, hogy harc közben csendben van az ellen, az már szerintem nem a harc rendszer része, sőt még a "buta" AI-t sem venném kifejezetten alá, inkább nagyon szorosan kapcsolódva hozzá (mert ugye mindegy hogy unreal vagy frostbite, ha sz@rul írod meg az AI-t, kvázi kevés opciót adsz neki akkor motortól függetlenül bugyuta lesz).
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest