Hirdetés
- Milyen notebookot vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Apple MacBook
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen házat vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- OLED TV topic
-
PROHARDVER!
Először is megkérünk minden kedves kollégát, hogy kérdés előtt a téma összefoglalót olvassa el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
cipofuzo87
tag
Az elgondolás jó, de annyival kiegészíteném, hogy az alkalmazások nem futnak állandó jelleggel. A háttérbe kerülő alkalmazások futtatása felfüggesztődik, átmennek alvó állapotba, és attól, hogy a memóriában maradnak, nem visznek el processzoridőt. Persze nagyon sok olyan alkalmazás vagy szolgáltatás van, ami valamilyen esemény hatására kezd el valamit csinálni, vagy éppen ténylegesen folyamatosan fut a háttérben (zenelejátszó). Ilyen esemény lehet időzített esemény, a képernyő bekapcsolása, mobil net újra elérhető, bluetooth bekapcsolása, igazából bármi, tehát gyakorlatilag mégiscsak bármikor akcióba lendülhetnek az alkalmazások.
Tudok konkrét példákat is mondani, de ha valaki megnézi a logcat-et, akkor lehet látni, hogy mivel szenved épp a telefon.
3D-s live wallpapernél meg az lehetett a probléma, hogy Androidon elvileg úgy kellene OpenGL ES alapú alkalmazásokat fejleszteni, hogy amikor az alkalmazás alvó állapotba kerül, akkor elengedi az összes erőforrást (betöltött textúrák, modellek, stb), majd amikor feléled, akkor újra betölti ezeket. Ez minden bizonnyal azért van így, hogy a GPU is alvó állapotba mehessen. Azonban a legtöbb esetben ez sajnos nem ad megfelelő felhasználói élményt, mert sok lenne minden egyes képernyő bekapcsolás után még 2 másodpercet várni arra, hogy újra betöltsön a háttér, játékoknál pedig senki sem szeretne 10 másodperceket várni, hogy mondjuk egy hívást követően folytatni tudja a játékot. A megoldás az, hogy meg lehet oldani (egy kis hekkeléssel), hogy készenléti állapotban se dobja/vesszen el az OpenGL kontextus. Ha jól tudom, akkor valamelyik android verziótól már a kontextus megtartását is lehet választani onPause esetén, és nem kell hekkelni hozzá semmit, és akkor az már gondolom driver szinten korrekt módon meg van oldva, de általában az alkalmazásokat 2.1-re készítik, mert az kompatibilis a forgalomba lévő telefonok 95%-ával, és ennél még hekkelni kell.
Új hozzászólás Aktív témák
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- PlayStation 5
- Milyen notebookot vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Interactive Brokers társalgó
- Kezünkben a OnePlus 15 és az Oppo Find X9-ek
- Hardcore café
- Autós topik
- BestBuy topik
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B450 R5 5500 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD GTX 1050Ti 4GB GameMax STORM ADATA 600W
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Pro Max 128GB Graphite -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3951, 100% Akkumulátor
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Sima Vs.Windows Logitech Mx keys s plus és hagyományos Mx keys magyar bemutatása. Új videó linkel
- Airmsen YW500 ablaktisztító robot / 12 hó jótállás
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest



