Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen házat vegyek?
- AMD FX
- Új versenyző áll rajtvonalhoz a tápok világában
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Az Amiga 1200-at is megcsapta a feltámadás szele
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Gaming notebook topik
- Projektor topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
speedbump
tag
Sziasztok,
Írtam egy alkalmazást ami egy web oldalról gyűjt be információt és jelentíti meg a felhasználónak ListView-kban illetve még több részletet egy felugró fragment-ben.
Teljesen kezdő vagyok Java-ban is és Android-on is úgyhogy a kód minősége valószínűleg valahol a katasztrofális és az elég béna között helyezkedik el, főleg mivel nem látom, hogy hogyan tudnám hatékonyan osztályokba szervezni a metódusaimat.
Az lenne a kérdésem, hogy lenne-e valaki aki szivességből ránézne és adna tanácsokat, hogy mit kellene másképpen csinálnom? (pl Viber-en gondoltam.) Ha szivesen vállalkozna rá, akkor dobjon már egy privit.
Köszi.A project >>>INNEN<<< letölthető
-
speedbump
tag
Na közben megoldódott a telepítési probléma. Valószínűleg a nagybetű package név volt a ludas ugyanis most már mindenki tudja telepíteni. Igaz, hogy a Play store-ban való frissítés után még két felhasználó hibaüzenetet kapott, de utána pár órával már gond nélkül tudták telepíteni
Boldog Karácsonyt, ha már nem találkoznánk ma

-
speedbump
tag
Megnézné valaki a kódom? Eleve kiváncsi vagyok arra, hogy mi mindenen kellene változtassak ahhoz, hogy ez tisztességes java kód legyen, másrész hátha valaki kiszúrja, hogy miért lehet telepíteni az alkalmazást bizonyos telefonokra.
Persze így távolról kicsit nehéz code-review-t tartani, de azért próba szerencse...
-
speedbump
tag
Alap kérdés: