Hirdetés
- Utánajártunk, hogy melyik memória mennyire drágulhat
- OLED TV topic
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Kellemes karácsonyi ünnepeket!
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- HP EliteBook / ZBook topik
- Végleg lemondott a régi gépekről a Steam
- A Windows 11 nem akarja ránk erőltetni az AI applikációkat – vagy mégis?
- TCL LCD és LED TV-k
- Hisense LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
trisztan94
őstag
válasz
trisztan94
#1083
üzenetére
Szerk: (#1084) hunfatal: Köszönöm, megnézem majd

Még egy dolgot kérdeznék

A collision detection eddig így volt megoldva:
Iterator < Body > iter = raindrops.iterator();
while (iter.hasNext()) {
Body raindrop = iter.next();
if (raindrop.y + 64 < 0) {
dropped++;
iter.remove();
}
if (raindrop.overlaps(bucket)) {
dropSound.play();
catched++;
iter.remove();
}
}Amikor összeér a vödör és a csepp, akkor nagyon szépen eltűnt a csepp és lejátszotta a hangot.
Ez amúgy a libgdx "Simple app" tutorialján alapszik, csak átalakítanám box2d-re (gravitáció, "szél" [x tengelyen gravitáció], box2dlight, stbstb miatt)Tehát beraktam ez helyett a box2d-s collision detection-t. így:
Iterator < Body > iter = raindrops.iterator();
while (iter.hasNext()) {
Body raindrop = iter.next();
world.setContactListener(new ContactListener() {
@Override
public void beginContact(Contact contact) {
Fixture fixtureA = contact.getFixtureA();
Fixture fixtureB = contact.getFixtureB();
if ((String) fixtureA.getBody().getUserData() == "bucket" && (String) fixtureB.getBody().getUserData() == "drop" || (String) fixtureA.getBody().getUserData() == "drop" && (String) fixtureB.getBody().getUserData() == "bucket") {
//csepp és vödör ütközik
dropSound.play();
catched++;
iter.remove();
}
if ((String) fixtureA.getBody().getUserData() == "ground" && (String) fixtureB.getBody().getUserData() == "drop" || (String) fixtureA.getBody().getUserData() == "drop" && (String) fixtureB.getBody().getUserData() == "ground") {
//csepp és föld ütközik
dropped++;
iter.remove();
}
}
@Override
public void endContact(Contact contact) {}
@Override
public void preSolve(Contact contact, Manifold oldManifold) {
// TODO Auto-generated method stub
}
@Override
public void postSolve(Contact contact, ContactImpulse impulse) {
// TODO Auto-generated method stub
}
});
}Viszont az iter.remove()-ra ezt a hibát dobja:
"Cannot refer to a non-final variable iter inside an inner class defined in a different method"
Ráraktam az iterátorra a "final" modifikációt, akkor nem hibázik, de amikor valami ütközik (csepp - talaj, csepp - vödör), akkor nem az tűnik el amelyik ütközött, hanem egy tök random.
Értitek, hogy mit magyarázok?
Tudok készíteni egy videót a dologról, ha kell.Köszönöm szépen előre is a segítséget!

-
fatal`
titán
válasz
trisztan94
#1083
üzenetére
Nézz körül az andengine fórumon, a box2d ugyanaz.
Ne fixturet hasonlíts, hanem bodyt (fixture.getBody()) és/vagy userDatat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Utánajártunk, hogy melyik memória mennyire drágulhat
- Mikrotik routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Epic Store Ünnepi Ajándékozás - 7. nap: The Callisto Protocol
- Bittorrent topik
- Android játékok topikja
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Tőzsde és gazdaság
- Ubuntu Linux
- További aktív témák...
- Eladó Samsung Galaxy S21 FE 5G 6/128GB / 12 hó jótállás
- Apple iPhone 13 / 128GB / Kártyafüggetlen / Akku:87%
- Akció! Csere-Beszámítás! Sony PS VR 2 Headset. Gari-2027-05-05
- Dell Latitude 5400 14" FHD IPS, i7 8665U, 8-16GB RAM, SSD, jó akku, számla, 6 hó gar
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ultra 9 285K 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest

Tudok készíteni egy videót a dologról, ha kell.


