- Tudjuk, de nem tesszük: a magyarok többsége nem törődik adatai védelmével
- Mesébe illő csodakábelt tervezett a GeForce-ok leégése ellen a Segotep?
- Irodát kért, de gyárat kapott Elon Musk a Samsungtól
- Nyílt forráskódú lett a legegyszerűbben használható AI tartalomgeneráló
- Hazavághatja a MicroSD memóriakártyák piacát a Biwin-féle Mini SSD
- Hazavághatja a MicroSD memóriakártyák piacát a Biwin-féle Mini SSD
- VR topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Tudjuk, de nem tesszük: a magyarok többsége nem törődik adatai védelmével
- Steam Deck
- Milyen házat vegyek?
- Léghűtés topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Bluetooth hangszórók
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Alapvetően az AMD-nek mindegy, hogy van-e mesh shader egy játékban vagy nincs. A legacy kódokat mindenképpen szállítani kell, és azokból tudnak NGG módba fordítani az 5700-asokra is. Az RDNA 2 pedig megeszi a mesh shadert.
A fejlesztők számára nem kell az AMD kímélete. El tudják dönteni, hogy belefér-e +50 ezer sornyi kódot írni, és ezt folyamatosan karbantartani a vásárlóbázis maximum 10%-ára. Nyilván az AMD is átgondolta ezt a kérdést, és arra jutottak, hogy a magas költségeket figyelembe véve nem éri meg. Nem véletlenül tervezték úgy az RDNA2-t, hogy majdnem minden vertex és geometry shadert NGG-be fordítson a fordító. Ugyanígy gondolhatott volna erre az NVIDIA is. Egyébként létezik mesh shadert használó játék már. A Gears 5 Xbox Series S/X frissítése erre épít. Megvan írva a teljes kód, és azt se hozza át a Microsoft PC-re, mert jelentős többletköltsége lenne a support oldalán. Egyszerűen a vásárlókból nem termelik ki. Ehelyett olyan megoldásokat portolnak vissza PC-re, mint az új VRS. Az legalább a support költséget nem növeli jelentősen, és abból is lehet nyerni egy rakás teljesítményt. Talán többet is, mint a mesh shaderből, miközben a költségek szintjén olcsóbb. Persze a Microsoft igazán kinyithatná a pénztárcát a mesh shaderre, hiszen nagyságrendekkel nagyobb anyagi tartalékaik vannak, mint bárki másnak, de osztottak-szoroztak, és egyszerűen nem éri meg, még úgy sem, hogy a portolás copy-paste lenne.
A mesh shader akkor kezd majd igazán terjedni, amikor a vásárlóbázis 60%-a is el tudja majd érni. Addig igazából pénzkidobás fejlesztői szemmel. Nekem sem tetszik, de ez van. Némelyik fícsőr beépítése olcsó (például VRS), némelyiké pedig költséges.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Hazavághatja a MicroSD memóriakártyák piacát a Biwin-féle Mini SSD
- VR topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Battlefield 6
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- ASUS RTX 4070 Ti TUF Gaming 12GB OC (9 hónap magyar garancia)
- ELADÓ: Sapphire PULSE Radeon RX 7800XT Gaming 16G - Garanciával
- ZOTAC RTX 3090 24GB GDDR6X Trinity Eladó!
- EVGA GeForce RTX 3060 XC BLACK GAMING, 12G-P5-3655-KR, 12GB GDDR6, Dual-Fan
- Készpénzes / Utalásos Videokártya és Hardver felvásárlás! Személyesen vagy Postával!
- iKing.Hu - Apple iPhone 15 Pro Max Black Titanium Titán stílus, 5 optikai zoom 256 GB- Gari
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3881
- Apple iPhone 16 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- REFURBISHED - HP USB-C Universal Dock G1 (DisplayLink)
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro Max 128GB Silver -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4160
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest



