Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Abu85 #344 üzenetére

    Csak még annyi, hogy a veszélyes mit jelent. Az AMD erre egyre jobban rájátszik.
    A GDC-n az előadások lassan körvonalazódnak:
    "DirectX 11 Performance Reloaded" ... Olyan azonnal és könnyen beépíthető optimalizálások, amelyek begyorsítják a feldolgozást. Minden hardveren, de legfőképpen a GCN-en.
    "DirectCompute for Gaming : Supercharge your engine with Compute Shaders" ... A cím magáért beszél.
    "Tile-based forward and deferred rendering" ... A forward+ modernizált verziója és az a verzió, ami deferred render motorba is beilleszthető, és ezzel az átlátszóság problémája nagyon könnyen kezelhető.
    Összességében évek óta létező problémákra, gyorsan beépíthető és hatékony megoldások. És a baj, hogy ezektől a Kepler is gyorsul, vagyis miért ne építeni be a fejlesztő, adódik ugye a kérdés. Érvet nem tud ellene felhozni, mert az alapvető cél, hogy az optimalizálással minden hardveren jobban fusson, és ez jó a felhasználónak.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák