Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz imi123 #31552 üzenetére

    A primitive shader sokféleképpen használható. De ez még kialakulóban van. Az AMD első körben egy driveres megoldást fejleszt, ami egyszerűen a meglévő kódokat ismeri fel és primitive shaderbe fordítja. Ez korlátozott formában működik, mert az API mögött lehet ügyködni a meghajtóban. A második körös megoldás kérdéses, de nyilván vissza lehet hozni a Mantle API-t. Ezekért a lehetőségekért nem állították le a támogatását. Viszont ez csak akkor lesz visszahozva, ha a fejlesztők igénylik. Kisebb specifikus igények például teljesíthetők SPIR-V kiterjesztésből vagy AGS-ből - ha valakinek nem elég jó "a driver megcsinálja helyetted" opció.

    A konzolhoz igazodik mindenki. A PC specifikus optimalizálása a fejlesztés nagyon késői szakaszában jön képbe.

    Én amúgy nem tartanám jó ötletnek, ha a primitive shaderre új szabványos futószalag lenne felhúzva. Ez nem kiegészítés lenne, hanem alapvető reform. És ha már meglépünk egy ilyet szabványos szinten, akkor inkább az egyénileg definiálható shader lépcsők felé kellene menni.

Új hozzászólás Aktív témák