Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #22781 üzenetére
A konvertált kód eleve meg van fosztva az optimalizálástól. Amíg mondjuk egy préselés az Xbox One-on két függvény, amire ráadásul direkt hardveres utasítás van, addig PC-n aktív lane-enként egy atomic. Az eredmény ugyanaz lesz, csak utóbbi legalább százszor lassabban fut. Ez GCN-en egy wave-re 64 atomicot jelent, ami erősen alert típusú kód, csak úgy jönnek a vörös jelzések a fejlesztőeszközökben tőle. Ugyanez történt az előző Forza esetében is. Aztán nekiestek a gyártók is kicserélték a kódokat.
(#22785) imi123: A Microsoft is megoldja ezt a gondot a shader model 6.0-val. Ott nem kell majd konvertálás, hanem tényleg szállíthatók PC-re az Xbox One shaderei.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Új Dell 13 Inspiron 5310 FHD+ IPS i5-11300H 4.4Ghz 8GB 256GB Intel Iris XE Graphics Win11 Garancia
- Lenovo ThinkPad P14s Gen 2 i7-1165G7 32 GB Ram 512 GB SSD 1 év garancia
- Apple iPhone 14 Pro Max / 256GB / Gyári független / 12Hó Garancia / 87% akku
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! Mini PC! I5 10600KF / RTX 3060 12GB/ 16GB DDR4 / 1TB SSD
- BESZÁMÍTÁS! ASRock X570 R9 5900X 32GB DDR4 1TB SSD RX 7800 XT 16GB Fractal Design Meshify 2 850W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest