Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #22781 üzenetére
A konvertált kód eleve meg van fosztva az optimalizálástól. Amíg mondjuk egy préselés az Xbox One-on két függvény, amire ráadásul direkt hardveres utasítás van, addig PC-n aktív lane-enként egy atomic. Az eredmény ugyanaz lesz, csak utóbbi legalább százszor lassabban fut. Ez GCN-en egy wave-re 64 atomicot jelent, ami erősen alert típusú kód, csak úgy jönnek a vörös jelzések a fejlesztőeszközökben tőle. Ugyanez történt az előző Forza esetében is. Aztán nekiestek a gyártók is kicserélték a kódokat.
(#22785) imi123: A Microsoft is megoldja ezt a gondot a shader model 6.0-val. Ott nem kell majd konvertálás, hanem tényleg szállíthatók PC-re az Xbox One shaderei.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Dell Latitude 7410 karbon i7 10610U, 16GB RAM, SSD, jó akku, számla, 6 hó gar
- iPhone 15 Pro 128GB Silver Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3595
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Pro 128GB Graphite-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3669
- Geforce GTX 1050, 1050 Ti, 1060, 1650, 1660 - GT 1030 - Low profile is (LP)
- Asus ROG Zephyrus G14 - 14"2.8K OLED 120Hz - Ryzen 9 8945HS - 16GB - 1TB - RTX 4060 -2,5 év garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő