Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #65755648

    törölt tag

    válasz gbors #21841 üzenetére

    Először is, az egész dolgot félremagyarázod. A DSR-t és VSR-t nem tudod úgy futtatni, hogy a kártya ne számolna nagyobb felbontásban. Így az, hogy a GN-os tesztben azt is beleszámolták a különbségbe hogy mennyire bírják a kártyák a nagyobb felbontást (illetve, nem vonták ki különbségből mint ahogy Te tetted), nem hiba. Az eredményt azzal együtt kell elfogadni.

    Másodsorba, ki vagy Te és mit csináltál azzal a gbors-sal aki értelmes teszteket csinált és tudott gondolkodni?
    Mert hogy Te nem ő vagy az biztos. Az igazi gbors pontosan pontosan tudta, hogy a pixelek számának növelésével a FPS nem lineárisan kezdenek csökkenni, messze nem!
    Az igazi gbors tudta, hogy a legkülönfélébb VGA-n belüli (ROOP-ok, ALU-k, memória stb) és kívüli (CPU, RAM stb.) rendszerelemek limitáló tényezői, szűk keresztmetszetei miatt, valamint a futtatott szoftver terheléseinek függvényében, a skálázódás a felbontás függvényében nem lineáris.
    Bárki, aki látott valaha VGA tesztet az pontosan tudja ezt.

    Emiatt természetesen óriási butaság, és sztem Te is érzed, hogy egy aljas csúsztatás azt sugallni, hogy +78% pixelszám emeléstől hasonló mértékű FPS lassulást kell várni.
    WQHD-ben nem tudok tesztelni, de lemértem GRID:AS-ban 1280*1024 és 1200P közti különbséget, ami pixelben +76%.
    Na és FPS-ben?
    -22%

    Ennek fényében a BF4-es mérés a tesztben nagyon is lehet reális.

    Ami pedig a mérésedet illeti, két lehetőség van:
    1. Elb@**tad a mérést és ha valóban WQHD monitorod van, lehet hogy mindkét mérés valójában natív WQHD-ban futott. Meggyőződtél róla a monitor menüjében, hogy az elméletileg DSR-es tesztnél mennyi a képernyő aktuális felbontása? Ha fut a DSR akkor FHD-t kell jeleznie, miközben a játék WQHD-ra van állítva.
    2. Nem a GPU, illetve azon belül nem a DSR-t számoló rész a szűk keresztmetszet, hanem pl. a ROP-ok, vagy a memória stb. Egy mérés nem mérés. Ezt neked is tudnod kéne. Az hogy 1 játékban, 1 felbontásnál, 1 (elavult) VGA-val, 1 driverrel nem lassított sokat a DSR, nem jelent semmit. Majd ha veszel 5-6 különböző, új szériás VGA-t, a GN-es játékokkal és beállításokkal végigméred az egészet és velük ellentétes következtetésre jutsz, akkor hiszek Neked.

    "As for how VSR and DSR differ, it appears that VSR has a more immediate performance advantage when strictly looking at deltas (the % FPS difference between 1080p and the virtual resolution render, i.e. the FPS drop from 1080 to 1440 or 3200x1800)"

    Ami pedig a képminőséget illeti, ha nem haragszol, inkább hiszek a saját szememnek, mint egy egyre inkább elvakult NV-fanatikus megnyilvánulásokat mutató fórumozónak, aki nem akarja látni azt amit jól lehet látni...

    Ja és csak a vicc kedvéért tegyük fel, hogy igazad van és bár az elmélet és a gyakorlat szerint is szebb és gyorsabb a VSR, de a különbség inszignifikáns. Akkor mi van? Megmondom mi van: egyesek még ezt az inszignifikáns győzelmet is el kell vitassák az AMD-től, csak mert az "NV a csúcs mindig mindenben". :W

Új hozzászólás Aktív témák