Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    félisten

    válasz Abu85 #17462 üzenetére

    Elég sok új játékban van lényeges előnye. Minden DX12-esben, vagy azokban, amik Mantle API-t használnak.

    A saját kis, nem reprezentatív tapasztalatunk (pl. Rise of the Tomb Raider) szerint az esetek többségében a GTX 670 kb. azonos FPS-t hoz Dx11-ben, mint a 7950 Dx12-ben. Ahol igazán kiütközött, az az AoS volt, ott láttunk komolyabb különbséget, de játéknak nagyon nagy csalódás volt.

    A Mantle-t aláírom, de a Frostbite-ot leszámítva sehol sem találkoztam vele igazán.

    Ez például a Witcher 3-ban eléggé fáj. Sajnos ma egyedül az UE4 és a Frostbite használ Keplerre is optimalizált shadereket. A többiek szarnak rá.

    Ez mondjuk megmagyarázza talán miért volt a GTX 670-el gyengébb érték. :U

    @Malibutomi // #17463: Szoval jobban erezned magad egy 670-el ami semmivel nem jobb, csak nem igertek semmit a jovore nezve.

    Nem érezném átverve magam. Különbség.

    Szoval bedolsz a marketingnek, errol nem az AMD tehet.

    Nem ők propagálták a GCN-t világmegváltónak? :F

    Vegyel NV kartyat, nem nyujt tobbet semmivel de nem is igernek semmit a jovore es azt be is tartjak.

    Miután a 7950 lassan cserére érett pont ezen gondolkodom... :U

Új hozzászólás Aktív témák