- Stratégiai biztonsággal védekeznek a dráguló memóriák ellen a gyártók
- Akadozásmentesítő csúcskiterjesztést kapott a Vulkan API
- Titkos Aluminiumot tervez a Google a PC-khez
- Mindenkinél több és erősebb AI gyorsítót ígér Elon Musk
- M.2 csatlakozók terén (is) jónak ígérkezik az MSI közelgő AMD-s alaplapja
- Kivégezheti a kisebb VGA-gyártókat az NVIDIA döntése
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Stratégiai biztonsággal védekeznek a dráguló memóriák ellen a gyártók
- OLED TV topic
- Milyen videókártyát?
- M.2 csatlakozók terén (is) jónak ígérkezik az MSI közelgő AMD-s alaplapja
- Hobby elektronika
- Milyen TV-t vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Pánik a memóriapiacon
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
nonsen5e
#12178
üzenetére
Ez nem művészi probléma. Ha nem különítik el eléggé azokat az egységeket, akkor annyira beleolvadnak a játéktérbe, hogy képtelenség lesz jól játszani a játékkal. Mivel ez elsődlegesen a játék, így szem előtt kell tartani, hogy játszható legyen.
De a kinézet így is bőven túlteljesít bármin, ami ma létezik RTS szinten. Egyszerűen csak nézd meg, hogy minden lövés egy shadow casting fényforrás is egyben, ez páratlan még CGI szempontból is, nemhogy játékban. Az SC2 például csupán egyetlen egy shadow casting fényforrással dolgozik, ami az ég, míg a lövések sima pixelfények, de csak tömbösítve.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- AliExpress tapasztalatok
- XPEnology
- Assetto Corsa EVO
- OTP Bank topic
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Milyen légkondit a lakásba?
- Revolut
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- Kivégezheti a kisebb VGA-gyártókat az NVIDIA döntése
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest



