Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz norb55 #1115 üzenetére

    Csak nem fogod tudni belerakni egy játékba. Amíg egy kockás terepen mutogatják addig oké, de a játékban kötelező, hogy a GPU még abban a jelenetben végezzen a számítással, ami szinkronizálva lesz. Mivel erre dedikált grafikus vezérlővel nincs garancia, így az egész megmarad egy kockás terepen futó dologként.
    Ezek egyébként nem újdonságok. Évek óta léteznek, de mindig ugyanaz a gond. A lassú buszon bekötött GPU nem tud a szinkronizációra elkészülni. Egyébként a fejlesztők is ezt látják jövőképnek. Ezért kértek megosztott virtuális memóriát a konzolokba, hogy játékokba is be lehessen építeni ilyen fizikai modellezéseket. PC-n ezt maximum szinkronizáció nélkül lehet megoldani, de az nem több a mai particle rendszereknél.
    Ezt a rendszert az NV is leginkább az ARM-os APU-ihoz szánja.

Új hozzászólás Aktív témák