- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Fujifilm X
- Milyen házat vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- ASUS notebook topic
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Petykemano #34007 üzenetére
A fejlesztői támogatás ott van mögötte, elvégre a kódok nem jelentősen mások. Ha annyira használnák majd, mint az Async Compute-ot, akkor az nagyon jó, mert ezt minden explicit API-ra írt program használja. De a cél az volt, hogy visszafelé is működjön, persze nem biztos, hogy ez sokezer játékra kivitelezhető.
Igazából a primitive shader haszna sokkal inkább az lenne, hogy adjon egy értelmes futószalagot a GPU-driver pipeline-ban gondolkodó fejlesztőknek, mert a mostani futószalag nekik egyáltalán nem ideális. Utóbbi amiatt van, mert a GPU-driver pipeline-t kidolgozó fejlesztők nem azt kapták a Microsofttól, amit anno kértek. Sokkal jobban járna az ipar, ha hagyná az AMD a régebbi alkalmazásokat, és direkt hozzáférést adnának, persze ez az én véleményem, valószínűleg az AMD nem akarja hagyni a trükközést, ami per game alapon megoldható.Chill. Ebben a módban a feszültség nagyon ingadozik, és az ingadozást túl kell élnie a hardvernek. Eltérő paraméterezéssel belefagyhat a skálázásba. Nem beszélve arról, hogy sokkal többet takarítasz meg a Chillel, mint akármilyen manuális feszültségskálázással.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Yany
addikt
válasz Petykemano #34007 üzenetére
Ezt most én sem vágom. Abu, mi az a redux driver, amire utaltál korábban? Mit fog akkor hozni valójában?
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest