Hirdetés

Keresés

Hirdetés

CyberSecurity Connect - blended learning, valódi labor kísérletezésre. Kiberbiztonsági képzés profiktól!
(használd a CYBSEC25PH kuponkódot további 20 ezer ft kedvezményért!)

Új hozzászólás Aktív témák

  • velizare

    nagyúr

    válasz letepem #4159 üzenetére

    mármint, hogy a két ember alkatilag nem bírja a vr szemüvegeket? ez kizárható. ez esetben ugyanis nem lennének alkalmasak a vr-es tesztelésre.

  • #85552128

    törölt tag

    válasz letepem #4159 üzenetére

    "Értem, akkor nincs különbség a két gyártó között? az esetleg fel sem vetült a fejedben, hogy annak a két embernek az oculus optikája okozta?"

    Erre majd térjünk vissza akkor ha lesz normális Maxwell kezelésük és megcsinálják újra a tesztet. És megint nem a különbségről volt szó, lehet, hogy az oculus optikája okozta, lehet, hogy nem. Annyit írt, hogy xy hardver mellett ennyinek volt gondja. Ha végignézel a neten akkor meg VR-eznek mindkettővel miközben a teszt 100%-os buktája után "lehetetlen"...

    "Nem bizonyítottad a feltevésed, csak kijelented, hogy az akkor úgy is van! "

    Az ellenkezője sem lett bizonyítva miközben hardver/szoftver szempontjából a legjobbnak volt beállítva. És erre irányult a kérdés, mert ha az AMD-vel is csak tolódik a probléma, de nincs tökéletesen megoldva akkor nesze semmi fogd meg jól ennyi pénzért... Azt mondjuk jó lett volna rögtön az elején beírni, hogy eleve nem jól kezelik a Maxwell kártyákat és úgy születtek ilyen eredmények...

    "A specifikus kódhoz visszatérve: ha léteznek szabványok."

    Van VR szabvány ? Mindkét gyártónak saját megoldása van (LiquidVR és Gameworks VR), tehát "alap", hogy foglalkoznak vele. Ha pedig megtehetik, hogy nem ott más "bibi" van, vagy hiányos a sztori... :B

Új hozzászólás Aktív témák