- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- Gaming notebook topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Hobby elektronika
- LG LCD és LED TV-k
- Canon MILC: EOS R és M topik
Hirdetés
-
3 évre zárnák börtönbe a legnagyobb kriptotőzsde korábbi vezetőjét
it Az amerikai ügyészek keményebb, 3 éves börtönbüntetést akarnak elérni, miután Changpeng Zhao, a Binance korábbi vezérigazgatója bűnösnek vallotta magát a pénzmosásellenes törvények megszegésében.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Júniusban végre bemutatkozhat az új Gears of War játék
gp Több mint négy és fél év telt el az utolsó rész óta, szóval ideje lenne megkapni a folytatást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz S_x96x_S #417 üzenetére
Felhívnám a figyelmedet, hogy a grafikon a régi gyenge megvalósítást hasonlítja az új sebtapaszos megvalósítással. Ez igazából csak az általam is említett jelenségre hívja fel a figyelmet, mennyire nem jó játékoknak, ha nem ideális a memória hozzáférés ideje.
Ez pl. egy bench, ahol látszik a hatása (techradarról): [link]
Szerintem ez akkor lenne igazán érdekes, ha mondjuk egy 2700X is itt lenne, mint referenciapont. Ott legalább mindkét CCX-nek lokális mindkét memória csatorna, ott csak a modulok közti kommunikációért jár büntetés, amit halkan megjegyzek, szintén nem ideális játékoknak, de ez még tényleg viszonylag apró megkötés, ellenben a TR-ek NUMA felépítésével.
A 2990WX pedig végképp para, hogy van benne olyan CCX is, ami közvetlenül nem is fér hozzá semmilyen memóriához, ami elég para az erre érzékeny feladatoknál. Tehát nem csoda, hogy valamit ki kellett találni, mert itt már tényleg csúnyán büntetődik a CPU, ha az izolált magok olyan feladatot kapnak, ami nem ideális nekik. Ugyanakkor ez az én szememben egy súlyosan sebtapasz jellegű, kétes megbízhatóságú megoldás, ami csakis azért jöhetett létre, mert messze nem ideális a holmi arra, amire árulják, pl. High-end gaming gépnek.
Ahogy ugyanez a nyűgje az Intel legfrisebb HEDT platformjának is, a nem ideális késleltetések és szerverekhez optimalizált cache hierarchia.Szóval, ha mindenáron több erőre lenne szükségem, mint a szintén brutálisan erős 2700X, akkor én otthoni játszós gépbe egész biztosan nem TR-r vennék, sokkal inkább valami régebbi HEDT-t a konkurenciától, aminek még nincsenek ilyen gyerekbetegségei. TR-t munkagépnek vennék szívesen, ha olyasmivel foglalkoznék, pl. renderelni, ott ha nem tévedek nem gond, hogy kicsit lassúbb néhány mag, a nyers erő bőven győz. A játék tapasztalataim szerint nem ilyen, ott időre el kell készülnie minden kritikus folyamatnak.
Ami az új játékok felkészítését illeti.... Ha-ha!
Első hullámban vettem megjelenés után elsőgenerációs Intel i7 HEDT gépet, még jó kis X58-asat, tudod mennyit kellett várni, mire a játékok csak úgy messziről, finoman csak hozzászagoltak a HT-hoz? Nagyjából 4 évet, a Crysis 3 személyében... És az még ennél is jóval egyszerűbb feladat volt, nem kellett modellspecifikus okosság, csak a megfelelő magok logikai szálainak megfelelő kezelése.
Új hozzászólás Aktív témák
- MacBook Pro M1MAX 64gb ram 1TB SSD Áfás
- Konzolok karbantartása - hűtőpaszta csere - takarítás (minden 10. karbantartás INGYENES)
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! GAMER PC - RTX 3060Ti - i5 10400F/11400F - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD - 500W 80+
- GAMER PC - GTX 1060 6GB - i5 10400F/11400F - 16GB RAM - 120- 480GB SSD - 500GB HDD