- Korszakok keverednek a HYTE legfrissebb, lekerekített külsejű házában
- Egy éven belül háromszor csinálta ki saját CPU-ját a Corsair méregdrága PC-je
- Miért fárad gyorsabban az iPhone akku, mint az androidos?
- Most állítólag törölték a korábban pletykált GeForce RTX 50 Super sorozatot
- Eleinte nem kíméli majd a pénztárcákat a Panther Lake
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlueAthlon
senior tag
Itt van mellettem az Asrock 4Core1333- FullHD lapja.
Anno az Abit F-i90HD nagyon jó volt, megnézzük ez mit tud.
Tesztek majd a későbbiekben hétvégén. Szombatig havi zárás van és minden időm a pénzügyesekre megy el. -
BlueAthlon
senior tag
Dual channel DDR2 A64 nél nem befolyásolja egyátalán (memvezérlő sajátossága), viszont a ram és a HT Link órajele elég szépen. Minél nagyobb mind2 annál jobb. Mivel ugye a rendszermemóriát használja frame buffernek mindenhez, ezért úgy tud sietni ahogy az engedi. Ez vonatkozik a Hypertransport linkre is, ami idáig ugye nemigen volt kihasználva, viszont most maximálisan ki van , mivel a VGA ezen át dolgozik... hiába van gyors ram a proci memvezérlőjére téve, ha HT le van fogva, megfojtod vele az IGP-t.
tehát DDR2 800+ és HT 1GHZ+ beállitások javasoltak. ( konkrétan egy Geforce 6150SE 625MHZ-n, DDR2-1066 os rammal ( szinkron 266 os FSB) és 266*5 azaz 1333MHZ HT vel már egész jól kapkod kategórián belül) -
BlueAthlon
senior tag
VGA képe: 6150SE nek sima analógon kicsit homályosabb, DVIn már sokkal jobb. HDMI-n meg még egy az ATI RS600 at láttam, az nagyon szép volt. Gondolom a 7050PV is az lesz.
-
BlueAthlon
senior tag
NVidia 7050PV az megegyezik a MCP61P vel, csak HD képességekkel meg néha kimenetekkel van felruházva.
Integrált cuccok: Geforce 6100/6150+410-430 = C51G+mcp410/430
Geforce 6100-nforce 400/405=MCP61S/MCP61P
Geforce 6150SE-nforce 430 = MCP61P
Geforce 7050PV-nforce630 =MCP68G
VGA mindegyikben 425MHZ ( 475/525), 2 pixel/1 vertex shader/ 1 render output.
C51G és MCP61V/S lassabbak kicsivel, MCP61P és MCP68G -ban lévő int VGA támogatja a HDR-t és a hardveres Z szelektálást is, kb 15-20% kal gyorsabb int VGA teljesitménnyel mint a régebbi 6100 asok.
AMD 690G és V: 400MHz, 4 pixel /2vertex (CPU emulált) /2 render output.
Elméletben szép, gyakorlatban meg hol hoz egy MCP61P-t, hol nem... (fillrate van,de hardveres vertex nincs benne..., számolja csak a CPU az objektumokat)
Sebességben egy jobban húzott, 600 MHZ+ MCP61P vel, meg DDR2-1000 körüli ramsebességgel, gyorsabb volt játék alatt általában mint a 690G....
Ez annyit tesz kb szám szerint, hogy egy 3dmark03 ban az MCP61 tuningolva kitolt 2500 pontot kb. a 690G megrángatva 2000et túllőtte kicsit...
Tudom ezek nem nagy számok, Int VGA tól már lassan ez is használható eredménynek számit, hogy a 2 éves játékok már tűrhetően elmennek vele, és mem is low detailben..
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Okos Otthon / Smart Home
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- 3D nyomtatás
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- SSD kibeszélő
- Path of Exile (ARPG)
- Billentyűzet gondom van
- MIUI / HyperOS topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest



