- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fujifilm X
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Apple MacBook
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- OLED TV topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Nyárbúcsúztató hardvermix
Új hozzászólás Aktív témák
-
gainfast
csendes tag
válasz
bandi210 #2314 üzenetére
Hello! nagyon kezdő vagyok itt a fórumon. De már nagyon nagyon rég ebben a kuckóban lakik a gépem, Néhány nappal ezelőttig úgy tűnt hogy veszek egy ee3t-t de sajna felment az ára. Így maradok továbbra is ebben a házban. Segítségeteket kérném aki tudja hogy kell levenni a gép előlapját tegye meg nekem és fényképezze le a gyári szabályzón található tranzisztort kellene a pontos száma mert az enyém elromlott és most próbálom megjavíttatni az új konfighoz. Ha valakinek van alkatrésze feleslegben ilyen házhoz azis írhat
Előre is köszönöm segítségeteket.
-
Pecc
őstag
válasz
bandi210 #2305 üzenetére
Eredetileg ott nincsenek semmilyen szegecsek. Ahogy látom, a tiéden ki van fúrva sok helyen az előlap, valamint négy helyen csúnyán megnyirbálva, eltávolítva a műanyag.
Javaslat: Azokon a helyeken, ahol csúnyán vannak kivágva a "nyílások", kivágod szépen, majd az ajtó belső részén rögzitesz oda valami sík műanyagot, akármit.
A furatokat egyszerüen kitöltöd valami tömítőanyaggal, mondjuk az autókarosszériázásban is használatos gittel. Összecsiszolod szépen, majd lefested/teted az ajtót.
Egyébként szvsz! nyugodtan le lehetne festeni az egész házat, ráférne. -
pappen
tag
válasz
bandi210 #2276 üzenetére
Szia!
Szerintem elfogadható ház, bár nem csavarmentesen szerelhető, de nekem ez nem is hátrány. Elég tágas is, nekem volt benne vízhűtés is és az AC S1 is elfér benne. Egyedül a VGA be-és kiszerelése igényel megszokást, mert pont ott van egy szegecs.
Így néz ki eredetileg.
Mit szeretnél az elején megcsinálni? Le van törve az ajtaja?