Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • orkester

    őstag

    válasz orkester #321 üzenetére

    Ma felhívtam az Acer szervízközpontot. 10körül kb. 2*5 percig tartottam a telefont, de nem sikerült senkit kapcsolnia az automatának. 11.45 és 12 között a gép közölte, hogy munkatársaik csak hétköznap 9-17ig elérhetőek és megszakította a vonalat. :Y
    Na 12 után végre kapcsoltak valakit, viszonylag gyorsan. 10 perces információváltás után, 30 percen belül megkaptam az e-mailt, amihez csatolták a nyomtatni való szállítási lapokat(3db). Ez meg van. :))
    Rögtön hívtam is a UPS-t, fél perc várakozás után kapcsoltak is egy kedves hölgyet. Mindent elmondott, segítőkész volt és már ma este vitték is a notit, pedig ''csak'' Pest mellett lakom.
    Úgyhogy most kb. 14 nap várakozás és szevedés ezen a P1en...
    Meglepett, hogy Csehországba viszik a notit, de bízom benne, hogy ott a távolság ellenére gyorsabban dolgoznak a nagyobb alkatrész ellátottság miatt...bár jobb lenne, ha adnának egy új gépet és nem barkácsolgatnák.:)
    Azért kicsit félek ettől a 32E Ft-os szállítási és bevizsgálási költségtől, amennyiben nem tekintik hibásnak a notit, mert nem mindig indult újra, csak 10ből 7szer és csak a Memtest86 mutatott kézzel fogható ''eredményt''.
    Szóval eddig minden ok (kopp, kopp). Ha lesz valami fejlemény még leírom...már ha valakit érdekel... :B

Új hozzászólás Aktív témák