Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hieronymus

    veterán

    LOGOUT blog

    válasz flexxx2 #260 üzenetére

    Ezt használják személyautókhoz.
    De ezek a megoldások is elengedik a hidrogén gázt, csak lassabban mint a tiszta acél tartály.
    Nagyobb mennyiségben sókamrákban tárolják a hidrogént. Itt a sóba zárt víz molekulák biztosítják a zárást. A hidrogén nem oldódik vízben. De ez esetben is van veszteség. Egy egy második gáz, a párnagáz felhasználásával biztosítják az állandó nyomás megtartását. Ez csökkenti a betárolható hidrogén mennyiségét.

    A veszteségmentes tárolást talán szilárd héliumból készült tartályban lehetne megoldani. De ezzel nem vagyunk kisegítve.

    Másként fogalmazva. A legerősebb acélból készült tartály falán lelép a hidrogén. A vasatomok alkotta kristályszerkezeten keresztül mozog át a hidrogén. Ha valaki kigondolná, csináljunk dupla vastag falú tartályt meglepődne. Változatlan sebességgel lépne le hidrogén.

    Ma úgy tűnik, nem a járművek hajtására optimális a hidrogén. a megújuló energiák körzetes tárolására ideális.

Új hozzászólás Aktív témák