Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Raymond

    titán

    válasz barcalaci84 #31445 üzenetére

    Nem ertem minek kevered ide a VGA-t. Semmi koze az SDE-hez.

    "teljesen lényegtele h mia az alapbeállítás , mert nem azon használja majd senki..."

    Ez eleg meresz kijelentes annak fenyeben hogy mi tortenik a valosagban :U

    "az viszont érdekelheti h milyen különbség lesz ha mégis hmd-t váltana , na ezt torzítja az ha a az alapbeállításokon megy a teszt , hisz az inkább arról szól véleményem szeint h adott gyártó milyen gépigényre tervezi , kiknek akarja eladni , milyen áron a hmd-t"

    Nem tudom honnan veszed ezt meg mindig, ennek semmi valosagalapja nincs. Az elso resznek se mert ha egy 1440x1440 fizikai felbontasu HMD-n 2160x2160 render resolution van hasznalva attol meg mindig nem lesz semmi koze se egy fizikailag 2160x2160 HMD kepehez. Nem tudom ez miert nem ertheto. Picit elesebb a kep valosagban es kevesbe farasztja a szemed de ezt a kamerazott videoknal lenyegtelen, meg annyit se latsz belole mint a szemeiddel.

    A masodik felenek pedig vegkepp semmi alapja. Nagyon keversz ott valamit. A kepminoseg nem ugy van beallitva hogy az egekbe tolod a felbontast mert ez ertelmetlen, egy rakat problemat csinalsz azzal ha tul magasan van mert a sampling pattern es a filterek miatt siman kapsz roszabb kepet mint alacsonyabb felbontason. A Rift-nel es a Vive-nal egyszeruen latni hogy a kep kozepen a sweet spot-ban kb. 1:1 coverage van megcelozva ami teljesen logikus. A Vive-nal peldaul meg ennel pici alacosnyabb is de ott igy is sok volt a kompromisszum a magasabb FOV-bol adodo torzitasnak es nagyobb dinamikus tartomanyt keppett lefedni nekik a kezepetol a szeleig. A WMR-nal teljesen masok voltak a kovetelmenyek mert a Rift es Vive-al allentetben ott LCD van full RGB subpixel-ekkel igy a kepminoseg eleve jobb mar ami az SDE-t es a pixel grid-et erinti (a pocsek lencsek egy mas tema). Ott alig rajtak ra valamit. Plusz ott a fejletlen szoftver is hozzajarult a dolgokhoz. Sokat fejlodtek azota egyebknet.

    Viszont ha fogsz egy sima 1440x1440-es WMR HMD-t es az alap 1593x1593 helyett beallitod SteamVR-ban mondjuk 2160x2160-ra attol meg nem lesz megkozelitoleg se olyan kepe mint a Reverb-nek. Annyit latsz hogy picit elesebb a kep a jatekoknal de a fizikai pixelek kozti racsok ugyanugy ott vannak mint elotte es ugyanakkorak, ugyanugy latod oket mint elotte. Ami valtozott az az hogy a megjelenitett kep temporalisan stabilabb. Ebbol egy kinagyitott kamera kepen nem latsz semmit.

Új hozzászólás Aktív témák