- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Atomenergiával dübörögnek tovább az Amazon adatközpontok, SMR-ek is jöhetnek
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Az NVIDIA ipari AI-felhőt épít a németeknek, együtt az OpenAI és a Google
- Két új Ryzen közül választhatnak a kézikonzolok
-
PROHARDVER!
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak 2023-as konklúziója majd 2024-as konklúziója GalaHU tollából, illetve itt található a fórumtársak cockpitjeinek galériája.
Itt egy nagyon hasznos setup guide, mindenre kiterjedően, angol nyelven.
Új hozzászólás Aktív témák
-
RobbyJr
addikt
válasz
#48967168 #29007 üzenetére
Köszönöm a válaszod!
Igen sok jót hallottam a V2-ről, na meg a mostani V2.5-ről.
Gondolom azért is érezted finomabbnak mert az Elite az optikai szenzoros, a V2/2.5 meg dual hall szenzoros.
Meg a szíjhatása is jobb a V2.5-nek.
Ha a V2.5-t vennék, akkor a pedálon spórolnék, és az LC nélkülit venném a két pedálosat. Kuplung amúgy sem kellene viszont így elesek a load cellától, de később azt meg tudok belevenni.
Tényleg erről a load celláról beszélve, enélkül nagyon rossz a fékezés?
Mondják hogy nagyon sokat segít ha megtalálod azt a 10% fékutat, és ha ráérzel akkor gyorsabb köridőket tud menni az ember.
Thrustmasternél mondjuk lehetett ilyen gumibakot beletenni, és így kisebb volt a fékút, és az tetszett.
Ami meg a két pedálos Fanatecet illeti alapból ott is van ilyen gumi rajta, gondolom ez is segít a kisebb fékúton.Csak hát ennyit rászánni, és 1 év gari azért kicsit rizikós.
-
Danecay
addikt
válasz
#48967168 #28268 üzenetére
A bringásokat nem csodálom, én láncolajozó spray-t használok és percek után ránézésre semmi nyoma nincs, akkor mit várunk a WD-40től ami nem is kifejezetten arra való. Az pedig a privát véleményem, hogy milyen bringás az aki nem a megfelelő kenőanyaggal keni a gépezetét? Feltehetően olyan mint én, legalább 2 éve áll leeresztve a kecske a melléképületben és adott esetben gépzsírral is bekenném, hogy ne nyikorogjon
Aki bringásnak mondja magát annak jobban kellene adnia a paripájára. De ez csak az én véleményem.
Ja, hogy ne kerüljek ellentmondásba, az asszony bringáját kenem láncolajozóval, Ő majd napi szinten használja a "kecskét" -
-Solt-
veterán
válasz
#48967168 #28232 üzenetére
Ez az eladó forgalmán múlik és nem azon, hogy te adott esetben mekkora összegben vásárolsz. Ha az eladó forgalma, értékesítései meghaladják tudtommal az 50000 eurót az adott országba, akkor onnantól számolnia kell az ÁFA különbözettel, tehát mondjuk német ÁFA esetén hozzá kell adnia 8%-t, mert ugye ennyi a különbség a német és a magyar ÁFA között.
Az összeghatárban nem vagyok biztos, illetve azt nem tudom, hogy az adott összeg az tárgyévre vonatkozik, vagy elég egyszer átlépnie és onnantól ez a szabály vonatkozik rá.
Vevő szempontból nekünk az a lényeg, hogy ha olyan cégbe futunk bele aki átlépi ezt a határt, annál számolnunk kell a 8%-s "felárral", de ez a kasszánál úgyis kiderül!
-
John_Deere
tag
válasz
#48967168 #28009 üzenetére
+ tobias88888:
Eléggé demoralizáló, ha zsákbamacskát vesz az ember közel 5 db Deák Ferencért.Hát akkor egyenlőre optimistán várom a kormányt az Alzatól, annyiból nyugodt vagyok felőlük, hogy legalább ha nagyon gebaszos a helyzet, fizikailag is meg lehet keresni őket. Edigital.hu is patent nagyon, de azt a 30k felárat sokalltam, az mégiscsak nem kevés pénz.
Ebből a szempontból például emag-tól félek, mint a tűztől.
-
válasz
#48967168 #27913 üzenetére
bénább vagy <> élvezetesebb (nyilván aki eredményorientált, annak a vezérlő "adott")
+
itt arról van szó, hogy kell-e jobb kormány... tehát a kormány vs. konti gondolom eldőlt márnekem pl a Daytona is kormányos játék, vagy akár az Outrun is, pedig ezek valószínűleg kontrollerrel könnyebbek lennének...
de ha egyszer az autóban kormány van, azt akarom tekerni a játékban is.
és ha tehetném, valami atomdrága dd-vel nyomnám, MIND -
-
tobias88888
őstag
-
válasz
#48967168 #27294 üzenetére
nem hittem volna, hogy ennyire "elitista" lettél
(bocsánat
)
igen, emlékszem, amikor a fanatec kormányok firmwarebe (még 360on) bekerült az autoclutch cheat... és akkor olvastam róla, hogy mennyit számít
de bevallom még sose próbáltam ki, nem szeretném tönkrevágni a saját kormányos játszadozásom!
(mert ha ugy leverném az unbeatable gépet, az rosszul esne
)
ráadásul nem is vagyok kompetitiv részer (bénaságom...), így pláne nem kell hajszolni a tizedeket. viszont a dodgemben van valami, sajna a korrigálás lehetőségéért nem 900 fokon játszok ... (eddig 540, de most fm7ben már 360nál tartok :/ )
.... viszont a gamepad az illúzió totttttális földbe tiprása
---
(#27301) -Solt-
-
válasz
#48967168 #27285 üzenetére
nem hinném, hogy a mély szimuláció érdekelné, ha a forzákat említette...
és bár lehet (biztos) h az assettoban jobb az ffb, de a forza is élvezetesebb kormánnyal (mint kontrollerrel).
sőt! a need for speed is.
de anno az outrunhoz és a daytonahoz is kormány volt az árkád masinákban... vajon miért?
ha kicsit is fontos valakinek az immerzió, nem áll neki kontrollerrel bohóckodni SEMMIT, ami autósjáték.... de nem is tudom minek írom ezt neked, aki 10+ éve nyomja kormánnyal a forzákat, persze mást meg lebeszélnél...
-
ForRedGlory
félisten
válasz
#48967168 #26582 üzenetére
Elég komoly kis szettem van otthon, volt benne olyan, ami kellett hozzá.
Nem is ezzel volt a gond, hanem a menettel, ami megszakadt. Lehet én húztam rá túl erősen (bár azért kétlem). Este chatelek fanateccel, aztán meglátjuk...
(Mondjuk, ha errefelé nem szabvány, akkor meg rohadjon meg a Fanatec, hogy nem tud olyan szabványt használni, ami mindenfele okés. Esetleg régiónként másféle csavarosat küldjön (vagy adjon hozzá csavarhúzót, mert a túlárazott cuccaik miatt beleférne az árba), ha már engedi a pillangó váltó cseréjét is.)
-
tobias88888
őstag
-
arpi6k
addikt
válasz
#48967168 #26298 üzenetére
Ez a hivatalos állásfogaláls Fana részéről:
"GT Sport has been released and it works great with the Fanatec CSL Elite Racing Wheel. Due to time constraints, Polyphony was not yet able to fully implement our wheel in the controller options menu but you can enjoy full force feedback and support for the rev lights and the ClubSport Shifter if you install the latest firmware v335 (which is included in the driver v293) on your wheel.
This firmware has a revised compatibility mode which now adds compatibility to:
GT Sports
F1 2016
WRC6
DriveClub
Polyphony assured us that they will fully implement our wheel and that they are working on it. In the meantime you can already enjoy the game with the compatibility mode.Please let us know your preferred Tuning settings for the new games."
-
Gijon
senior tag
-
Shodan
őstag
válasz
#48967168 #25361 üzenetére
Végre én is eljutottam az assetto-ig vr-ban. Egyelőre sokkal jobban fekszik mint a project cars. Ott valahogy sehol nem találtam a helyes üléspoziciót. Itt viszont tökéletes. Bár az AC-t mát több mint egy éve elengedtem (hangok még mindig botrányosan rosszak), most nagyon tetszik.
Eddig nem is nagyon moddolgattam, de most belehúzok . Egyelőre a toyota celica kárpotol a dirt4-ért. Viszont nekem gtx1070-en ha beállítom az 1.5 PP az .ini-ben akkor leugrik 45 fps re. Mondjuk a postprocesset nem kapcsoltam ki és lehet hogy így már kevés neki. Neked a graphicsnál hogy vannak a dolgok? Max vagy csak közepes?
-
drsanya
aktív tag
válasz
#48967168 #25323 üzenetére
Jó nektek, én is sokat agyaltam rajta. Ugyanezek a szempontok voltak nálam is, hogy árban és persze helyben nem mindegy a 3 monitor vs. oculus. Aztán elmentem, kipróbáltam az iracinget, és annyira rosszul voltam tőle 3 napig (!!!), hogy marad a 3 monitor majd egyszer. Mindez 2 kör után, Road Americán Mazdával. Ja és azért jó nektek, mert bírjátok. Nekem az, hogy az autó mozgását nem tudja követni a testem, teljesen kikészített...
Viszont ami érdekes, hogy anno a samsungVR-t is próbáltam valami űrhajós demóval, attól semmi bajom nem volt...
Viszont hogy ne csak offoljak, segítség kellene. Adott a Fanatec GT3 RS V2 kormányom. Az vele a gondolom, hogy először is laza a szíj benne (szerintem). Továbbá van e valakinek javaslata arra, hogy a nyikorgását milyen kenőanyaggal lehetne orvosolni? Vannak ugye az áttételezésében különböző kerekek és ezek a tengelyüknél elég nyikorgósak lettek az évek és a munka alatt. WD-40-et sál úgy nem mertem rá fújni.
A lazasága a szíjaknak pedig a műanyag ház használat közbeni minimális deformációjának (is) köszönhető.
Ha valaki találkozott már hasonló gondokkal és talált rá megoldást, megoszthatná.
Köszönöm
-
Gigi01
őstag
válasz
#48967168 #25298 üzenetére
Ilyesmin én is agyaltam.Inputlag sajnos érezhető volt,a monitorhoz képest,és hát fhd ilyen közelről meg nem szép.A minőség viszont rendes távolságból sokkal jobb(plazma),meg azért ugye nagyobb is.(50)
Én most a 3 monitort próbálgatom ismét.A váltó hiányzik már csak.
-
#48967168
törölt tag
válasz
#48967168 #25295 üzenetére
Jé, eltűnt a fele hozzászólás...
Szóval nálam úgy van megoldva hogy a falra szerelt 55-ös TV 90 fokban kihajtva éppen a cockpit előtt van, 67cm-es magasságban, a falra visszahajtva pedig pont szembe esik a kanapéval ahonnan meg lehet kontival konzolozni.
Így pont jó a FOV, éppen oda esik a kormány a képen mint a "valóságban"
-
rfjanika
tag
válasz
#48967168 #25276 üzenetére
Én nem probaltam még. De nekem a kormany beallitasokat hasznalva is csendes. A tv is csak 4 es hangeron megy este mert pici babánk van panel lakásban szóval ha ilyen hangokat adna at asszony márlefejezett volna. Emiatt lett eladva a g29 annakidejen. Csinaltam tegnap egy szoftverfrissitest de a kormanyon nem talaltam ezt a menü opciót jelenleg.
Gts küszöbén? Inkabb project cars 2😜 Csak hogy ismét egy kis játék vonalat is belevigyek
-
tobias88888
őstag
válasz
#48967168 #25214 üzenetére
Én 2 hónapja váltottam rá, pedig az összes többi meg van. Egész egyszerűen minden részletben csak egy kicsivel rosszabb mint az adott részletben legjobb sim és ehhez jön hozzá a fullasztó óránkénti szerverek minőségi ellenfelekkel. Ez bőven megeri azt a plusz pénzt, már ha naponta versenyzel
-
neilszab
őstag
válasz
#48967168 #25198 üzenetére
Igen, csak ez a kérdés sem egydimenziós, mert hiába helyezed el az egyenen, hogy mondjuk az iRacing jobb/hitelesebb szimuláció, mint az rFactor... mert ha a szimulációt is elemire bontjuk (gumi, motor, hajtáslánc, aero, ütközés, útfelület, időjárás, környezeti változók, stb...) akkor simán vannak olyan pontok ahol az iR és van ahol az rF a fejlettebb. Sőt, még az sem igaz, hogy a komplexebb modell a jobb, mert az is simán lehet, hogy egy egyszerűbb - kevesebb változóval operáló, de jobban eltalált - modell jobban közelíti a valóságot, mint egy "túltenyésztett".
Az F1-es csapatok által használt profi szimulátorok esetében pedig megkockáztatom, hogy talán nem is a vezetési/fizika modell a fő eltérés az általunk használtakhoz képest, hanem a moduláris felépítés, valamint az scenario futtatási és elemzési lehetőségek, amikkel akár különböző alkatrészeket is tudnak tesztelni a fejlesztés alatt... valószínűleg azok kismillió olyan paramétert is számolnak, amikre nekünk semmi szükségünk nincs és nem járul hozzá közvetlenül a vezetési élményhez. Tehát azok elsősorban valószínűleg inkább az autó fejlesztésére/beállítására vannak kihegyezve, mintsem a versenyzők edzésére... mert arra jó még a Porject Cars is!
A lényeg az, hogy a felhasználási cél legalább olyan fontos a képletben és nyilván mindegyik szoftver arra van elsősorban kihegyezve amire készült és nem biztos hogy ezek egyelten skálán összevethetők egymással. A "melyik a legjobb szim?" kérdésre sem lehet a nélkül válaszolni, hogy ne kérdeznénk meg előtte a kérdező egyéni preferenciáit.
-
-
válasz
#48967168 #24778 üzenetére
nagyon gáz, amit a ps4 kompatibilitásról írsz
(majd írd meg, hogy a fw frisítés önmagában megoldja-e!)
ps3on a kormánykompatibilitás úgy volt megoldva, hogy a játéknak direktben kellett az adott típust támogatnia, cserébe nem kellett a kormánykészítőknek licenszdíjat fizetni, így ment a "pécés" logitech kormány, sok thrustmaster, stb. persze hogy melyik játékban melyik mennyire jól, az már a más kérdés...
ps4en a kormánygyárosok komoly pénzeket fizetnek, hogy mehessen egyáltalán a kormányuk a játékokban - feltételeztem, hogy ezekután legalább van egy rendes API, amire a játékot megírják és így MINDEN és BÁRMELYIK ps4 kompatibilis matricás kormány megy bármivel - mint történik ez az első xbox 2001-es debütje óta a túloldalon
hát a leírásod alapján nem... csak akkor nem értem, mire fizetsz te és mire a fanatec?
sony... japánok.... (vagy fanatec...) pf. -
-
válasz
#48967168 #21957 üzenetére
Egyikse
Nem fizetett a hivatalos licenszért a fanatec, ergo csak perjáték támogatás van - azaz a játékfejlesztőnek külön, kimondottan fanára meg kell csinálnia a játékát. És a sony a belsős cuccait ugy néz ki, nem csinálja meg - csak a hivatalosan licenszelt kormányokra. Röhej.
-
This_is_Ice
tag
válasz
#48967168 #21610 üzenetére
Nagyon köszönöm a segítséget, szerintem elmondható, hogy ismert hibáról van szó, interneten olvasva többeknél is előfordult, jellemzően az első néhány hétben (akinek régebb óta van, nem nagyon panaszkodik ilyenre). Itt a videó, hogy mi történik.
Kottára ugyanez:
És itt egy kicsit erősebb verzió belőle:
-
-Solt-
veterán
válasz
#48967168 #21530 üzenetére
Persze, az teljesen tiszta sor, hogy erősebbre kell venni, hiszen nagyobb a súly, nagyobb az átmérő. Én a lassulást nem tudtam értelmezni...
A G25-m kb 10 éves... az olcsóbb kormányok mind nehezek, nem szívesen kínoznám már ezekkel. Pont azért néztem a Fanatec kormányt, mert az csak cirka 1 kg, és ehhez képest nem vészes az ára. Ráadásul mivel hosszú távon Fanatec szett a cél, így a kormányt később már nem kéne megvenni!
Bízom benne, hogy legalább egy T300 alap összejön az év végére, a G25 meg mehet nyugdíjba...
-
RaGi91
senior tag
válasz
#48967168 #21277 üzenetére
Igen nekem is feltűnt, eddig csak vaciláltam, hogy váltsam-e le a DFGT-met, vagy ne, de most, hogy ezt már nem árulják tovább, adott egy lökést a döntéshozás felé.
Be is rendeltem, utolsó darabokból, sőt még egy TH8A váltót is rendeltem hozzá.Következő project a cockpit építés
-
#48967168
törölt tag
válasz
#48967168 #20982 üzenetére
Úgy tűnik megvan a ludas!
A Fana analóg kézifékem fogott be egy nagyon picit, erre nincs külön app az AC-n belül, de amikor a kormány konfigurálásánál ránéztem látszott egy minimális elmozdulás alapállapotban is.
AC-n belül a megoldás egyszerű volt, az érzékelési tartományt módosítottam kicsit, mindjárt szaladni kezdett az összes paripa!
De ettől még gariztatás lesz, ez már a második kézifékem ami elhalálozott, köszi Fanatec!
-
-
#96349952
törölt tag
válasz
#48967168 #20571 üzenetére
Szerintem felnagyított részletkérdéseken rágódunk, érzésem szerint csak a vita "öröméért". Nem vállaltam be semmi olyasmit amit írsz, és szerintem senki nem így vásárol. Azt hiszem elvárható, hogy ha valaki eladásra kínálja a termékét, akkor az a termék belátható ideig működőképes maradjon. Vagy te úgy mész használt terméket vásárolni, hogy á, lehet, hogy 3 hónapon belül tönkremegy!
Én nem, elvártam volna legalább egy év biztosan jó működést. Nem olyan sok az. Nem jött be, így jártam. (És azért tettem közzé a történetet, hátha valaki elgondolkodik azon, hogy vajon mennyire érdemes a használt piacról pecázva "spórolni", mert megint az van, hogy az olcsóbb a drágább - ahogy ez az élet számtalan területén is érvényesül.) Ebből kiindulva viszont nincs többé semmiféle bizalmam semmiféle használt termékkel szemben, ezért mindig, mindenből újat veszek, mert megtehetem. Hogy ez miért ad alapot vitára és miért elítélendő, azt biztosan le fogja még írni valaki, de ettől függetlenül én nem fogok másként cselekedni a jövőben.
N€T0X|N: Na,pont ezért nem reklamálok többet a szerelőnél. Mert nem tudom bizonyítani, hogy nem csinálta meg rendesen a cuccot - hiába gondolok én erre, ez kevés a balhéhoz amíg ő meg állítja, hogy neki meg működött. Egy ide, egy oda. Más kérdés, hogy ezt a fajta "megoldást" örökre kiírtam az opciók közül, de gondolom ez őt sem hatja meg nagyon, nem voltam egy kellemes ügyfele.
Most még nem magamból indultam ki, csak olyasmit adtam el, ami nekem már nem kellett, és nem azért, mert tönkre fog menni, hanem mert már nem kellett. De mostantól ezt az új elvet fogom követni. Egy hónap van már csak a gyári garanciából? Oké, megkímélt állapotban levő kormány, 1 hó gyári garival eladó. Ennyi, ez ma a korszellem, alkalmazkodni kell mindenhez. A többit aláírom, az én döntésem volt. Többet nem fordul elő.
-
-
-
-
Jack@l
veterán
válasz
#48967168 #19707 üzenetére
Azt nem mondtam hogy a kormányhoz is az van.(de valószínű) Ha 1-1 ben vannak egyik dugó lábairól átvezetve a drótok, akkor igen. Ki tudod mérni multiméterrel.
Ha fel van cserélve valamelyik érpár, akkor egyedit kell készítened. (bármelyik infós vagy hálózattal is foglalkozó elektrotechnikai boltban egy krimpelőfogóval ez kb 2 perc...) -
neilszab
őstag
válasz
#48967168 #19536 üzenetére
Ez ahogy írod teljesen egyén függő és emellett szokás/szoktatás kérdése is és sajnos teljesen lutri, hogy ki milyen alkat.
Az én tapasztalatom az, hogy első alkalommal pár perc bőven elég, aztán szép fokozatosan lehet növelni a benne töltött időt, ismerek olyat, aki 3 órát is simán szimulátorozik vele egyhuzamban minden probléma nélkül.
Az meg hogy mennyire ember függő, az abból is látszik, hogy volt aki elsőre is 1 órán át gond nélkül bírta, volt aki meg épp hogy felvette és már kellett is a zacskó...
Illetve emellett a másik lutrikategória, hogy ahány ember, annyi féle fejforma, szem távolság, éleslátás, szemtengelyferdülés,és még egy rakás egyéni paraméter, ami befolyásolja azt, hogy a konkrét VR szemüveg mennyire fog passzolni a mi búránkra és mennyi tökéletesen tud majd majd átjönni a VR hatás..
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A13/Samsung Galaxy A33/Samsung Galaxy A53
- Újra Akcióban!!! Ducky One 2 Mini és SF billentyűzetek a bolti ár töredékéért! Számla+Gari
- Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- Samsung ME46B 46" LED Monitor
- AKCIÓ! Dell Optiplex 5050 SFF asztali számítógép - i5 7500 8GB DDR4 256GB SSD HD630 Win10
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged