Hirdetés
- Milyen videókártyát?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Videós, mozgóképes topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Lenovo Legion és IdeaPad Y széria
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
-
PROHARDVER!
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak 2023-as konklúziója majd 2024-as konklúziója GalaHU tollából, illetve itt található a fórumtársak cockpitjeinek galériája.
Itt egy nagyon hasznos setup guide, mindenre kiterjedően, angol nyelven.
Új hozzászólás Aktív témák
-
neilszab
őstag
válasz sz_abika #17955 üzenetére
Ha vki egy belépő szintű kormányt szeretne, ismerkedés, ráhangolódás gyanánt, akkor szerintem felesleges egyből azzal jönni, hogy 100K alatt ne is akarjon semmit, me' csak az a jó... mert ezzel csak a kedvét szeged és jól elijeszted...
Bátran el lehet kezdeni szimulátorozni olcsóbb kormánnyal, vagy akár gamepad-dal is, természetesen az élmény nem lesz maximális, de kezdetnek jó... aztán ha megtetszik neki és beszippantja, akkor majd feljebb lép...
+SoulRiever-:
Ha 30 a keret és mindenképpen új kell, akkor ezt a kettőt ajánlom:
- Thrustmaster T100
- Thrustmaster Ferrari 458 ItaliaDe ha valóban jót akarsz, akkor ilyet vegyél, ez minden szempontból a legjobb választás és akár használtan is bátran meg lehet venni, bírja a strapát:
- Logitech Driving Force GTTovábbi infók: Kormány Kalauz Szimulátorozáshoz
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
-
neilszab
őstag
válasz sz_abika #6285 üzenetére
Nem csak Monaco-ban ...onboard felvételeken rengeteg pályán el lehet kapni olyan momentumot, hogy 270 fok fölé mennek...
De baromi mindegy ki mit gondol, ezek a profi körökben általánosan elfogadott tények:
- egy jó kör bármivel lehet menni, még bill-es is akár.
- 270 fokkal is lehet hatékonyan versenyezni, ez azonban kompromisszumokat követel a realitás, a megfelelően finom beállítás és a hosszútávú fejlődés oltárán
- 900 fok-os kormánynal hosszú távon érezhetően stabilabban, és gumikimélőbben lehet autózni, több esély/lehetőség van megfogni a hibákat és jóval realisztikusabb is.
- Arcade játékokhoz, NFS, GIRD, F1 2010 nem kell 900 fokos kormány, sőt még kormány se feltétlenül, ajánlott vezérlő: analóg gamepad[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
KaraDani
addikt
válasz sz_abika #6279 üzenetére
Azért forgatnak 400+ fokot még F1-ben is, mert annyira nincs rá szükség. (ténylegesen használnak is annyit, nem az elméleti maximum). És akkor azt a géposztályt hoztam fel, ahhol a legkisebb kormányelfordulást használják kb.
Én simán kihasználok 540-720 fokot több helyen is, nyilván nem arról van szó, hogy alapból a pályán végigmenéshez kell mondjuk 540, de ellenkormányzásokhoz sokszor kell, úgy hogy 30+ os steering lock van beállítva van is esélyem méreteset ellenkormányozni és megfogni. Egy 200 fokos kormánnyal normálisan beállítva sok pályán még a box utcából sem lehet egy íven kifordulni. Normális beállításon értem azt, hogy 200 fokhoz 10 körüli steering lock dukál, és én alapból minden kormányrásegítést kikapcsolok. Olyan is van amit csak fileban lehet állítani, amúgy lassú tempónál nyitja a steering lockot, aminek a realitáshoz 0 közze van egy versenyautóban. Segítség, hogy a 180-270 fokkos kormánnyal rendelkező és ahhoz normális steering lockot beállító is ki tudjon fordulni a garázsból, be tudjon venni egy visszafordítót.
A 200 fokot azért írom mert azt használtam (formula force ex), a 270 egy kicsit jobb, de a szimulátorozáshoz maradéktalanul elégtől messze van.[ Szerkesztve ]
-
neilszab
őstag
válasz sz_abika #6235 üzenetére
Konzolra nem készült még igazi szimulátor (a GT5 sem ), oda felesleges is lenne ezen beállítások nagy része, me' hát minek?
Viszont az ott leírt beállításokkal tényleg egy valósághoz közeli vezetési élményt kapsz egy arra alkalmas szimulátorban.
A minap vezettem pályán egy kis 170 lóerős kis forma autót és a legmeghökkentőbb az volt a számomra, hogy a fizikai hatásokon, a "tele a gatyám" érzésen - nah meg a fullos grafikán - kívül maga az élmény és az egész érzés nem volt annyira lényegesen más, mint az otthon faszán beállított szimulátorban... tehát nem volt az az ég és föld, intenzív dimenzióugrás szerű érzés, mint amire számítottam.
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
-
neilszab
őstag
válasz sz_abika #6226 üzenetére
Nincs semmi köze a játékhoz, ez csak a profiler helyes beállításán múlik. Sztem inkább a profil nem aktiválódik a játék indításkor, biztos jól állítottad be?
A másik kérdés, hogy mi a csudáért 360 fokot állítasz be? A játékban a setupban a steering lockot állítsd maximumra és ahhoz lődd be a kormány elfordulásod
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
neilszab
őstag
válasz sz_abika #6168 üzenetére
A DFGT valóban fejlődött valamit a DFP-hez képest, viszont ár érték arányban biztosan a 15-ezres DFP a nyerő, mert hát azért nem kétszer jobb az új
A gari téma igazából mindegy, iszonyatosan kevés meghibásodott DFP/DFGT-ről lehet hallani... nincs típus hiba, nem szokott gond lenni vele, ha ésszel hajtja az ember.
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ASUS TUF Gaming F15 FX506H 2025.11.28.-ig gyári gari.
- Lenovo Thinkpad T580, 15,6" FULL HD IPS, I5-8350U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, 27% áfás Szám
- Eladó Bontatlan ! Apple Macbook Air 2024 M3 15.3 éjfekete szín
- 4K GAMER PC - i9 14900K / RTX 4080 Super / 32GB DDR5
- Adatgyűjtők, vonalkódolvasók akciós árakon!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest