- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
Aktív témák
-
dqdb
nagyúr
Annyi megnyugtató van benne, hogy kulcs alapján ez nem az X-Granit zárszerkezet, hanem az alatti szint (van durvább Bordo is ennél).
Vasinger!: bemész a Tescóba, megtetszik egy erővágó, és ha már megvetted, akkor ki is próbálod
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
rekid
addikt
válasz Vasinger! #34200 üzenetére
Ad-HOC kifejezést a hirtelen lopásra mondjak amikor arra sétál hopp ezt kössük el, Tipikusan a lakatolatlan bringák laptopok.. megtetszik elviszi.
A láncod annyival jobb hogy a kezi erővágónak is ellen áll.Memetol veszek egy bordo-t es ezek utan fix hogy egy citadel u lakatot is vagy egy lancot
dqdb:
[ Szerkesztve ]
Gyáva népnek nincs hazája!
-
tag
válasz glutamin #34186 üzenetére
Ha ilyen shaigun "márkájú", shimano kínai másolatának indiai másolata váltókarod van, akkor a váltókarok tetején van 1-1 csavar, ezeken ha szorítasz egy kicsit, megszorul és megáll az adott recében, fokozatban.
El kell találni, hogy még tudj vele váltani, de mozgás, főleg nagy taposás közben ne lazuljon ki. Nem nehéz beállítani.
A hajtókar csapágy, kormány csapágy, ami szét fog menni. Én vagy 3 pedált letörtem a tesco bringámról. Utána a lánckerekek kopnak szét. Nekem egy hátsólánckerék egyszerűen széttört és elhagytam, egy másikból kitört két fog. Most hátul 1 használható lánckerekm van. Ha télen, esőben nem használod és nem állsz bele mindig a pedálba, akkor évekig is elműködhet kizárólag közlekedésre használva. Én a kihulló alkatrészekre költenék, nem a kényelmes váltóra. Nekem a váltóval van a legkevesebb gondom.Ha ezt olvasod a topik meghalt...
-
bnss
veterán
Mai napra sajnos csak egy rövid etap jutott, remélem holnap több időm lesz. Viszont végre sikerült a Sports Trackert beizzítani, holnap teszt.
Más: milyen műhely pumpát ajánlotok? Hervisben jártam valamelyik nap, de nem volt a már emlegetett eszköz.
[ Szerkesztve ]
"Ép hardverben ép szoftver..."
-
rekid
addikt
válasz Vasinger! #34206 üzenetére
Az emberekbe ne bízz criticallmass.hu-n vannak videok bp forgalamasabb helyeire leraktak bringat majd odasetaltak erovagoval es levagtak. Mondanom sem kell oda sem bagóztak az emberek. Ha mindenáron sulihoz kötöd akkor szerintem lojj meg egy citadell U lakatot. 4-5e HUF.
Én a videók alapján teljesen le vagyok döbbenve ezek amik a "lehető legjobb" biztonságot nyújtják.Gyáva népnek nincs hazája!
-
ludsimon
veterán
válasz Dirtyz #34191 üzenetére
Igen, mert télen az agyba-főbe sózott út, illetve a sok esős időjárás, meg a 8 éves (gyári bovden) élettartam az semmi.
Jó...Amúgy is, ez egy ütöm-vágom-bárhol-ott-merem-hagyni bringa, mégis, hogy kéne kinéznie egy napi 10-40 km használatban lévő bringának?
8 éves, és ahhoz képest tök jó állapotban van.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
Xantomas
őstag
válasz ludsimon #34159 üzenetére
Az nem UG. UG-n nincs váltáskönnyítő mélyedések, csak HG, és IG-n, mert pozocionált váltás csak HG-tól van, mert akkor jött be a SIS rendszer, ami Shimano Indexing Systemet jelent.
A váltógörgő meg amiatt érdekes csak, hogy 8, 9 vagy 10 sebességes lánchoz van.Hagyd a francba a bowdenvéget. Fogyj egy minimum 150W-os forrasztópákát, forrasztósavat, és ónt, mártsd a savba 1 cm mélyen a bowdent, forraszd le a végét 1 cm hosszan, és vágd le a felét. Azért kell levágni, mert különben a vége hajlamos lesz rojtosodni.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Zewa
senior tag
válasz Vasinger! #34206 üzenetére
Nekem Suliból több bringa mellől Loptál el régen a Caprine Dual épített bicómat.
Lánccal volt kikötve...
Bármilyen olyan helyre mész a hol nem tudod nagyon tuti helyre rakni a szépségedet akkor menj mással! (Olcsó használt értéktelennek tünő bike)Ma mentem a Cruiser bikeommal egy ~30km-es karikát. Hát... kicsit fárasztóbb mint montival.
Csütörtök-PÉCS-Critical Mass!
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Vasinger!
nagyúr
Olvasgattam most a Cirical Mass-t, de ott csak olyan dolgokról számoltak be, ahol sima sodronyzáras bringát loptak el. Videót nem találtam amiről beszélsz.
Igazából, ez ilyen lakatot nem egyszerű elvágni, valljuk be. Ha valaki elkezd vele szenvedni, nem fog órákat szenvedni ott azon a forgalmas területen, inkább ott hagyja, én evvel nyugtatom magam.
U lakatot hanyagolom, nincs értelme, ha lánccal elviszik, U lakattal is elfogják szvsz. Pénzem sincsen már rá...
Egyébként kamerával megfigyelt területre lerakni az mennyi biztonságot nyújt?
Zewa: Milyen láncod volt? De pont ezért vettem ezt is vettem ezt a bringát, hogy evvel járjak suliba és túrázni...
[ Szerkesztve ]
-
dqdb
nagyúr
válasz Vasinger! #34212 üzenetére
Egyébként kamerával megfigyelt területre lerakni az mennyi biztonságot nyújt?
Annyival többet, hogy utólag megnézheted, hogyan lopták el a bringádat ... Találsz a teljes lopást rögzítő felvételt is valamelyik fórumukban.Komolyabban: ha valaki csak bringát akar lopni, akkor több bringa közül a gyengébben lezárt(ak)at fogja ellopni, ilyen téren a lánccal biztonságban vagy. Ellenben ha valakinek kimondottan a te bringád tetszik meg, és felkészül, akkor el is fogja lopni.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Weetjoue
csendes tag
A haverom a ján az nagy bringás vigyázzatok vele!
-
ludsimon
veterán
válasz Xantomas #34210 üzenetére
Az tök jó, holnap akkor megforrasztom a bovden végét.
Köszi a tippet!Viszont akkor egyvalamit nem értek.
Ha UG-51 a lánc, 7 sebességes a rendszer, és a váltógörgő 10-es, akkor mégis, hogy működik?
Terhelés alatt még nem lett próbálva, holnap forrasztok reggel egyet, és délelőtt leterhelem keményen, mintha csak hegynek felfelé mennék, csak, hogy meggyőződjek róla, hogy biztos nem fog ugrani a görgőn, stb...
Remélem nem fog ugrani...
Elég kicsi a vájat amibe bele megy, remélem nem lesz holnap baj vele.undefined
-
Vasinger!
nagyúr
Hát most jól elbizonytalanodtam. A lakat meg lett rendelve, későn tört rám a kétely. Visszamondani nem mondhatom.
Szerintem az lesz, hogy megrendelem és használom. Biztonságképp a régit is felrakom majd.Egy agyon lakatolt biciklivel csak nem bajlódnak, mikor 2 méterre ott egy össztelós DH bike...
Egyetlen megoldás az az, ha beviszem az épületbe valahova, vagy valami felügyelt helyre. Még utána kell néznem ennek.
Az a baj, hogy 2 épületbe járok suliba, 2 teljesen különböző helyen.... Szóval ha az egyik helyen megoldom, a másiknál nem nagyon tudom.
[ Szerkesztve ]
-
szatocs
őstag
Én is pont ezen akadnék ki inkább... Otthagysz valahol egy 4-500 ezer forintos bicót 1 esetleg 2 bordóval, hogy milyen biztonságban van (más zárral is ugyanez kb a helyzet), valaki meg vett 20 euróért egy ilyet, és ha esetleg meg is kérdeznék attól, aki odamegy, hogy na mit is csinálsz, nem lopsz-e, akkor sem tudja az átlagember megmondani, hogy nem pont az a kulcsa a lakatnak. Tehát még meg sem szólnak, mert ugye kulccsal nyitod.
[ Szerkesztve ]
=== Szatocs ===
-
KaraDani
addikt
Teljesen felesleges parázni szerintem ettől az álkulcstól meg ilyenektől. Magyar átlagtolvaj szerintem azt se tudja, mi az a bordo, ha U lakatot lát akkor 180 fokot fordul, és keres a 10 mellette levő sodronnyal lezárt (sok esetben szarul) bringák közül egy másikat. Nagy értékű csilli villi bringát itt, meg senki nem hagy kint szerintem, amit kifigyelnének a hozzáértőbbek.
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #34100 üzenetére
Húha, biztos tuti? Nem vársz még egy hónapot mondjuk, csak hogy adj egy kis esélyt a Scottnak? Olyan jó kis bicó, komolyan mondom...
mod: Huhh, még ennyit hsz volt utána? Most látom csak. Azért még próbáld meg az erdőn át tekerést aszfalton, mondjuk egyszerűen menj le Pap-réten át Visegrádra. Meg vissza.
mod2: Ja és hogy nem tudod kihajtani: lazán kijön a 65 km/h még nekem is, aki fékez, ha eltekersz Szentendréről Dömörkapu felé és tovább, végig aszfalt, jó minőség, na onnan lezúzva 70-et simán tudsz menni. Pár dolgot még érdemes kipróbálni azért.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Vasinger!
nagyúr
válasz KaraDani #34219 üzenetére
És ugye az enyém nem számít abba a kategóriába?
Egyébként ebben igazat adok. A magyar tolvajok egy erővágónál és egy fűrésznél nem ismernek többet. Nem hinném, hogy minden zártípusnak megvan az álkulcsuk amit ki tudnak nyitni. Valljuk be, az emberek 98%-a sodronnyal zár még mindig. Szerintem nem sok félni valóm lesz ha a 45 bringából 44 sima sodronnyal lesz lezárva az az egy (enyém) pedig lánc+sodronnyal.Meg miért pont az enyém kellene. Nem egy akkor durranás az egész. Egy laikus csak annyiból látná jobbnak (tapasztalat), hogy vastagabb külső van rajta mint a többin, de másban nem nagyon.
Vagy rosszul gondolom?
Egy ide illő videó: KATT. Én is ezt csinálnám, ha meglátnám azt akit lopná a bringámat.
[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #34138 üzenetére
Ezt az XC - CC dolgot én másképp tudom... A UCI, vagyis a Nemzetközi Kerékpáros Szövetség többek között XC (cross-country) és XCM (cross-country marathon) versenyeket szervez. Az XC az, amin Parti András vett részt legutóbb az olimpián magyar színekben elsőként, tehát pár km-es, technikás körök, előre meghatározott darabszámot kell futni belőlük, értelemszerűen az győz, aki a leggyorsabb. Ezt a szakágat hívták régen CC-nek. Aztán ott az XCM, ez meg tkp az itteni maratonokkal egyező versenyeket jelent, ott nem körbe-körbe mennek, hanem két pont között.
Keresem a UCI honlapon a hivatalos szabályzatot, abban ezeknek benne kell lenniük, de ha más nem, tr00p3r meg tudja erősíteni vagy cáfolni a dolgot, ő egészen biztosan tudja, bíróként tanulta ezt. Na végül itt és itt wikipedián is találtam a dologról, de a UCI honlapján ott kell lennie a hivatalos meghatározásoknak.
Vasinger!: Ezt felénk súlyos testi sértésnek hívják, és ha feljelent, komoly bajod lehet belőle. Az nem mentség, hogy el akarta lopni a bicajodat... Szóval inkább ne...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
KaraDani
addikt
válasz Vasinger! #34221 üzenetére
Szerintem azért a tied egy szép bicaj, meg a montikat gondolom jobban is szeretik. De egy jó zárral, és jó lezárással nem hinném, hogy próbálkoznak, inkább keresnek mást, ami egyszerűbb.
Amivel most városba járok nem olyan hivalkodó ellenben, egy felső kategóriás 5-6 éves cross. [link]
A 2 hónapos alsó kategóriás kellys coachomat, meg egy bekamerázott "őrzött" tárolóból is képesek voltak elvinni, valószínűleg csak mert, csilli-villi volt. [link]
A videokamera tényleg sokat ér, két szögből is végignézhettem 2 óra múlva a műveletet, és ennyi, meg megkaphattam volna cd-n.
Az új cápát meg még úgy se hagyom kint, hogy barátnőm vigyáz rá, amíg beugrok mondjuk egy boltbaAriadne: életemben nem verekedtem úgy igazából. Inkább kerülöm az erőszakot, jó sprinter voltam régen, szerintem nem szégyen a futás, ha a helyzet úgy kívánja De ami ebben a videoban látható, egyáltalán nem érzem durvának, pár ütés rúgás, ennyit megérdemel az ilyen. Feljelenteni meg úgyse fog.
[ Szerkesztve ]
-
glutamin
őstag
válasz cyanide #34204 üzenetére
Köszi! Akkor egyelőre megpróbálom a mostanit beállítgatni. Nem nagyon akarok költeni rá ha nem muszáj, elvégre azért vettem olcsót, hogy olcsó legyen
Majd igyekszem akkor nem nagyon állva tekerni. 97kg vok Sajnos olyan jelenséget is tapasztalok, hogy erős tekerésnél mintha a hátsó agy kb negyed fordulatnyit agy elforogna és nem a kereket forgatja.
Száz szónak is egy a vége, ez egy nagyon olcsó alkatrészekből összerakott gép. Úgy számoltam, ha 50x bemegyek vele melózni, akkor visszaspóroltam a benyán az árát. Ha ennyit kibír, akkor jó. Ennyi azért összejöhet.
Van egy ősrégi Scwhinn-Csepel bicajom is ami Shimano Altus és Alivio cuccokkal van szerelve. Na az egy más világ, de azt meg sajnálom az utcán hagyni.
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
Vasinger!
nagyúr
válasz Ariadne #34222 üzenetére
Jah tényleg. Elfelejtettem. Magyarország.
Lopják a bicód, megkéred, hogy hagyja abba, nem hagyja és te végignézed, hogy elbringázik a te kerékpárodon. Tökjó. Másnap meg már más színű lesz a bringa, át lesz ütve az alvázszám stb., ha esetleg a rendőrök lenyomozzák.
De tapasztalatból mondom, hogy még nyommal sem nyomoznak a rendőrök biciklilopásokban.Én inkább választom az agyonverős módszert, másnap jelentsen fel és igazolja, hogy én voltam az aki megverte. Ennyi...
-
KaraDani
addikt
válasz glutamin #34224 üzenetére
Ha ez az ábra, jobban járnál (jártál volna, inkább jövőre nézve tanács), ha bikemag apróról, vagy valami használt oldalról keresnél egy olcsó használt városi bicajt, ami szakadtnak néz ki, de műszakilag okés. Tescoban csak biciklinek látszó tárgyat lehet kapni, biciklit nem.
Pl. munkatársam most vett lomistól 7000 ért olyan igazi régi citybike-ot. Teljesen korrekt állapotban van, 100x jobb mint a tescos.[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz Ariadne #34220 üzenetére
Nem, nem mindenképp akarom eladni, elmegy elmegy, megmarad, akkor megmarad.
Ha lesz egy kis szabad időd bejelölnéd kérlek, hogy merre mennél?
Mert mikor én voltam elég nagy forgalmú utat választottam.Mind a kettő érdekel, a sebesség rekordos is, illetve az a Pap rét, Visegrád is!
[ Szerkesztve ]
undefined
-
Xantomas
őstag
válasz ludsimon #34215 üzenetére
Nem ugrani fog a görgőn. Tökéletesen fog vele menni. Annyi a különbség, hogy nem lesz meg a kellő holtjátéka a láncnak, mert az a fém csúszócsapágy amin a görgők vannak, nem olyan széles, mint a 6-8 sebességes láncokhoz való váltóknál. Ezt onnan is észre veheted, hogy a két váltókanál közti távolság kisebb, mint a korábbi váltódnál. 1-2 mm difi, nem sok az, csak picit jobban fogják a lánc csapjai karcolni a váltókanál belsejét minden egyes váltáskor. Ez csak esztétikai, baj, technikailag ugyan olyan jól fog váltani.
Amugy nem hiszem hogy 10 sebességes a váltógörgő, mert mountis rendszerbe, csak a 2011-es XTR, és XT fogja elsőnek megkapni a 10 sebességes láncváltót. Inkább 9.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
glutamin
őstag
válasz KaraDani #34227 üzenetére
Lehet, hogy valóban jobb buli lett volna onnan venni valamit. Mind1 most egyelőre ez van. remélhetőleg némi bénázás után belövöm magamnak kényelmesre azt jó lesz
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
Xantomas
őstag
Lefele, és felfele is bővültek. Míg a régi 6 sebességes menetes, és kazettás népszerű mtb sorok 14-28 fogasok voltak, addig a mai mountis 9 sebességes sorok inkább 11-28/30/32 fogasok.
(#34230) ludsimon Mert a versenyzők komolyabban kihasználják a teljes áttétel tartományt. Ne feledd, hogy minél kevésbé egyenes a láncvonal, annál jobban nő a rendszer ellenállása. Több lánckerék esetén jóval finomabban be tudja lőni a delikvens magának azokat az áttételeket az elöl használt 2 tányérhoz, hogy egyenes maradjon a láncvonal.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
detroit17
tag
cél srácok::
nyár vége fele olyan formába kellene lennem hogy megmásszam a Tokaji-hegyet ami nincs közel hozzám oda vissza az út kb 200km.. báárr egy kicsit lehetetlennek tűnik elsőre[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
Ki mennyivel mászott a múlt héten?
Most néztem meg, nekem a legkissebb áttétel 28/28.
Ennél lejjebb már nincs hova váltani.
Általában a 26-ost használtam hátul meredekebb szakaszon, de a Jani-hegyen már nem bírtam, ott már kellett volna mtb hajtómű.Amargo:
A suhanás a leejtőn ez miatt: 48/14Gondolkodok rajta, hogy beteszek hátra valami nagy fogszámú fogaskoszorút.
Vagy hülyeség, inkább erősödjek?undefined
-
rekid
addikt
Vasinger: Ne aggódj a rendelt lánc miatt. Nem csináltál rossz vásárt. 100X nagyobb biztonságban van a bringád mint a sima sodronnyal. Viszont igaz hogy ha valamit kinéznek akkor gaz van. A abus 8mm lanc lakatokat álkulcs nélkül max flexszel szedi le. Mint ahogy a bordo-t is.
Tolvaj: Rendőrök tanácsolták: Verd meg ahogy bírod (Persze komoly sérülés nélkül) aztán kész. Kár a rendőrséggel bajlódni nekik is sok papírmunka es t is szarul jöhetsz ki belőle. Én tuti hurkásra vernem a parasztot.
Videokamera kb. tényleg egyenlő 0-val van egy mozid a lopásról. Hacsaknem valami általad is ismert suhancról van szo, de hát arra nem sok az esély.Gyáva népnek nincs hazája!
-
ludsimon
veterán
válasz Xantomas #34210 üzenetére
A 75W-os pisztolypákám nem viszi, úgyhogy hagytam a fenébe, és újrahasznosítottam a régi zárókupakot.
Kicsit lapos, de legalább nem rojtosodik a bovden vége, illetve újrahasznosított.
undefined
-
Xantomas
őstag
válasz ludsimon #34237 üzenetére
Nem fogsz tudni nagyobb fogszámú racsnit beszerezni, csak agycserével, vagy nagyon hosszú keresgéléssel.
Egyedül a Megarange-es 7-es racsni van amin 34 fogas a legnagyobb lánckeréken, de olyat már évek óta nem láttam. Tourney, így a tartóssága sem valami jó, nem mintha a mostani nem az lenne.Páka: Kb egy percig kell vele melegíteni a bowden végét, hogy olyan melegre felforrósodjon, hogy meg tudjon futni rajta az ón.
Gumi téma:
Melyiknek jobb a defekt, és a kopásállósága? Continental Ultra Sport, vagy Vittoria Zafiro?[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
-
Xantomas
őstag
válasz ludsimon #34241 üzenetére
Még egyszer leírom. Nem UG-s sorod van! HG-s. UG-n nincs váltáskönnyítő mélyedés, és nem "élesek" a fogak.
UG kompatibilis sorok
HG sor
pirossal bekereteztem neked egy váltáskönnyítő mélyedést, ami ott van minden lánctányéron.Nem, nem menne rá, mert nem kazattás agyad van, és a 7 sebességes menetes racsni majdnem egy 3/4 centivel keskenyebb mint a 9 sebességes, így el sem férne, ha lenne belőle menetes.
[link] Ezt amúgy anno Meme is elmondta a boltban.[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
ludsimon
veterán
Tolvajkulccsal kapcsolatban.
Régóta ismerem ezt a megoldást, bár még nem próbáltam, de elég sok videó van fent hagyományos zár nyitásáról, és látom most már a Bordo is nyitható így.Na ez a durva, egy 20k-s zár, és egy 1000Ft-os univerzális tolvajkulccsal kinyitják, és a még drágább kerékpárt eltolják.
Viszont van megoldás!!!!!!!!!
Lehet állítólag valami löttyöt kapni ami megakadályozza ezt a feltörési típust, és akkor a zár majdnem hogy törhetetlen lesz. Csak vágással lehet kinyitni, bumping-al nem.
A cigány gyerek rendesen meglepődött, nem sikerült neki felbumpolni.Nem is drága.
Itt lehet kapni, ~1500Ft.
De ha van rá jelentkező, akkor a 10-es csomagot érdemes megvenni, és akkor szétoszlik a pénz, és akkor darabja csak ~600Ft, jobban megéri!Ha valaki megrendeli, 2 db engem is érdekel! Azért öntök két ilyen löttyöt a zárjaimba, hátha az új technológiákat használják már, nem pedig az erővágót, bár biztos, hogy kevés tolvaj ismeri ezt az 'új' módszert, de ki tudja, jobb résen lenni.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
Xantomas
őstag
válasz ludsimon #34244 üzenetére
Fogsz egy tolómérőt, és megméred mekkora a hátsó sarutávolság. Ha 130mm akkor necces, mert akkor 5mm-t ki kell feszíteni, az meg nem tesz jót a váz anyagának.
Ezek a noname olasz szabványos montik még 130-as outi sarutávolsággal készültek (bocs, tényleg az, az enyém is az) Így vagy veszel bele egy drágább 130-as O.L.D.-vel rendelkező outi kazettás agyat, vagy hajtogatsz.
Ha 135mm akkor semmi gond.Minek akarod lecserélni? Nehéz is az a váz, rozsdásodik mindenhol, a sok mosástól a csavarok is sztem berohadtak már. A hajtóműved cseréld le, és tegyél spd-t arra is, hogy húzni is tudd a pedált, ne csak taposni.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
ludsimon
veterán
válasz Xantomas #34247 üzenetére
Csak okosodok, azon gondolkodtam mi lenne ha a váltókart lecserélném.
Még nincs nagyon elkopva a hajtómű, a fogaskoszorú is jó állapotban van, lánc még a 0.75-be se esik bele (de hát most lett cserélve 3 hete), úgyhogy egyelőre csak azon gondolkodok mi lesz ha váltókart akarok cserélni, de akkor minden lesz.
Hajtómű, monoblokk, váltókar, kazettás agy, fogaskoszorú.
Úgyhogy elég húzós..Hiába, be lehetne állítani elvileg a váltókart, hogy csak 7-et használjon belőle, de a hajtómű az nem kompatibilis az egész rendszerrel, azért kellett fikciós váltókart feltenni az első váltóhoz.
De végül is már csak ezek vannak, és van egy teljesen felújított bringám!
Ez hihetetlen!Összeszámoltam, 30k még, Deore váltókarral, Acera hajtóművel(négyszögtengely), Deore (Octalinkel) +20k
Maradok a négyszögnél.[ Szerkesztve ]
undefined
Aktív témák
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Háztartási gépek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Ukrajnai háború
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- iPhone topik
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- További aktív témák...