- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Gaming notebook topik
- Rohamtempóban nő az érdeklődés az OLED monitorok iránt
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Plazma TV topic
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Hirdetés
-
Nem megy az S25 Ultra 3x-os zoomkamerája sehova
ma Ice Universe záfolja a minap felröppent híreket, marad a négy kamera.
-
Rohamtempóban nő az érdeklődés az OLED monitorok iránt
ph Az Omdia piackutató cég elemzései szerint a tavalyi iszonyú jó év volt az OLED monitorok számára.
-
Az IMF szerint cunamiként csap le a munkaerőpiacra az AI
it Az IMF vezetője, Kristalina Georgieva szerint cunamiként söpör majd végig a globális munkaerőpiacon az AI.
Aktív témák
-
Jeannie
aktív tag
válasz Kephamos #1895 üzenetére
Szerintem simán egyszerüen csak összekoszolódott, beporosodott, besarasodott. Pucold ki, kend meg és jó lesz. Nekem is játszotta ezt az első-második nap, először azt hittem összeér valami valamivel, de megkentem és jó lett. Aztán most meg az első keréktől jön valami ciripelő hang, tegnap kezdte, azóta beletettem saras úton 40 km-t, ma már egész hangos... A kerékagy teljesen zárt, nem tudom oda bemehetett-e valami, más meg nagyon nincs arrafelé, a fék, felni rendben van. Lehet hogy megvárom vele a jövő havi szervizt, azt egyedül nem merem szétszedni
-
Pinya007
tag
válasz Kephamos #1901 üzenetére
Ha van patentszem a láncban vedd le a láncot. Tedd bele egy 1 literes kólás üvegbe, és öntsd fel Brigeciol-al hogy a láncot teljesen elfedje. 1-2 órát hagyd benne, időnként rázogasd meg. Kivenni flakon szétvágásával tudod, aztán vissza bringára és láncolajjal szépen minden szemre (a lemezekre ne menjen) egy cseppet vigyél fel.
Ajánlom a Rohloff láncolajat, sokan dícsérik.
[link]Olyan nincs, hogy valamilyen témában ne lenne PH topic! :)
-
Pinya007
tag
válasz Jeannie #1902 üzenetére
Ciripelést én is hallottam régi kerekemmel előlről, de nem jöttem rá mitől lehetett, az újjal már nem csinálja!
Agyakba sajna bele tud kerülni a mocsok. Felsőkategóriás agyaknak van komolyabb tömítése amibe már nehezebben megy bele a piszok. Agy szétszedését bízd szervizre, ha nagyon hangos, vidd el előbb megnézetni
Esetleg próbáld meg kiszedni a kereket és a tengelynél fogva megpörgetni, ha nem forog simán, ''rágó'' érzést érzel, esetleg akadozik, akkor aggyal van probléma. De ezt kétlem, ennyi idő után nem szabadna.Olyan nincs, hogy valamilyen témában ne lenne PH topic! :)
-
Kloden
senior tag
Természetesen magyar színekben, (mindig kényesen figyelt a magyarsága felismerhetőségére, volt mikor régebben anyum varrta rá a pólójára a címert.. hiába, sportólónak nem való tű a kezébe! ) sisakja és meze is szép háromszínű! Még a bicójára is tett egy címert ..bizti azért hogy össze ne cseréljék
venember83:
köszi szépen a nevében is... ha jól emlékszem 1995$ a beugró, de dec. 10-e előtt 1500-ból megúszod! De egy sor kitétel is van mert csak olyan ember indulhat akinek pl. van ultratávú eredménye kerékpárban (nagybátyám ultratriatlon világb. is volt) vagy már indult a RAAM-on 3 éven belül. (ez utóbbi elég nehéz az első nélkül!)
Szponzor nékül nem tudott volna indulni, kb. 3milla a költség + egy lakókocsit kell kint szerezni. Szegény, 2004-ben rendes szponzor híján puritánsági rekordot döntött, hogy még lakókocsit sem tudtak bérelni. Míg a többi versenyző kényelmes lakóbuszban pihent addig ő pl. a kocsijuk hátsó ülésen... Tusolni is max. benzinkútnál tudtak, szóval akkor azt mondta hogy rendes szponzor nélkül soha többet! Bicót kapott a Meridától 2db karbonvázasat meg ruhát, stb.
Amúgy szerepelt már az Aktív-ban asszem 2x is, mert a szponzora így kívánta... meg is értem azért. (mondjuk ő a hátára nem kívánta az egészet )
Pinya007:
megyek veled!!! Én is épp utsó szigorlatomra készülök!"Ön fél a haláltól?" "Az élettől félek."
-
ngabor2
nagyúr
válasz Kephamos #1901 üzenetére
egy biztos: ne wd40-nel. én azzal mostam le. csakhogy onnan is kivitte a szírt, ahonnan nem kellett volna. a lánc tiszta lett, de az agyakba is bejutott, kihozva onnan a zsírt (a felületen levő homokot meg bevitte valószínűleg). utána a szervizes mondta, hogy nem volt jó ötlet, 3k-ért újrazsírozta, meg normálisan kitakarította.
mielőtt valaki mondaná, hogy azt otthon meg tudtam volna csinálni:
- nincs hozz ászerszámom
- nincs rá időm
- évente 3k-t nekem megér
- ha minden igaz, 2 hónap múlva már nem ez a bringám lesz. -
Jeannie
aktív tag
Egyenlőre rázós-akadós érzete nincs az első kerékagynak, kb. 200 km lehet a gépben, talán ha egy hetes, csak egyszer-kétszer mentem vele saras-mocskos aszfalton, de alapjában nem erre használom, városi közlekedésre vettem.
Tegnapelőtt, olyan 100 km környékén kezdett zizegni, azóta csak hangosabb lett de semmi egyéb. Jó volna, ha kibrná a következő fizuig, vagy ne várjak vele, mert tönkretehet valamit a kerékagyban, amit aztán garanciálisan nem javítanak?
Nekem kenésügyben azt mondta a bringaboltos fazon, hogy bőven jó a gépzsír, amit otthon találok, vagy ha nincs, akkor a fékolaj is. -
DeltaPower
őstag
én is csak gratulálni tudok, elismerésre méltó teljesítmény, amit már eddig is véghez vitt továbbá sok sikert a célig
(mod)ngabor: wd40 elég agresszív cucc, azzal 1000 éves rászáradt olajos koszt szoktam leszedni racsnikról. váltókról. lánchoz jó pl. a gázolaj is
[Szerkesztve]"Moonshine Whiskey (70°, ízesítés nélküli) van. Fincsi" - Teebee - "De az kiírtaná az egész családomat..Akkor is ha csak én innék belőle.." - forintuser
-
Jeannie
aktív tag
A kukás láthatósági mellényről meg annyit, hogy valóban este rossz fényviszonyoknál és lakott területen kívül kötelező, viszont én városban közúton közlekedem, olyannyira hogy előre is csak villogót vettem és nem reflektort, mert a közvilágítás mellett egyszerüen nincs rá szükség. Szóval arra gondoltam, hogy a kritikus pont a kanyarodásjelző kezeim, meg talán a bringa oldala, ahol csak prizmák vannak a kerekeken, úgyhogy leszedem a csíkokat és csinálok belőlük karszalagot, meg a vázra oldalra is teszek hogy jobban látszódjon. Ha csak simán felveszem a mellényt, akkor oké, hogy látszom, de a bringa úgyis ki van világítva alattam elöl-hátul, pláne ha ráveszek egy táskát akkor el is takarja a hátulját...
-
Kloden
senior tag
Köszi mindenkinek!!
ui: még 2400mérföld... sajna 11. már, bizti aludt egyet"Ön fél a haláltól?" "Az élettől félek."
-
DNS_65
senior tag
Hello!
Hátsó gumimba (Maxxis Dy-No-Mite 2.1) belefúródott egy 1,5 cm-es tüske. Vékony szelepes, duplafalu felnis, persze belső nélküli a gumi.
Most akkor ebbe még lehet belsőt tenni, vagy kuka és cseréljem a külső gumit?
Csak mert még 70-80%-os a gumi -
nagyúr
válasz tr00p3r #1920 üzenetére
Fontos apróságokban. Az outi kicsit keskenyebb, és másféle anyaggal töltik fel elvileg, nincs benne olyan rezgés-elnyelő rész, ami a montis verzióban igen, a karbon rész kialakítása, elhelyezkedése is más. Oldalnézetből jobban látszik a különbség köztük.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Jeannie
aktív tag
Mire jó a láncvillavédő és hogy kell használni? Ilyen néven kaptam egy öntapadós átlátszó csíkot a bicóhoz, de áttam anyagból készütet, tépőzárasat is. Először azt gondoltam hogy a hátsó villára kell tenni de annak nem sok értelmét látom. A tépőzárasat meg úgy ahogy van nemértem
-
Kephamos
addikt
Megtörölgettem a bicajon a láncot ronygal, meg adtam neki salaggal nagynyomást a fogaskoszorúnál, meg elől is, nagyjából lejött az olajos homoktrutyi, de még nem az igazi. Szerintem adni fogok neki egy kis WD-40-et, mert ez nem állapot.
-
brownus
veterán
sry, megvan...
kb. mennyibe kerül első és hátsó gumi csere a szervíz díjjal együtt?
[Szerkesztve] -
Pinya007
tag
válasz Ariadne #1935 üzenetére
Ha nagyon koszos a bicó slaggal tudod leghatékonyabban eltávolítani a koszt. Nagynyomás semmiképp sem jó! Slaggal meg vigyázni kell agyak meg minden csapágy környékén, azok nem szeretik a vizet!
Én ha szükséges picit le szoktam locsolni slaggal, főként vázat, aztán autósamponos vízzel, szivaccsal mosom. Láncot meg - patentszem híján - ecsettel és Brigéciol segítségével tisztítom, a végén meg slaggal leveretem, úgy hogy víz ne érjen mást nagyon, csak a láncot.
tr00p3r gyorsabb volt
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]Olyan nincs, hogy valamilyen témában ne lenne PH topic! :)
-
nagyúr
válasz tr00p3r #1930 üzenetére
Nem kötözködésből, vagy okoskodásból, csak a tisztánlátás végett: a gyorszár nem az agy tengelye (elég rossz lenne, ha akkora kis pilinszka tengelyen gördülne a kerék). A tengely (elöl általában 10 mm-es, átütő tengelyes agyaknál 20 mm, hátul 10, 12 vagy 14 mm) egy cső, ami a végei felé elvékonyodik (ezt pászintod be tulajdonképpen a villába, illetve hátul a papucsba, majd ezen tolod át a gyorszárat, ami a villában rögzíti a kereket. [link]
[Szerkesztve]''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
tr00p3r
őstag
ok. én nem értek hozzá igazán,
ma tekertem előszőr 1 hónap után, 52 km lett a vége. egy darabig most nem fogok. a szabadság-hídnál ma du, újra, összetörtem magam, az ottani kerékpárút/járdán elém lépett egy srác és nem figyelt. nem akartam elütni, bár nem mentem gyorsan és valószínű jobban jártam volna, ha elütöm, így fékeztem. nos a múltkor vki kérdezte, h milyen az új Avid rendszer?! most azt mondhatom,h túl jó.... egy ideiglenes busznegállón megy át a bringa út. a srác nen figyelt, mert a batátnőjétől köszönt el. meghűztam mind2 féket, de úgy néz ki az elsőt picivel elöbb és erősebben. a single digit sl tette a dolgát és átrepültem a bringa felett. bal arcra, könyökre és vállra estem. sisakom újra teljesített, bár úgy bevertem az arcom és a fejem, h véraláfutásos lett a fejem a sisak szegélye körbe megy a felyemen. (vagyis qrva erősen) a jobb térdem id lehorzsoltam. ezt műtötték 1 hónapja....
a srác megijedt és pomt akkor ment el egy rendőr járőr. visszatolatott és kérdezte,h kell-e mentő. nem kértem és ki s pihen után tovább hajtottam a budai rakparton. kimentem budakalászra a salához a váltópapucs miatt. aztán vissza az északi összekötőig, ahol menet közben összefutottam thommey-val. tovább rákospalota-újpest vonat állomásig és onnan vonat gödre. itt jól eláztam, de ekkorea már beállt a könyököm.
nem baj holnap pont megyek kontrollra a térdem miatt. viszek ''munkát'' a dokimnak..
ezúton szólnék mindenkihez újra:
[bármilyen ''béna'' is, mindig hordjátok a sisakot!!!!/U] ezért nem volt nekem sem agyrászkodásom, ne adj isten koponytörésem!!!
mod: a hibákért bocs, de 1 kézzel gépelek, sötétben. most rámfér az alvás! mindenkinek jó éjt!
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
nagyúr
Naná, hogy ott van, figyeli a konkurenciát. A viccet félretéve, egy ideje elpártolt tőlünk, és a Velo-nak ír cikkeket, de ettől függetlenül jóban vagyunk, hétvégén például hozzájuk megyünk kerti partizni.
[Szerkesztve]''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Jeannie
aktív tag
válasz tr00p3r #1940 üzenetére
Sajnálom ami veled történt, és jobbulást, gyógyulást. Pihenj sokat.
Ma engem is majdnem elütöttek, ezért defektet kaptam, ami miatt el is áztam. A Villányi úton tekertem a Móricz felé, gyorsabb tempóban, mivel elkezdett csöpörögni az eső, gondoltam majd ott lemegyek az aluljáróba és kivárom a végét. Egy kereszteződésnél, egy vagy két utcával a Móricz előtt balról megelőzött egy fehér Suzuki, majd előttem átvágott és befordult jobbra. Mivel végig mellettem-mögöttem haladt nem láttam hogy indexel, csak amikor bevágott elém és keresztben elment előttem. Persze satuféket alkalmaztam azonnal hirtelen az összes kerékre, majd amikor emelkedni kezdtem, mert az első kerék leblokkolt, elengedtem a féket és eldőltem balra és még csúsztam egy kicsit, majd megpihentem egy pár percre. A bal vádlim és könyököm felhorzsolódott, a többit megvédte a nadrág, beverem a vállamat, a sisakot megkíméltem. Sajna a bal hátsó villán egy-két centin lejött a fényezés és valahogy defektet kaptam a hátsó keréken. Mire összeszedtem magam, az autós sehol sem volt, és szakadt az eső, úgyhogy eltoltam a bringát az aluljáróig, majd az eső múltán elmentem a Zöld Pontba ahol belsőt cseréltek, és vettem gyorsan két láncvillavédőt, mindkét oldalra, biztos ami biztos.
Szóval csak óvatosan
Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Politika
- Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 országban elérhetetlen lesz
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- A nagy Szóda, Szódakészítés topic - legyen egy kis fröccs is! :-)
- Hegesztés topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
- Iphone 12 Pro 128 GB + Tok
- Nintendo Switch RP2040-tiny Picofly 2.74fw CFW chip készlet eladó!
- Nintendo Switch RP2040-tiny Picofly 2.74fw CFW chip készlet eladó!
- Xbox 360 Slim 500GB Rgh 3.0 azonnali bootolás! + játékok, 1+5 év gar. 22 éve működő üzletből!
- XBOX ONE S 500GB, dobozában, gyári tarozékaival és 6 hó garanciával, Bp-i üzletből!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen