Hirdetés
-
Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
ma Még mindig lehet reszelni az algoritmuson.
-
The First Descendant - Kizárólag PC-n lesz játszható a következő teszt
gp Jövő hónapban jön egy nagyon rövid zárt béta, amelyből a konzol tulajok most kimaradnak sajnos.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
-
wednesday
őstag
válasz Kvelstadt #450 üzenetére
Nem sok köze van egymáshoz a két játéknak.
A kiadó persze közös, nála van az Xcom jogok. Nem játszottam a The Bureau-val így érdemben nem tudok róla nyilatkozni. Más stílus teljesen Ilyen 3.dik személyes fedezékből lövöldözős játékmenete van, 60--as évekbeli környezettel. A kutatás nem valami hangsúlyos benne. Átlagos értékeléseket kapott 60-70%-osokat. De nem ismerem így nem tudom milyen inkább TPS szerű játékra hajaz. Elüt ettől eléggé.
-
Kvelstadt
veterán
válasz FoxiestFox #451 üzenetére
Csak arra fel írtam hogy xcom szerű mert pont láttam ahogy elküld egy katonát fedezékbe és ugyan úgy nézett ki a kis pajzs ikon mint az xcom-ba.
De am nekem is úgy tűnt hogy ez valami olyasmi csak tps. Ezért is írtam hogy a nagyobb közönségnek.
Lehet sokaknak bejön az ilyesmi csak nem olyan kezeléssel nézettel mint az xcom.
Csak gondoltam hátha valami hasonló jó darab amit érdemes játszani."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
csaabz
őstag
Hello!
Érdemes megvenni a dlc-ket is, vagy elég ha az alapjátékot szerzem meg?
Van részletes leírás a dlc-kről?https://www.flickr.com/photos/187066941@N05/
-
-
félisten
Érdemes. XCOM Wiki.
-
#82679040
törölt tag
Miért van az,hogy nincs egy élvezetes nehézségi fokozat ebben a tetves játékban?Úgy felbaszott most is ,hogy ááá..
Klasszikon unalomba fullad az egész,EU-t végigtoltam rajta de annyira kiábrándító volt a közép és végjáték,hogy nincs kedvem még egyszer kitolni.
Impossible meg egyszerűen kivitelezhetetlen,a thin man ugyanúgy kilő a teljes fedezék mögül mintha flank lenne.Persze ha lehúzódok is eltalál csak nem kritel ugye.Kipróbáltam a demidzs rulettet is hátha konszolidálja a bekapott sebzést de 1-2 küldi után rájöttem,hogy nagyrészt csak az én katonáim sebzését redukálja de azt drasztikusan;2/3 lövés 1dmg-s nájsz
EW-hez milyen modo(ka)t használtok,hogy klasszik élvezetesen kihívásos legyen a történet? Nagyobb podok,erőteljesebb pánikfaktor a nemzeteknél(veszítsek már legalább 1-2 nemzetet az istenit!)
Vagy olyan mod esetleg ami dmg redukált cover használatot biztosít?Ti,hogy játszátok?
-
félisten
-
#82679040
törölt tag
válasz FoxiestFox #458 üzenetére
Csakis ironman on módban játszom mert annyi bullshit van a gémben,hogy folyamat visszatölthetném
Ide lehet nyugodtan venni az olyan bugokat is mint jármű minden előjel nélküli felrobbanása pl.(nincs kigyulladva)S mi a taktikád mert én még nem találtam működőképeset?Vagy csak ironizálsz?
-
félisten
válasz #82679040 #459 üzenetére
Nagyon óvatos voltam, és be volt kapcsolva néhány second wave opció is. Pl flanking garantál kritet, dmg roulette, ilyesmik. Nekem segített, mert az óvatos játékom miatt az idegenek nem gyakran jöttek flankbe, én viszont igen, és olyankor életmentő.
Sniperekre alapoztam leginkább, 4, de min. 3 sniper, squadsight, double tap, illetve 1-2 nagyon jó medic jó mély zsebekkel, heavy csak akkor, ha tudom, hogy kelleni fog (de akkor általában kettő, vagy 2 mec).
Amikor láttam, hogy tényleg nagyon nagy gáz van, még az autosave előtt alt-f4-eztem, és még átgondoltabban töltöttem vissza az adott lépést. Veszítettem embert, országot így is, de végigvittem.
Az army of four volt nagyon kemény még sima classicon is, elképesztően átalakítja az ember játékstílusát, hogy csak 4 katonát vihet egy csapatban.[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
válasz FoxiestFox #460 üzenetére
,,Az army of four volt nagyon kemény még sima classicon is, elképesztően átalakítja az ember játékstílusát, hogy csak 4 katonát vihet egy csapatban."
4 sniper, problem solved
-
félisten
válasz micafighter #461 üzenetére
Vagy 3+1 medic, esetleg assault alloy puskával, hogy közelre se legyen tehetetlen az ember. Van az a perk, hogyha valami megközelíti, automatikusan rálő, ez, és a run and gun elég zsír, főleg ha van mellé álcázós perkje is (ruhával, vagy gene moddal..) mmm, ne csináld, mert ismét kedvem támad játszani vele.
Egy achi van még hátra az egészből, hónapok óta már, hogy minden kezdőpozícióból játsszam végig, de elő sem vettem az impossible ironman után... kicsit kimerített.. De már megtettem az első lépést, leszedtem ismét. -
#82679040
törölt tag
válasz FoxiestFox #460 üzenetére
Impossible és óvatosság? Az egyetlen működőképes taktikának a podok triggelelésével egyidejű likvidálást gondolnám ami egy nagyon aggresszív,dinamikus játékstílus.
De mondjuk te kitoltad én meg befuccsolok folyton,szal nagy gratula és hajrá az újrajátszáshozArmy of four nekem nagyon nem szimpi,az alapjátékkal pont az egyik nagyobb bajom a túl kicsi osztagméret,ebből a szempontból a long war abszolút ígéretes.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz #82679040 #463 üzenetére
Biztos meg lehet oldani az impossible-t rusholással is, de nekem nem sikerült. El kell érni, hogy ők rusholjanak, és egymás után leszedni őket. Tehát itt az nem megy, hogy észrevesznek, és még te mozdulsz, bekerítve őket, és egyből tüzelve... inkább úgy, hogy ok, észrevettek, visszahúzod az embered a többi közé fullcover, többiek overwatch, és lássuk, mit csinál az ellen. Ha rushol, az kúl, mert bekap jó adag sebzést már az overwatch miatt, a következő kör csak tisztogatás. Ha már vannak jó sniperei az embernek, lézerrel és feljebb, gyakorlatilag a közelharcig el sem jutunk többnyire, kivéve a terror küldetéseken, amik általában mókásak a sniper setuppal, mert van, hogy egy-két emberem mozog a mapon (jellemzően heavy, vagy mec), a sniperek pedig spawnról osztják a squadsight-tal az egyhiteket.
-
#82679040
törölt tag
válasz FoxiestFox #464 üzenetére
Hm...tapasztalataim szerint az overwatch azért problémás mert nem jönnek a hatókörébe csak épp a látótávolságig ahonnan persze már tüzelnek is és már lövik is ki a full fedezék mögül az emberem.Nem bad luck faktor,mindig ez ismétlődik.Így nehéz double tapos,opportunista sznájpert összehozni.
Konkrétan jártam úgy is,hogy az ajtót berúgva betört az alien és csak az ajtó melletti kockára lépett a 2 overwatch meg nem aktiválódótt-rip -
félisten
válasz #82679040 #465 üzenetére
Van ilyen, ja. Főleg az eleje szopó nagyon az impossible-nek... többször futottam neki én is. Anyagilag is nehéz, de a játékmenet még rosszabb, mert szaros sectoidnak egy lövés vagy, míg neked ő kettő vagy több. Akkor szoktam rá, kizárólag az elején, hogy lerusholom a sectoid-csoportokat, ha van gránátom.
Nálam azért belefutkosnak az overwatch-be bőven, még ha nem is felém jönnek, de elég, ha mozgás van, már repülnek be a critek. Lézertől és nemjuteszembeanevepáncéltól kezdve már az impossible is élhetőbb.
De a legszarabb a pontatlanság... mikor 4 rookie-d van, és még a flankből sem lövi be az ellenfelet 10 méterről... De én szeretek ilyenekkel kínlódni...
Mondjuk később is szopat azért... csak nem mindegy, hogy milyen felszereléssel viseled. Mikor terror küldetésen 4-5 sectopod van libasorban, és melléjük még beúszik a képbe 1-2 cyberdisc, és az első gránáttal lebontja a full covered... -
félisten
-
csaabz
őstag
Hello!
Megvettem a játék Complete Edition változatát, azaz benne van ez Enemy Within is. Mikor indítom a játékot, választanom kell, mit indítsak, az alapjátékot, vagy a kiegészítőt. Ha a kiegészítőt választom, akkor azzal az alapjátékot is elkezdem? Azaz a kiegészítő bele lesz építve? Vagy az alapjátékra ráépül és utána érdemes végigjátszani?
Remélem érthetően írtam...https://www.flickr.com/photos/187066941@N05/
-
félisten
Az Enemy Withint játszd, mellette nincs sok értelme a simának. Gyakorlatilag ráépül, szóval a sztori ugyanaz, csak újdonságokkal, génmodok, MEC, Exalt, új ellenfelek, stb.. illetve így már vannak bónusz misszióid, egészen jópofák.
Pl a csatahajó, amiről lehet lootolni blaster launcherhez való motyót idő előtt. -
csaabz
őstag
Hello!
Még csak most kezdtem el a játékot, nincs sok fogalmam róla.
Hogyan lehet a sectoidokat (az alap ellenségeket) elkábítani? Nekem csak fegyvereim vannak, szóval csak szétlőni tudom őket.
Az embereimnek lesz plusz helye, hogy berakjak cuccokat? Most például választanom kell, hogy gránát vagy a jobbik páncél.https://www.flickr.com/photos/187066941@N05/
-
wednesday
őstag
Hello!
Ki kell fejlesztened az Arc Thrower-t, ezzel tudod elkábítani a dögöket. Ez akkor érhető el, ha a a kutatásoknál Xeno-bio tech ágon elindulsz.
Miután kifejlesztetted legyártod (ha van hozzá elegendő pénz és alapanyag). Minél közelebb kell kerülni annál nagyobb a kábítás esélye. No meg ha sérült a dög. Úgy kell kisakkozni a körlépést, hogy a kábító emberedet lehetőleg ne lőjje pofán az Alien.
Lesz ilyen felszerelés, hogy több zsebb. Eleve a support classnál létezik, meg a kieg behozna ilyen fejlesztést is.
-
NINCS SPOILER A SZÖVEGBEN!
Nah, végignyomtam az Enemy Within-t "classic" fokozaton néhány second wave opció bekapcsolásával újratöltögetések nélkül. Illetve de, egyszer kellett újratöltenem amikor "squad wipe" volt. Újratöltöttem és a a hatból sikerült két emberemet megmenteni. Utána egy rohadt nehéz hónap következett
Ha valaki olvassa ezt a bejegyzést és nem ismeri a játék mélységeit, annak a következő tanácsokat tudom adni:
-(1)
Az "Enemy Within"-nel játssz, ne az alapjátékkal, mert a kiegészítő rengeteget hozzáad a játékhoz-(2)
Elsőre én hanyagolnám a second wave opciókat, de ha mégis second wave-opciókkal akarsz játszani, akkor:
-"Absolutely critical" -> van értelme, bizonyos szempontból taktikusabb játékra ösztönöz
-"The greater good" -> minimális a kihatása a játékra, könnyen teljesíthető
-"Marathon" -> Nem próbáltam, de nem tartom jó ötletnek, mert azt eredményezheti, hogy a játékos beleun a játékba. Ráadásul csak a kezdeti hónapok lesznek nehezebbek (ami amúgy sem sétagalopp).
-"Aiming angles": -> hasonló a kihatása a játékra mint az absolutely critical-nak
-"Save scum" -> (játék betöltés újrainicializálja a random generátort) melegen ajánlom bekapcsolni, mert ha a
játék hibájából hal meg valakid, akkor az utolsó autosave betöltésével van esélyed ezen változtatni. Persze ez önmérsékletet kíván.
-"Mind hates matter" -> egyértelmű nehezítés, de nekem ez bejöttTöbbit nem próbáltam, de a "Not created equally"/"Hidden potential" kapcsolókat semmiképpen sem ajánlom
-(3)
Nehézségi fokozat:
-Ha még nem játszottál a játékkal akkor mindenképpen a normál fokozatot ajánlom
-Ha a normál fokozat kevés, akkor a következő logikus lépés, a self imposed iron man (akkor sem töltesz vissza, ha meghal egy embered vagy valamit saját hibából elszúrtál). A játékban van bug (abszolút minimális) ezért nem ajánlom az igazi "iron man"-t. Úgy gondolom, hogy ezt a játékot csak így érdemes játszani.
-Ha a normál fokozat+self imposed iron man kevés, akkor lehet játszani a katonák skilljeivel és felszerelésével, nem mindig csak a bejáratott dolgokat vinni/választani. Illetve bekapcsolni pár second wave opciót azok közül amelyek nehezítenek a játékon.
-Ha ezeken már túl vagy, akkor érdemes (a korábbiakon felül) classic fokozaton játszani. Ez minőségi ugrást jelent a játék nehézségében, és alapvetően nehezen teljesíthető a normál fokozaton bevált taktikákkal.
Spoiler nélkül: Classic fokozaton a játék eleje a "heavy" kaszton és a robbanóanyagok helyes alkalmazásán múlik.-(4)
Érdemes próbálgatni többféle csapatösszetételt illetve ha egy adott kasztból két katonánk is van (tegyünk róla, hogy legyen) akkor különböző skilleket választani, ne mindig ugyanazt. Játszunk a katonák felszerelésével is, ez érdekes/izgalmas taktikákat eredményez. Én például Classic-on előszeretettel használtam lopakodó taktikát...-(5)
"Nincs vége amíg azt nem mondom..."
Ha teljesen új a játék, érdemes lehet az első 1-2 hetet mint egy demót felfogni majd újrakezdeni az egészet...Ezután viszont állhatatosnak lenni és még egy squad wipe után sem feltétlenül feladni. A játék első felében (és kifejezetten normál fokozaton) még egy squad wipe-ból is vissza lehet jönni megfelelő taktika alkalmazásával. Nincs is annál jobb, mint egy vesztettnek tűnő játékot megfordítani...
-(6)
Taktika:
Anélkül hogy bármit spoilereznék:
a játék nem kényszerít arra, hogy minden egyes bevetést megnyerj / minden egyes civilt megments. Vannak missziók amelyeket (bár nem érdemes, de) el lehet szúrni. Ennek megfelelően minden opcionális küldetésnél a csapatunk épsége legyen a fő szempont, abból is a kulcskatonák (általában a legmagasabb rangú katonák) túlélése. Egy nulladik szintű újoncért senki sem fog könnyeket hullajtani ha meghal, de ha egy ezredesünk harap a fűbe, az azért el tudja cseszni az esténketJ.
-
félisten
válasz joysefke #472 üzenetére
Többit nem próbáltam, de a "Not created equally"/"Hidden potential" kapcsolókat semmiképpen sem ajánlom
Én igen, nagyon jó mindkettő. Még a realitásuk is rendben van, ahogy erősödnek az embereid, úgy céloznak jobban...
Sőt azt mondtanám, impossible-t el sem érdemes kezdeni nélkülük. Még iron man nélkül sem. Én tudom, szívtam vele eleget[ Szerkesztve ]
-
válasz FoxiestFox #473 üzenetére
Én igen, nagyon jó mindkettő. Még a realitásuk is rendben van, ahogy erősödnek az embereid, úgy céloznak jobban...
Sőt azt mondtanám, impossible-t el sem érdemes kezdeni nélkülük. Még iron man nélkül sem.Hát ebben nem értünk egyet, de ugye ki hogyan szeret játszani, kinek a pap kinek a paplan...
a problémám a not created equaly-val az, hogy egy nagyon primitív játékmechanikát erőltet: készíts minél több újoncot és válaszd ki közülük azt az 1-2-t amelynek a legmagasabb az aim-je. Ezt pedig nem szeretem (de jól ismerem, mert már tizenéve a Medieval: Total War-ban így készítettem tömegével a sokcsillagos hadvezéreket).Én nem kedvelem ezt a típusú játékmechanikát, de természetesen erős tud lenni, amikor 120+ az embered aim-je, double tap-pal. Számomra egyértelműen szabályok kijátszása szaga van a dolognak, hiszen így lehetőség nyílik szuperkatonák létrehozására.
Tehát nem azt mondom, hogy nem erős, hanem azt, hogy aki érzékeny erre, annak tönkreteheti a szórakozását. Ezért ajánlom én pld. annak az opciónak a bekapcsolását, hogy psi és gén mod ne lehessen egyszerre emberen. Sokszínűbb lesz a játék.
Sőt azt mondtanám, impossible-t el sem érdemes kezdeni nélkülük
Én kezdő játékosoknak akartam tanácsot adni, hogy minél több élményt szedjenek ki a játékból, nem azoknak ahol már felmerül az, hogy megpróbálják az impossible-t, mert ők már kb mindent tudnak amit én feljebb leírtam. Egy kezdő, de jó taktikai érzékkel megáldott játékosnak én mindenképpen normal+self imposed ironman-t ajánlanám, game changer second wave opciók nélkül (vagy egyáltalán second wave nélkül). Alacsony nehézségi fokon a not created equaly szerintem nevetségesen könnyűvé tenné a játékot.
BTW:
MASSZÍV SPOILER JÖN
Nekem ez volt az első EW végigjátszásom, előtte már 2x lenyomtam az alapjátékot. Az első sokk akkor ért, amikor a norvég (?) halászfalut kellett átvizsgálni. Na ott volt egy squad-wipe, nagyon nehéz volt utána talpraállni Az EXALT sem volt az elején egyszerű, vesztettem ellenük pár jó embert. És a hab a tortán az volt, amikor:
betámadták a bázisomat az idegenek és nekem egy-két kivételtől eltekintve az embereim jó részén akiket erősítésnek beküldött alappáncél és alappuska volt, mivel általában misszió után leszedem a katonákról a fejlesztett cuccot. Nah, az nem volt semmi -
félisten
válasz joysefke #474 üzenetére
Hát igen, easy-hez és első nekifutásra tök fölösleges a second wave.
Egyébként pont a szuperkatonák megalkotása a lényeg. Egy ilyen szituban tényleg őket dobnák az idegenekre. Olyanokat, akik legjobbak mindenben. A mind hates matter tényleg jó, az nálam is be volt kapcsolva legtöbbször. -
válasz FoxiestFox #475 üzenetére
Egy ilyen szituban tényleg őket dobnák az idegenekre. Olyanokat, akik legjobbak mindenben.
Naná, csak a "probléma" az, hogyha van egy embered 120+ aim-mel akkor azzal mindenképpen lőni fogsz, ha szabad rálátása van a célpontra, mert szinte biztos, hogy talál is. Ezért nem lesz értelme más taktikát választani, mint lassan menni előre+overwatch. Az idegeneket pedig már kb a látómeződ szélén lepuffantod, mielőtt nekik reális esélyük lenne egyáltalán eltalálni a te embereidet.
Ezzel szemben standard katonákat használsz akiknek normal az aim-je (100 fölött csak sniper van, és az sem sokkal) akkor bizony egy csomó lövésed közel sem teljes biztonsággal fog találni, ezért jobban meggondolod, hogy mit lépj. (lőjek-gránát-overwatch-fedezék-taktikai visszavonulás-vagy tegyem az egész csapatot láthatatlanná).
-
félisten
-
válasz FoxiestFox #477 üzenetére
SPOILER
Persze, de az hogy egyáltalán 2db sectopod egyszerre támadjon (aktivizálódjon) nekem Classic-on jó ha kétszer, talán háromszor előfordult (bázisvédést nem számítva) és akkor is minimális támogatás volt mellettük. Nyilván igyekszem nem az összes ellenfelet egy kör alatt aktiválni, hanem minél kisebb adagokban.
A pozicionálás kritikus, de azt jó eséllyel azelőtt teszed meg, hogy az ellenséges derékhadat aktivizálnád:
mondjuk így:
-Sniper hátra fedezék mögé vagy föl a magasba
-Két lövéses/rakétás heavy erős fedezékben, rakétatávolságban
-Többiek csatárláncban, hogy mindenki tudjon majd lőni akár mozgás előtt is etc etcAztán annak függvényében hogy mi jelenik meg (ugye nem mindegy hogy mondjuk három "thin man" ugrik elő vagy esetleg 4 heavy muton (gránátdobás lehetőségével) plusz 2 heavy floater (szintén gránátdobás lehetőségével) meg egy cyberdisk) lehet dönteni az azonnali lövésről, vagy a jobb pozícióba kerülésről.
Na és akkor ott tartunk, hogy az a szituáció amit te vázoltál gyakorlatilag Classic-on sem igazán fordul elő, ha valaki nem eszetlenül rohan előre (amit amúgy Classicon nem lehet megtenni). Tehát én azt tapasztaltam, hogy Normálon mindenképpen, de Classicon is (Classicon az első 1-2hónaptól eltekintve, amikor még gagyik a fegyverek és amúgy sincs magas aim) a szituációk döntő többségében a magas aim nyújtotta előnyők akkorák, hogy a szituáció megoldható csak magas aim biztosította nagy találati valószínűséggel és nem kellenek alternatív taktikák (robbanóanyagok, láthatatlanság, akna). Normál fokozaton meg megkockáztatom, hogy csak magas aim-re támaszkodva mindenféle ügyeskedés nélkül simán le lehet tolni a játékot.
Az eredeti "second wave" ajánlásomat a kezdő, valószínűleg Normalon játszó játékosnak adtam, ott ha a játékos az első hónap után ráérez a játékra, összeszed egy A-csapatot úgy hogy be van neki kapcsolva a "not created equally" gyakorlatilag biztos, hogy pár héttel az első hónap után 100+ aim-es szuperkatonákat hoz létre és a játék 90%-ban csak abból fog állni, hogy felfegyverezi az embereit az éppen elérhető legjobb puskával, +10 aim-et biztosító irányzék+ 4hp-t adó kitinpáncél és araszol az ellenséges űrhajóhoz / az ellenséges bázisban overwatch-csal, aztán ha megjelenik pár alien, akkor a távolból 80-85-90-95%-os találati valószínűség mellett lepuffogtatja őket, miközben az alieneknek van vagy 40% találati valószínűsége (ha egyáltalán eljutnának addig hogy visszalőjenek). 120 aim-mel (+10aim az irányzékkal) pedig ha van egy double tap+squad sight snipere a játékosnak, gyakorlatilag a pálya másik feléről (levegőből) kiszedi egy lövéssel a teljes fedezék mögött bújszizó elite mutont. Így is lehet játszani, csak normalon (és egy idő után classicon sem) nem túl szórakoztató és hamar unalomba fullad, mert nincs igazi izgalom és monoton ez a magas aim-alapú taktika.
Az Impossible nehézségi szintre ez nem feltétlenül vonatkozik, ott nyilván érdemes minden előnyt kihasználni, de ettől függetlenül sem hiszem, hogy az impossible szint teljesítéséhez szükség lenne a not created equally meg hasonló trükkökre. az impossible-t egyébként még nem próbáltam és valószínűleg nem is fogom, túl nagy stressz és túl aprólékos munka lenne az első 1-2 hónap.
Szóval ha valaki rám hallgat, akkor ebben a sorrendben emeli a tétet:
-(1)Self imposed iron man
-(2)Játszadozni a gadget-ekkel és páncélokkal: irányzék és kitin páncél helyett robbanó-gránátok, láthatatlanná tevő gránát, harci stimuláns, etc..
Titan és archangel armor helyett Ghost armor.
-(3)Játszadozni a képességekkel, és nem mindig ugyanazokat a jól beváltakat választani. Értelemszerűen egy sniper (a játék legelejétől eltekintve) _sokkal_ gyengébb lesz, ha nem a squad sight-ot választod, hanem a snap shotot, de változatosabb taktikák miatt élvezetesebb és valamivel nehezebb is lesz a játék etc...
-(4)Kerülni a szuperkatonákat, például bekapcsolni a mind hates matter (vagy mi a neve) second wave opciót, hogy ne lehessen egy katona egyszerre pszionikus és génmanipulált. Szintén változatosabb taktikákra ad lehetőséget és enyhén emeli a játék nehézségét.
-(5)Ha mindez nem elég, akkor lehet menni Classic-ra, de ahhoz hogy valaki az első pár hónapot Classic-on self imposed ironmanként teljesítse, úgyis kell legalább egy Normál végigjátszás, akkor meg tudja mire számíthat.
-(6) Én Classic mellett már ajánlom (nekem bejött) a fedezékfüggő kritikus/aim second wave funkciók bekapcsolását is. Mivel ez mindkét irányba hat, ezért sokkal feszesebb lesz a játék. Egyrészt jóval könnyebb lemészárolni az ellenséges katonákat a lényegesen magasabb kritikus-sebzés valószínűségek miatt, másrészt egyetlen hiba is végzetes lehet bármely embered számára.Ennyi és saját tapasztalatból mondom, hogy ez nagyon élvezetes játékmenetet tud biztosítani.
Én pld. az utolsó Classic+self imposed iron man végigjátszásomban amennyire lehetett kerültem a standard Titan armor+aim (irányzék)+kitin péncél kombót, ehelyett vittem bőven ghost armor-t, láthatatlanná tevő gránátot, a játék középső harmadában egy csomó alien gránátot is, illetve az assault vitt még harci stimulánsot is. A MEC-kem pedig erősen támaszkodott a közelharcra.
Na most képzelheted, hogy gyengébb páncéllal, illetve kitin pajzs nélkül milyen kevés HP-ja volt az embereimnek és mennyire fontos volt jól használni a láthatatlanságot (ami ugye limitált mennyiségben elérhető). Izgi volt a játék na
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz joysefke #478 üzenetére
Hát igen, ez is egy játékstílus. Próbáltam így is, nekem nem annyira jött be.
Nekem mindig van néhány rusher katonám, és minimum 2 sniper squadsight-tal, így szinte csak utóbbiak esetében használom az álcalehetőségeket, míg pozícióba küldöm őket.
A rusholók maxos páncél+kitin, jellemzően heavy vagy assault. Náluk szokott lenni kábító is, ha kéne valami fegyver az ellenféltől, amire sajnálom az anyagokat legyártani.
Olykor viszek egy durván felpáncélozott mimetic skines embert is alloy cannonnal.
Volt már olyan is, hogy csak a drónokat küldtem küldetésre, embert nem...
Impossible-n így is vérfagyasztó, nyugi. Főleg a terror küldetések... Említettem az esetet, mikor libasroban dobott sectopodokat... nem rohantam előre, hogy többet triggereljek, egyszerűen egy épületben ott beszélgettek a srácok a kis drónjaikkal egy kupacban... és abból nem lehet kihátrálni, mert ezeknek külön fegyverük van meglőni az elszaladó ellenfelet..
Nagyon para volt...
Impossible-n és részben classicon az EXALT is kemény ellenfél tud lenni. Azt sajnálom csak, hogy nagyon egysíkú küldetéseket kaptunk velük, illetve hogy akármeddig hagyom őket békén, a plazmákat már nem fejlesztik ki maguknak, pedig minden EXALT fegyver sokkal jobban néz ki, mint az alap, örültem volna csinos EXALT plazmáknak. -
válasz FoxiestFox #479 üzenetére
Igyekszem variálni a a taktikákat, hogy érdekes maradjon a játék
A rusholók maxos páncél+kitin, jellemzően heavy vagy assault. Náluk szokott lenni kábító is, ha kéne valami fegyver az ellenféltől, amire sajnálom az anyagokat legyártani.
Itt érdemes lehet kipróbálni assaulton vagy heavy-n a combat stimet. Nem feltétlenül impossible-n, de funky játékstílust eredményez
Felezi a sebzést és nem kapsz kritikust (mondjuk ez utóbbi high level assaultnak eleve megvan). Támadásnál is jól tud jönni, de védekezéskor nagyon jó lehet: az assault berohan a sectopodok közé /három azért nyilván sok/ majd benyomja magának a combat stimet, a többiek pedig pucolnak hátra, esetleg dobsz még neki egy füstgránátot. Ha assault volt aki berohant a sűrűjébe akkor még ugye reflexlövésed is lehet, ha mozognak ez ellenfél katonáiAz ellenfél a saját körében szinte kiüríti a tárat az assaultra vagy heavy-re, anélkül hogy érdemi esélye lenne megölni, a többi katonád meg hátul újrarendezi a sorokat.
Sectopod ellen én egyébként MEC-et használok, az le tudja bénítani egy körre, a következő körben meg jön a kinetikus ütés (vagy mi a neve). /nyilván ez a hatékony stratégia/
-
válasz FoxiestFox #479 üzenetére
XCOM 2-t próbáltad már, mennyire jött be? Nekem fent van a listán, de még nem szereztem be...
-
félisten
-
félisten
Na kérem... megtettem az első lépést, leszedtem a Long Wart a játékhoz... nemsoká belevágok.
-
#87634016
törölt tag
válasz FoxiestFox #483 üzenetére
Hajrá,hajrá Remélem impossible lesz az áldozat.Aztán beszámolni a sikerekről!
-
félisten
-
gyiku
nagyúr
-
Aku-Aku
tag
Időnként megnézek egy-két videót szórakozásból, esetleg hátha tanulhatok belőle, vagy csak látok valami érdekeset.
Találtam egy olyan végigjátszást ami egyszerre kielégíti mindhármat.
Hihetetlen a fickó nem írok le előre semmit, de roppant érdekes a videó.
Sok szórakozást: [link]Két egyenes közt a legrövidebb pont az út.
-
félisten
-
Aku-Aku
tag
válasz FoxiestFox #488 üzenetére
Bármilyen furcsa is, a manus végig vitte ateljes játékot ezzel a stílussal (és itt most nem a vattafakkokra gondoltam).
Csak egy a sok érdekes dolgok közül: amikor a katonája szembe találja magát egy ellenséggel és van közöttük egy fedezék, akkor nem a fedezék mögé helyezi a katonát hanem a fedezék elé.
Az utolsó videóban látszik az eredmény statisztikában, hogy 26 katonája halt meg. 99 százalékban ilyen dolgok miatt.
Szerintem rendkívül tanulságos. Minden kezdőnek mutogatni kellene, milyen taktikai hibákat nem szabad elkövetni címmel.Két egyenes közt a legrövidebb pont az út.
-
félisten
-
Zsoo80
tag
Ha valakinek még nincs meg, most a CD galaxisnál 1690,- forint a the Complete Edition. Steamen aktiválható.
-Nem hold ez - sóhajtott halkan Kenobi. - Hanem űrállomás.
-
woryz
senior tag
válasz joysefke #472 üzenetére
Bespejzoltam a Steam sale-sen a játékot, és gondoltam az ajánlott second wave opciókat bekapcsolom, és most jött a meglepetés, hogy jópár általad listázott opciót nem találtam meg... Nekem nincsen Absolutely critical; The greater good; Marathon és Mind hates matter állítási lehetőség.
Valamit elsz.rtam és rossz helyen keresem? A játék indításakor a nehézségi foknál látok egy second wave beállítást, ahol nincsenek ezek a funkciók (Enemy Within verziót indíttam).
Más: A tutoriál csata után miért csak Észak Amerika és Európa választható? A többi kontinens piros...
-
woryz
senior tag
Gondoltam, mégiscsak megcsinálom a tutorialt még1x, de valami nem frankó... Az második pályán (ha az elsőnek tekintjük a németországi "küldetést"), a rocket launcheres makivel felmegyek a tetőre, de nem tudok lejönni vele (csak overwatch van), miután a két ellennel végeztem. Sőt nem működik se a kamera forgatás se a karakter váltás sem billentyűzetről. Valamit én szartam el az ok, de mit?
-
woryz
senior tag
Széjjel b.sz az ideg!! Ennyi nyomorékot egy rakáson, mint az én "katonáim"... 80+% hit chance és 10-ből 8 mellé lőtt megint. És még csak normálon játszok...
Azszem újrakezdem, de most már secon wave beállításokkal...(hogy lehet a halászfalut nem "poor" értékelésre megcsinálni, 27 lényt gyilkoltam le... Mondjuk lehet, hogy a két odaveszett katona az oka... )
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Ne vesszen oda senki. Elsőre engem is megviccelt az a küldi, le is sérült pár katonám.. az impossible + ironman végigjátszáson viszont már sima volt.. szépen tiszogattak a sniperek feltéve az árus bódékra.. csak a legmagasabb lépéspontú katonát vittem el a kapcsolóig, a többiek fix pozíciókból támogatták overwatch, stb
-
woryz
senior tag
válasz FoxiestFox #497 üzenetére
Én a snipereket nem fejlesztettem tovább, hagytam őket a francba a barakkba... Az hogy milyen classba fog tartozni a delikvens, az teljesen random, vagy van rá ráhatásom? Kicsit bosszantott, hogy minden katonám heavy vagy assault classba tartozott, öt kivételével (3 sniper + 2 support) a kb. 25-ből. Viszont arra (is) gondoltam, hogy ezeket az assaultokat nem fogom shotgunnal használni hanem a sima rifle-val.
További noob kérdés: honnan látom, hogy egyik másik legény / leány mennyit tud mozogni? Vagy nagyon vak vagyok, vagy nem tom...
Milyen second wave opciókat használtál? Illetve valószínűleg nekem nem jó a szövegértésem, de a save scum opciót nem tudom értelmezni... Be van kapcsolva, de nem randomizálja újra a lényeket a pályán betöltés után...
Mivel kicsit mazochista vagyok, arra gondoltam, hogy nem normálon fogok nekifutni újra, hanem classicon. - Végül is, tök logikus, hogyha a normálon nem tudom végigtolni, akkor majd classicon kezdem újra...
-
-
woryz
senior tag
Idegesítő játék, az biztos... Rohadékok kinyírták a csapatom. Baromi fair, hogy a repülő dögök simán lőnek egy 8-ast belém. Lelomboz ez a játék. Ha legalább két héten és két órán belül lennék, tutira refundolnám...
Ps: nem, nem a játék, hanem az én hibám, szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
Yodamest
addikt
Én meg azt hittem az enemy within egy totál új kampány, így az enemy unknown-t indítottam, már a játék végefelé járok és most olvastam csak tök véletlenül, hogy az EW gyakorlatilag csak egy feltúrbózott, több kontenttel rendelkező alapjáték.... erre a launcher azért felhívhatta volna a figyelmemet, hogy ha már felkínálja az alapjáték indítását (amit nem értek eleve) akkor pirossal kiemelve lehetne ott egy sor, hogy a "teljes élmény érdekében ajánlott az EW-t indítani" vagy ilyesmi....
-
Aku-Aku
tag
válasz FoxiestFox #502 üzenetére
Gondolom mostanra már túl vagy a "halászfalun".
Van egy nem túl nagy titka annak a küldetésnek. Mostanra már biztos te is rájöttél.Két egyenes közt a legrövidebb pont az út.
-
félisten
-
Aku-Aku
tag
válasz FoxiestFox #505 üzenetére
Nem biztos. Viszont fellendíti a témában születő hozzászólások számának növekedését.
Két egyenes közt a legrövidebb pont az út.
-
Aku-Aku
tag
Kipróbálom milyen az EW Linuxon. Aztán meg az EW LW-t. Érdekes lesz azt hiszem.
Két egyenes közt a legrövidebb pont az út.
-
félisten
-
Aku-Aku
tag
válasz FoxiestFox #508 üzenetére
Igazából ami érdekes az, hogy működésre bírjam. Már kétszer működött, de nem alakult ki tökéletesen a módszere.
Két egyenes közt a legrövidebb pont az út.
-
félisten
-
Aku-Aku
tag
válasz FoxiestFox #510 üzenetére
Persze, hogy megvan Steamen. Már vagy 8 éve.
Nem sikerült még úgy belőnöm a Linuxot, hogy minden klappoljon.Két egyenes közt a legrövidebb pont az út.
-
Aku-Aku
tag
válasz FoxiestFox #510 üzenetére
Aztán sikerült a dolog. Gyakorlásképpen végigvittem az XCOM1 vanillát először sima aztán impossible fokozaton. Könnyű volt. Aztán a Long Wart. ott nem lehet szórakozni a nehézségi fokozattal azért csak normál módban mentem. Élvezni akartam a játékot, nem szenvedni vele. Úgy jó volt.
Utána ugyanezt az XCOM2-vel. Először vanília utána Long War. Az is jó volt.
Volt pár furcsaság az egyes és a kettes esetében, de egy jól irányzott save + load a legtöbbet megoldotta.
Szóval linuxon is működik. most már sok ezer órám van mindkettőben. Lassan szakértő leszekKét egyenes közt a legrövidebb pont az út.
-
Aku-Aku
tag
Van olyan magyar videósorozat amiben végigviszik a Long War-t?
Akár XCOM1-ben, akár XCOM2-ben.Két egyenes közt a legrövidebb pont az út.
-
looser
addikt
Sziasztok! Megvettem az EU mellé az EW-t, de az alapjátékban már van 20+ órám és valahogy szeretném átvinni EW-be. Gondolom ez nem lehetséges...?
Üdv
Mindent tudok a rákászszakmáról...
-
félisten
-
Aku-Aku
tag
válasz FoxiestFox #515 üzenetére
Nem értem a problémát. Mi ez az óra átvitel?
Két egyenes közt a legrövidebb pont az út.
-
szbalogh
őstag
Sziasztok!
Az eredeti 94-es és 95-ös játékokban mikor jelennek meg az agymosóképességgel?
Valami tech kifejlesztésekor vagy a játékban eltelt valamennyi idő után?Köszi!
Nick: HE_Storm
-
Aku-Aku
tag
Az egyik tévécsatornán jó ideje megy már egy műsor az Észbontók.
Korábban már mutattam egy x-com észbontó sorozatot, sajnos már nem található meg.
Viszont készült egy új! Aki jól mulatott az Észbontókon az lehet, hogy ezen is jól fog szórakozni. Nem lövök le semmilyen poént.
Itt a link: [link]Két egyenes közt a legrövidebb pont az út.
Új hozzászólás Aktív témák
● A spoiler formázás a topikban elérhető.
- Futás, futópályák
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Mikrotik routerek
- Végre prezentálta a Snapdragon X szériát a Qualcomm
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- További aktív témák...