-
PROHARDVER!
WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS) topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
törölt tag
Sziasztok,
Melyik csomagban van olyan opció, hogy az adatokat nem mutatja, ha valaki a whoisit funkciót használja?
Egyszerűbb lenne google fiókkal regisztrálni, de szeretnék anonim maradni.
Vagy egyszerűbb lenne egy tárhely oldalon regisztrálni? -
törölt tag
Extra addon miért kell, ezt nem értem?
Találtam közben pár oldalt, van, ahol korlátlan domain jár egy tárhelyhez, de általában minden oldal 99%-ban elérhető, SSD-t használnak, van email cím, stb.
Van valami ajánlott oldal? Magyar vagy külföldi? Vagy igazából mindegy, mert technikailag teljesen megbízhatóak?
Esetleg van valami, amire kell figyelni?Bocsánat, ha már off ez itt, eddig a sima .com oldalt használtam, a wordpresses domain-nel, de most szeretnék saját domaint, és teljesen kezdő vagyok.
-
törölt tag
Sziasztok,
1 tárhelyen lehet több WP oldalam / domain-em?
Lenne mondjuk egy recept.hu, egy zene.hu, stb. -
törölt tag
Sziasztok,
A .com-os oldalakkal is foglalkoztok itt?
Másfél éve nem használtam az oldalt, most felélesztettem, és látom megváltozott a kezelőfelület. Viszont néha még mindig a régi (fekete fejléc fehér betűkkel) tűnik elő 1-2 másodpercre az új kék-fehér helyett. Ilyenkor olyan, mintha lefagyna az oldal néhány másodpercre.
A My Sites-ra kattintva felugrik egy ablak, hogy egy script-tel baja van. Hiába jelölöm be, hogy ne értesítsen csak állítsa le, folyton megteszi újra.
Az értesítéseket nem tudom megjeleníteni. Flash fent van, ez lenne a baj?
Előnézetben a bezárás gomb nem működik.
meg lehet azt oldani, hogy angol nyelv mellett használjon magyar helyesírás ellenőrzőt?
Böngésző legújabb Firefox (32 bit 48.0)
Vagy csak egyszerűen már annyira tele van szeméttel a rendszerem, hogy nem ártana egy újratelepítés? -
törölt tag
Sziasztok,