- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Atomenergiával dübörögnek tovább az Amazon adatközpontok, SMR-ek is jöhetnek
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Az NVIDIA ipari AI-felhőt épít a németeknek, együtt az OpenAI és a Google
- Két új Ryzen közül választhatnak a kézikonzolok
-
PROHARDVER!
Mielőtt kommentelsz, olvasd el az Összefoglalót!
(Frissítve: 2020.05.31.)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bodz
nagyúr
válasz
Petyás #122946 üzenetére
Ha nagyon akarod, akkor megoldható.
-
Bodz
nagyúr
válasz
MegalodonS #113642 üzenetére
Erre tessék! Válaszolsz az összefoglalóban lévő 6 kérdésre és máris lesz ssd-d.
Nem kell semmit buherálni.
-
Bodz
nagyúr
válasz
Kezdő vagyok #112331 üzenetére
Gépház, Rendszer, Kijelző. Vagy asztalon jobb klikk, képernyő beállítások.
-
-
Bodz
nagyúr
válasz
mefistofeles #103948 üzenetére
Gépház/Fiókok/Bejelentkezési lehetőségek
(#103949) Geth: Pin nálam is csak bekavart valamiért, szóval kivégeztem, rögtön működött az automatikus bejelentkezés.
-
Bodz
nagyúr
válasz
mefistofeles #103936 üzenetére
Szabadulj meg a pintől, ennyi a megoldás, utána működni fog.
-
Bodz
nagyúr
válasz
Sirandrish #103065 üzenetére
Nem lehet hogy táblagép módban vagy?
-
Bodz
nagyúr
Win 10 alá nincs AMD sata driver...
Az aktuális csomagban is 2015-ös van, csak Win 7-hez. Eszközkezelős megoldás meg azért nem jó, mert a driverek verziói összevissza vannak, pl 1.0.6, 2.0.8, blablabla, ebből aztán senki sem silabizálja ki a csomag verzióját. Egyszerűen megfogalmazva, annál úgyis van újabb, mint amit a Win feltett. Ha meg már kézzel telepítetted az AMD oldaláról onnan egyszerű nyomon követni, ha lesz újabb.
-
Bodz
nagyúr
válasz
Winnie The P #102965 üzenetére
Akkor gondolom csak az van, amit a Win tett fel. AMD oldaláról töltsd le a frisset!
-
Bodz
nagyúr
válasz
Winnie The P #102961 üzenetére
-
Bodz
nagyúr
válasz
BullKoxa #101952 üzenetére