Keresés

Aktív témák

  • merqree

    őstag

    válasz Ledi #96770 üzenetére

    Igen, levezették hogyan jött ki.

    HIBAELHÁRÍTÁSRÓL VALÓ ÉRTESÍTÉS KÉSEDELME
    Érintett termék: Kábeltelevízió
    Eszr. szerint rendelkezésre álló időtartam: elhárítástól számított 24 óra
    Értesítés határidejének időpontja: 2020.08.30
    Értesítés tényleges időpontja: 2020.08.31

    A kötbér számításának módja:
    Az értesítésre nyitva álló határidő eredménytelen elteltétől minden megkezdett késedelmes nap után az értesítés megtörténtéig a vetítési alap kétszerese.

    (a) Késedelmes napok száma: 1 nap
    (b) Vetítési alap: hibabejelentés hónapjára vonatkozó havi előfizetési díj összege alapján egy napra vetített összeg: 3300 Ft / 31 nap = 106.45 Ft/nap
    (c) Szorzó: 2

    A kötbér összege = (a) * (b) * (c) = 1 nap * 106.45 Ft/nap * 2 = 213 Ft

    HIBAELHÁRÍTÁS KÉSEDELME
    Érintett termék: Kábeltelevízió
    Eszr. szerint rendelkezésre álló időtartam: bejelentéstől számított 72 óra
    Hiba bejelentésének időpontja: 2020.05.25
    Hiba elhárításának tényleges időpontja: 2020.08.29

    A kötbér számításának módja:
    A hiba kijavítására nyitva álló határidő eredménytelen elteltétől minden megkezdett késedelmes nap után a hiba elhárításáig a hiba minősítésétől függően a vetítési alap négyszerese vagy nyolcszorosa.

    Hiba minősítése: a hiba következtében az előfizetői szolgáltatást csak az előfizetői szerződés szerinti minőség romlásával, vagy mennyiség csökkenésével lehetett igénybe venni

    (a) Késedelmes napok száma: 93 nap
    (b) Vetítési alap: hibabejelentés hónapjára vonatkozó havi előfizetési díj összege alapján egy napra vetített összeg: 3300 Ft / 31 nap = 106.45 Ft/nap
    (c) Szorzó: 4

    A kötbér összege = (a) * (b) * (c) = 93 nap * 106.45 Ft/nap * 4 = 39600 Ft

Aktív témák