Új hozzászólás Aktív témák
-
Suty01
csendes tag
Szevasztok.
Megvan a játék,nem rossz a grafja, csak rendszertelenül 2-4 perc játék után hibával kilép!!!
Miért? Vki tudja a választ? -
Gomez1984
aktív tag
Háát én is kipróbáltam de azt azért nem jelenteném ki hogy kicsi a gépigény, mert ha full ra rakom akkor bizony beszaggat rendesen. (E6420 + 2Gb + HD2900XT)
Nincs jól leoptimizálva. Az árnyékok viszik el a legtöbbet a gépből. -
DeadMeat
nagyúr
Vegre beallt egy kis fordulat a tortenetbe,megjelent a 3. faj is az emberek oldalan,ill a "gonosz" faj ellen.
Nem is olyan rosz. -
DeadMeat
nagyúr
Kiproszaltam,eddig sablon jateknak tunik,nemtul szep grafikaval,nem is tul nagy gepigennyel,de viszont a bevezeto videjo qrva jo.
-
RazoR_45
tag
2012-ben járunk, az emberiség épp rájött, hogy nincs egyedül a galaxisban. A Földre toppanó idegenek, akiket Hierarchy néven fogunk emlegetni, nem épp barátsággal közelednek felénk, és nem is hont foglalni jöttek, hanem szüretelni. A hatalmas lépegetõk mindent felfalnak: ásványokat, növényt, állatot, embert. A játék az emberi ellenállás utolsó napjának estéjén kezdõdik – amikor felcsillan a remény...
A Star Wars: Empire at Wart is hegesztõ Petroglyph azt ígéri, hogy a játék minden idõk legtestreszabhatóbb RTS-e lesz. A megépített egységeket számtalan dologra használhatjuk majd, és számos módon fejleszthetjük azokat, csakúgy, mint a termelõüzemeket, a technológiai fa defenzív, offenzív és kísérleti ágakra bomlik. Minden alakítást röptében végezhetünk, a srácok által „taktikai dinamizmus” néven emlegetett megoldással, azaz az eddig támadónak tápolt, éppen harcoló egységet védekezõre alakíthatjuk át, visszavonultathatjuk, fegyvert cserélhetünk rajta menet közben. Erre egyébként szükségünk is lesz, hiszen az idegenek is ezt teszik: kiértékelve az ellenséget, fejlett teleportrendszerükkel visszacuppannak az ufóba, átszerelik magukat más fegyverzetûre, és ismét alászállnak a csatatérre, így neked is folyamatosan alkalmazkodnod kell a mind újabb szituációkhoz.
A csata kissé Risk-jellegû lesz, azaz különféle területeket kell megvédeni, és gyors döntéseket kell hozni, hogy egy hõst vagy egész csapatot átmozgass-e egyikrõl a másikra. Mert hõsök is lesznek, mindegyik három vagy több harci móddal, ráadásul mindehhez fejlesztés is társul, hogy egyre táposabbak legyenek. Az egyes frakciók (az alapmûben három lesz, plusz egy negyedik, az oktatópályához) mind más-más körítést kapnak, így sem az erõforrások, sem az egységek, sem bármi más játékelemben nem osztoznak, ami ugye az újrajátszási értéket növeli.
A többjátékos üzemmód is újdonságokat ígér. Lesz küldetéses móka, ezek hossza egy órától egy vagy több hónapig (!) tarthat, de rövid, heves csaták sorozatában kell megoldani õket. Egy másik mód a „Conquer The World”, ahol mindenki kiválaszt egy-egy régiót magának, ezután a cél a bolygó elfoglalása, így aztán minden alkalommal más-más játékos ellen kell küzdeni, és hatalmas pofozkodásokra, keresztbeverésekre kell számítani.
A megjelenítés látványosnak ígérkezik, az idegenek leginkább a Világok harca tripodjaira emlékeztetnek, a készítõk a sztorit a Battlestar Galactica fordulatos történetéhez hasonlították. A harcok sok meglepetést ígérnek: nem mindegy, hogy nappal vagy éjjel küzdesz, vigyáznod kell a pánikban rohangáló civilekre, a kártyavárként összeomló felhõkarcolókra, a fáklyaként lángoló erdõkre...
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A05 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Thinkpad T480s 24GB RAM 1TB SSD (erős, könnyű, vékony gép) Windows 11 kompatibilis
- Dell D6000 univerzális dokkoló USB-C/ USB-A, DisplayLink & Dell WD15 (K17A) USB-C + 130-180W töltő
- Apple iPhone XR 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iKing.Hu - Apple MacBook Pro 13 M1 Touch Bar 2020 Használt, karcmentes 3 hónap garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest