- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Apple notebookok
- Androidos tablet topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- A legfrissebb ASUS BIOS-okkal kicsit felturbózhatjuk a Socket AM5-ös Ryzenünket
- OLED TV topic
- Projektor topic
- Milyen videókártyát?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Aktív témák
-
FehérHolló
veterán
Lenne egy kis problémám, remélem tudtok segíteni.
Kezdő vagyok, kérlek szájbarágósan válaszoljatok, ha van türelmetek!A gond a következő lenne: Felraktam Nvidia drivert, mondtam neki, hogy átírhatja az xorg.conf filet. Ezután X felület nem szeret engem, mindig csökkentett grafikus módban akarna elindulni.
Amit eddig próbáltam:
driver installerrel automatikusan megcsináltatni
sudo dpkg-reconfigure xserver-xorg (rootként)
nvidia-xconfig (rootként)
manuálisan átírni xorg.conf-otAkkor száll el, miután drivernek beírom, hogy "nvidia" az "nv" helyett. Driver rendesen fel lett telepítve (először manuálisan, majd apt-get használatával - most újra manuálisan van fenn).
Valakinek valami ötlete? Mit csinálok rosszul?
(Ubuntu 7.10)
[ Szerkesztve ]
Skynet is real. It's called Google.
-
FehérHolló
veterán
válasz (Kolombusz) #4973 üzenetére
Vissza tudom csinálni, de így meg a driver nem megy.
-
FehérHolló
veterán
A "Module" section hiányzott az xorg.conf-ból...
Így most minden szép és jó. Köszi neked és a többieknek is, akik gondolkodtak a problémán!Kicsit furcsa, hogy driver után eltűnt az ablakok jobb felső sarkából a minimize, maximize és a close gombocska. (Megoldható alt+F#-el, csak fura...)
[ Szerkesztve ]
-
FehérHolló
veterán
válasz FehérHolló #5024 üzenetére
Azt hiszem, rájöttem.
Lenne egy kicsit komolyabb kérdésem:
EIST valamiért nem működik, pedig megfelelő helyekre hozzá van adva az Sxxpowernowd és létezik is a cucc az sbin-ben. Kicsit necces, mert így akksiról csak 2 órát bír 5 helyett.Mindjárt megnézem, hogy pontosan milyen hibát ír ki.