- A Solidigm elhagyja a végfelhasználókat célzó SSD-k piacát
- Kvantumpontos OLED monitorokkal bővült az ASUS ROG-os portfóliója
- A GravaStar egyedi megjelenésű fémegerei is beléptek az ultrakönnyű szegmensbe
- 520 Hz-es monitorok duója az ASRock védjegyével
- CL 30 alá mennek a G.Skill hamarosan debütáló RAM-jai
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen házat vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen TV-t vegyek?
- Házi hangfal építés
-
PROHARDVER!
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
blg
senior tag
válasz molnarkrav #5281 üzenetére
Én a 2-es Priusomban B módot CSAK hegyen használtam. N módot meg csak autómosóban. Sík terepen D-ben kell menni, és kész. Ha nem túl erősen fékezel, akkor úgyis a generátor fékez, nem a féktárcsák és a fékpofák.
Igazából a B annyiban különbözik a D-től, hogy B-ben erősebb a lassulás, amikor nem nyomod sem a gázt, sem a féket. Ilyenkor kicsit erősebben tölt vissza az akksiba, mintha D-ben lennél. Az meg D-re és B-re is igaz, hogy ha már tele van az akksi, akkor kezdi használni a motorféket (pörgeti a motort üzemanyag nélkül).nekem így 5 literes fogyasztásom volt (64000 km-es átlag)
[link] -
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarkrav #5281 üzenetére
Nem gond, csak akkor tegyed B-be, mikor motorfék kell Ha kigurulsz, N-be is lökheted, ha gomb nyomása nélkül engedi.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest