Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lenry

    Topikgazda

    válasz janos666 #15852 üzenetére

    off, de erről eszembe jutott pár játék, amiben tényleg az volt, amit leírtál:
    World of Warcraft, amikor a Burning Crusade-ben behozták a Daily Questeket (naponta ismételhető küldetések) - volt napi 10-15 ilyen és a végén azt éreztem, hogy én fizetek a Blizzardnak, hogy dolgozni járhatok "hozzájuk"

    Far Cry - imádtam a mellékküldetéseket, a tornyok felszabadítását, területfoglalást, aztán a Primalban semmi más nem volt. nem is emlékszem a sztorira. az egész játék egy nagy mellékküldetéscunami volt.

    Assassins Creed - szintén imádtam a sidequesteket, a sokak által lenézett harmadik rész nekem pont ezért az egyik kedvencem, mert látod, ahogy a mellékküldetések eredményeképp kiépül a farmstead (Monteriggionit is szerettem építgetni a Brotherhoodban), de az AC4-ben ezt már annyira túltolták, hogy mobilapp is volt (van), amiben a hajós, kereskedelmi küldiket akkor is tolhattad, amikor nem ültél a gép előtt (és érdemes is volt). itt sem emlékszem, hogy mi volt a főküldetés, bár arra emlékszem, hogy már anno is értelmetlennek láttam Edward Kenway kalandját.
    én sem játszottam több AC-vel, bár ez nem a negyedik rész hibája volt.

    a Witcher esetében volt egy mém, ami pont erről szólt, de nyilván most nem találom. személy szerint a Skellige körüli szerencsétlenkedést meg a gwentkártyák gyűjtögetését leszámítva soha nem éreztem, hogy ne akarnám csinálni a mellékküldetéseket, mert egyszerűen annyira elképesztően jók, hogy fájt volna bármelyiket kihagyni.
    (persze közben végig ott volt bennem is a gondolat, hogy Geralt mennyire ráér ilyenekre ahhoz képest, hogy milyen nagyon meg akarja találni Cirit :D )

    Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

  • FireKeeper

    nagyúr

    válasz janos666 #15852 üzenetére

    a witchernek még elnézem, mert a mellékküldik, még azok is, amikkel csak úgy az út szélén találkoztál, elég érdekesek és változatosak voltak, hogy ne érződjön monoton grind-nak, egyedül csak a skellige-i tengeren található cuccok mennyiségét tolták túl a srácok.

    de pl az assassins creed-ben a láda/zászló/fragment/kistököm gyűjtögetésnek nettó semmi értelme nincs max azon kívül hogy kapsz érte vmi játékbeli jutalmat, de az élményhez nem tesz hozzá.

    steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 VI || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill

  • Frod

    addikt

    válasz janos666 #15852 üzenetére

    Alapvetően hasonló completionist vagyok én is minden játékban (MGS5 néha az idegbe kerget, de 80+ óránál már csak kipörgetem), és abszolút értem a helyzetet amit vázolsz az elején
    DE!
    a Skellige-n vízben lebegő 100+ ládára csuklóból azt mondtam, hogy na erre nem vagyok hajlandó, csinálja akinek két anyja van :DDD
    munka/edzés/egyéb elfoglaltság mellett nincs erre fölös időm. Azt szoktam ezekre a monoton dolgokra mondani, hogy úgyis meg tudnám csinálni, de mivel semmit nem ad pluszban nem csinálom - ha érthető ez az okfejtés.

    A másik felével viszont nem értek egyet, magánvéleményem szerint mind a fő-, mind a mellékszálak egytől egyig baromi jók.
    (viszont az AC-val egyet értek ilyen téren, én a 3-nál tettem le azt a szériát... még a Rogue-ra visszatértem, de ott már csak main story only volt, és utána teljesen elég volt belőle, talán valamikor az Origins...)

    Do you see the white shadow?

Új hozzászólás Aktív témák