Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lenry

    Topikgazda

    válasz janos666 #15852 üzenetére

    off, de erről eszembe jutott pár játék, amiben tényleg az volt, amit leírtál:
    World of Warcraft, amikor a Burning Crusade-ben behozták a Daily Questeket (naponta ismételhető küldetések) - volt napi 10-15 ilyen és a végén azt éreztem, hogy én fizetek a Blizzardnak, hogy dolgozni járhatok "hozzájuk"

    Far Cry - imádtam a mellékküldetéseket, a tornyok felszabadítását, területfoglalást, aztán a Primalban semmi más nem volt. nem is emlékszem a sztorira. az egész játék egy nagy mellékküldetéscunami volt.

    Assassins Creed - szintén imádtam a sidequesteket, a sokak által lenézett harmadik rész nekem pont ezért az egyik kedvencem, mert látod, ahogy a mellékküldetések eredményeképp kiépül a farmstead (Monteriggionit is szerettem építgetni a Brotherhoodban), de az AC4-ben ezt már annyira túltolták, hogy mobilapp is volt (van), amiben a hajós, kereskedelmi küldiket akkor is tolhattad, amikor nem ültél a gép előtt (és érdemes is volt). itt sem emlékszem, hogy mi volt a főküldetés, bár arra emlékszem, hogy már anno is értelmetlennek láttam Edward Kenway kalandját.
    én sem játszottam több AC-vel, bár ez nem a negyedik rész hibája volt.

    a Witcher esetében volt egy mém, ami pont erről szólt, de nyilván most nem találom. személy szerint a Skellige körüli szerencsétlenkedést meg a gwentkártyák gyűjtögetését leszámítva soha nem éreztem, hogy ne akarnám csinálni a mellékküldetéseket, mert egyszerűen annyira elképesztően jók, hogy fájt volna bármelyiket kihagyni.
    (persze közben végig ott volt bennem is a gondolat, hogy Geralt mennyire ráér ilyenekre ahhoz képest, hogy milyen nagyon meg akarja találni Cirit :D )

    Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

Új hozzászólás Aktív témák