Új hozzászólás Aktív témák
-
DeadmaN89
csendes tag
válasz
bdominik98 #35098 üzenetére
Igen-igen pont a kommented felett írtam, hogy nekem is valami hasonló lehetett a 100 év magány sorozattal külső eszközön, majd nem tudtam reprodukálni másnap.
-
DeadmaN89
csendes tag
válasz
Qtya123 #35035 üzenetére
Egyelőre nem tudom megmondani hogy miért, de ugyan azokkal a beállításokkal újra játszva ma meg jó az egész. DV sötét mondjuk 80%, DV világosba viszont nem lehet belekötni... lehet hogy amikor rájön a hoppáré újra kellene indítani, de másodjára most nem váltogattam source-t...
-
-
DeadmaN89
csendes tag
válasz
koppasz1986 #35021 üzenetére
Elengedtem a külső lejátszós dolgot, 100 év magány c. sorozat amit most kezdtünk el Netflix prémiummal pont jó teszt volt, első 10 percben elég sok a sötét jelenet. DV sötét módban (mind1 hogy külső lejátszó vagy TV saját appja) ugyanolyan, ha nem egy fokkal rosszabb a külső lejátszón. DV világos, illetve a játék mód kb. ugyan annyit javít nálam, nem 100% de jelentősen jobb. Ránéztem a porto által bemásolt linkekre Netflixen, 1-2 akad DV sötétben nagyon minimálisan (100 év magányban nekem sokkal rosszabb részek vannak) de pl. fényesben mind hibátlan.
-
DeadmaN89
csendes tag
válasz
bdominik98 #35015 üzenetére
Az enyém eladó, 30k, semmit nem javít nálam az akadásokon, amiket én tapasztalok.
-
DeadmaN89
csendes tag
válasz
Celtis #35009 üzenetére
Már megjött, szval mind1, a játék mód alatt a TV Dolby Vision játék módját érted, ami akkor válik elérhetővé, amikor a HDMI bemenetet használjuk? Ha ez megoldja a mikrolaggokat nekem lehet hogy jó lesz, jobban zavar ez annál, ha pl. egy átlagos sorozat esetén nem lenne akkora élmény a HDR. Sima sorozatnál így pár percet nézve, váltogatva nem látok nagy különbséget pl. a sötét és a játék mód között, persze ennyi idő ezt megállapítani biztosan nem elég. Az über fasza látványos filmeket úgyis Ncore-ról szedem, NAS-ról még nem volt bajom semmilyen letöltött anyaggal...
-
DeadmaN89
csendes tag
válasz
freeland0806 #34997 üzenetére
Nekem sem feltétlenül csak kameramozgásnál jött elő, de olyankor kb. garantált volt a framedrop.
-
DeadmaN89
csendes tag
+1, hadd jöjjön aminek jönnie kell
Velem egyébként pont az van amit Treff leírt jó pár HSZ-el ezelőtt, Netflix Prémium akad Dolby Vision tartalmak lejátszásakor. Sötét módban a világosabb sorozatokon is látszik, viszont a sötétebb sorozatok szinte végig be-be akadnak, főleg a lassú jeleneteknél az arcokon látszik amikor a beszédére figyelsz és mozog a kamera. Világos módban jobb, de nem jó, itt is zavaró. Pont olyan mintha elfogyna a hardware. NAS-ról VLC vagy Kodi viszont pazarul játssza a DV és HDR tartalmakat is. Egy Firestick 4k max gen2-őt még kipróbálok, csak a hecc kedvéért, mert már egy külső lejátszó elhasalt a Netflixel. -
DeadmaN89
csendes tag
válasz
bdominik98 #34976 üzenetére
Az úgy elég Badass
-
DeadmaN89
csendes tag
válasz
koppasz1986 #34685 üzenetére
Szia, konkrétan milyen külső lejátszóra gondolsz aminek a game módja tuti jó? Visszaolvastam a bejegyzéseidet de nem jöttem rá mit használasz. Kinhank G1 minden beállítását próbáltam, de a Netflix prémium ugyan úgy mikrolaggos maradt DV tartalmak esetén, helyenként durvábban mint a TV saját HW-én futtatva a Netflixet. Egy Homatics-al még lehet tennék egy próbát ha tudnék kifogni használt olcsóbbat...
-
DeadmaN89
csendes tag
Nekem nem a letöltött filmek lejátszásával van bajom, a fórumtársak által megosztott néhány fórumozónál problémás minták (3 test probléma, Dűne, Vérapó stb.) nekem hibátlanok VLC-vel és Kodival is a TV saját hardverén lejátszva. De persze egyik korábbi TV-m sem tudott mindenféle kódolású tartalmat maradéktalanul lejátszani, tudtam hogy milyen release-t nem kell letölteni és ennyi. Amit lejátszottak azokkal nem volt bajom.
Visszatérve a TCL TV-re (65C765) Nem néztem sok letöltött filmet mióta megvan a TV, de amiket néztem, azok jók voltak, pl. az új Deadpool. Amivel nekem bajom van az a Netflix prémium, most a Szabrina sorozatot nézzük feleségemmel esténként, ott minden részben tapasztalom a mikrolaggokat, van hogy gyakrabban van hogy ritkábban. De pl. Netflix kids-en az összes rajzfilm okés volt eddig, bár azok nagyrészt 1080P tartalmak HDR 10+ meg Dolby Vision nélkül. Inkább a Dolby Vision tartalmakat látom problémásnak, de majd a szünetben többet lesz időm tesztelni... -
DeadmaN89
csendes tag
válasz
mikrofon #34218 üzenetére
Degradál szinonímái közül: lealacsonyít, leminősít, lenéz - ezt továbbra is tartom egyes megszólalásaid kapcsán. Irigység meg gyűlölet? A te lelkivilágod is elég sajátos, te jó ég... Téged zavar szemmel jó láthatóan, hogy mások megoldást keresnek az akadós problémákra, tudod, az "Olcsó Jánosok" meg "Nárcisztikusok" ahogy fogalmaztál. Ezt a részét a beszélgetésnek lezártam veled.
Senki sem vitatja, hogy szép a panel képe, jó a fényerő, árkategóriájában kiemelkedő, én is ezért választottam ki a TV-t az üzletben. E tekintetben szerintem én is dícsértem korábban. Ettől függetlenül a kép folytonossága sarkallatos szempont a képminőség meghatározásában az én szememben. Ha olyan problémám van ami 8-10 éves készülékekkel nem volt, hadd keressem már a megoldást.
"javasolt mellé médialejátszó a nyugalom érdekében és megfelelő élvezethez"
Szerintem ne nagyon javasold a média lejátszót csípőből erre a problémára, ameddig nem tudod biztosra, hogy megoldja-e az akadozást, mert nem feltétlenül oldja meg. Nekem sem oldotta meg és nem a legolcsóbb kategóriát vettem, és Celtis is jelzett vissza negatívan. Qtya123 esetében tűnik úgy egyelőre, hogy neki sokat segített a Homatics lejátszó, kompromisszumos source oda-vissza váltással, de pl. Firestick 4k Max gen2, Kinhank G1 használata esetén nincs javulás.
-
DeadmaN89
csendes tag
válasz
mikrofon #34139 üzenetére
"Egyre több az Olcsó János, aki bemegy a helyi Coop-ba vesz egy rúd akciós párizsit, majd elégedetlenkedik hogy nem is szalámi."
Tudatosan nem akartam veled foglalkozni, eddig kb. háromszor nyeltem egy nagyot, de eddig bírtam. Kit tisztelhetek benned, hogy az itt hozzászólókat a fent idézett "hozzászólásoddal" meg nárcisztikus stb. jelzőkkel illeted? Őszintén nem értem, hogy neked mi bajod van. A hozzászólások nagy része a frame droppokról konstruktív, aki érintett a jelenség kapcsán megoldást keres, ahogy jómagam is. Süt a hozzászólásaidból hogy kb. mindenkit idiótának nézel aki ezekről a problémákról számol be, és kitartasz az álláspontod mellet, hogy mindenkinek hibás a TV-je aki ilyen jelenséget mer jelenteni, vagy túl érzékeny/magas az elvárása, küldje vissza, vigye szervizbe stb., ezzel nem sokat segítesz. Leírták, hogy alaplapot is cseréltek, maradt az issue, szerviz nem oldotta meg, nem is fogja. Van 1-2 probléma felvetés ami már nekem is kukacoskodás, de hagyjuk már hogy a probléma felvetők többségénél irreálisak az elvárások, 8 éves közép-alsó kat. LG TV-n fluid a kép, 6 éves Samsung közép kat. szintén, ezen a TCL felső kategórián meg frame droppol. Nekem fontos, hogy más is látja ugyan azokat a problémákat amiket én, és együtt keresünk megoldást, szerintem az egész fórum erről szól. Uram bocsá' hogy elvárom azt amit a 8 éves készülék kipipált. Örülök, hogy neked nincs bajod, de szemmel láthatóan gyűlnek azok a fórumozók, akiknek azért akadnak. A hsz.-ek nagy része megoldás keresés bizonyos problémákra, amik attól hogy te nem fogadod el, degradálod, még valósak többek szemében. Kérlek, hogy tiszteld meg a többieket, és lépj tovább. Ha segíteni érdemben nem tudsz (nem is várom el tőled) legalább ne rombold a morált.
-
DeadmaN89
csendes tag
válasz
freeland0806 #34117 üzenetére
Szia, Kinhank G1 okosítóval próbáltam, Netflix prémium alatt ugyan az a jelenség vagy még rosszabb, akár milyen frame rate-re forceolod rá a boxot. Kb. hasonló, mintha frame drop lenne lassú kameramozgásoknál, sokszor beszédnél mikor a kamera is közelít mondjuk, inkább sötétebb jeleneteknél, meg pl. amikor köd volt folyamatosan, mint amikor a PC is kűzd a masszív füst/köd megjelenítésnél. Azt érzem én is hogy 4k streamingnél elvérzik a hardware vagy nem kellően optimalizált a sw - ebben az egyben bízhatunk, hogy ezen tudnak/akarnak javítani.
-
DeadmaN89
csendes tag
válasz
freeland0806 #33813 üzenetére
Figyu kolléga végigjárta a supporttal. Alaplapot cseréltek neki, maradt ugyanolyan. Egyébként amit mondasz, azt én is megfigyeltem, pedig semmilyen beállításhoz nem nyúltam, de kb. 2 hétig már majdnem észre sem vettem semmilyen hibát, most meg megint elkezdte pár napja jobban az akadozást. Pedig marhára nem akarok erre figyelni, nem keresném a hibát, de az én agyamat is bassza. Én azt gondolom, hogy egész egyszerűen nincs ott a képfeldolgozó hardware vagy software mint egy Samsungnál, bizonyos kódolást egész egyszerűen nem tud jól kezelni, ez vezet az akadozáshoz. Ha szerencsénk van addig csiszolják a softwaret hogy már nem botlunk olyan tartalomba, ami gondot okoz a TV-nek. Mivel kevés tartalomnál jött elő nálam a probléma eddig, az ár miatt el tudom fogadni, minden mással elégedett vagyok a TV kapcsán.
-
DeadmaN89
csendes tag
válasz
freeland0806 #33783 üzenetére
Én minden de tényleg minden javaslatot kipróbáltam amit itt vagy nemzetközi fórumokon leírtak, legfrissebb 420-as softwaren vagyok, fejlesztői beállításokban is mókoltam stb. Ami akad (Nekem Netflix prémium de ott sem minden tartalom) az akkor is akad ha külső eszközzel Netflixezek, pontosan ugyan úgy, hiába lockolom bármilyen FPS-re. Nekem az itt linkelt tesztfilm részletek pl. Vérapós jelenet nem akadnak. A beszerzett Kinhank G1 boxot el is adom, nekem nem ad hozzá semmit.
-
DeadmaN89
csendes tag
-
DeadmaN89
csendes tag
Szerintem senki sem szándékosan próbálja beállítani a TV-t rossznak, egyszerűen csak megoldást keresünk egy jelenségre, ami nálam pl. a 2019-es alsó-közép kat. Samsungomon (100Hz) nem volt megfigyelhető. Próbálom élvezni, de uram bocsá ha kiadok 250+ ezret tv upgrade-re, ne legyen már rosszabb az élmény a képi megjelenítés fluiditása szempontjából mint egy 5 éves alacsonyabb kategóriába sorolandó készüléken. Aki próbál jó beállítást vagy megoldást találni erre a problémára hadd tegye már meg, erről szólna ez az egész fórum. Nem jókedvemből írkálok ide én sem, van elég dolgom hidd el.
-
DeadmaN89
csendes tag
válasz
kenicsab #33146 üzenetére
Mikro szakadások ezek valóban, nagyjából 1-2 másodpercen keresztül fordulnak elő ilyen századmásodpercekre, ahogy fogalmaztad, arra pont elég hogy felfigyelj rá és a folyamatos mozgást megtörje. Közeli portré felvételkor párbeszéd közben a legzavaróbb (számomra), mert akkor az arcot figyelem és a mimikán a leg szembetűnöbb. Ritkán eltelik úgy 2-3 perc, hogy nem jön elő, vagy nem figyelem, de nem 1-2 alkalom sajnos, az nem zavarna...
Még amire meg kell találjam a megfelelő beállítást, az a gyors mozgás közvetlen környezetében a foltosodás/pixelesedés, majd a Motion beállításokkal játszok kicsit ha lesz időm. De ez kevésbé zavar...Egyébként azt hadd kérdezzem meg, hogy miért használsz a tv mellé külső android eszközt? Csak szeretném érteni hogy mit ad plusszban, számomra csak a komfortot rontja azáltal, hogy külön kell kapcsolgatni, kényelmesebb lenne a TV rendszerét használni, nem lassú a TV rendszere, számomra jól kezelhető, átlátható.
-
DeadmaN89
csendes tag
válasz
kenicsab #33143 üzenetére
Szia, Ubiquity rendszerem van, kicsit overkill is a Pro szériás AP-kel, nem ez a gond. (Wifin és Ethernet kábelen is próbáltam) Távirányítón az "i" gomb megnyomása esetén kiírja a bitrátát, ami egyébként beton stabil.
Wifi 315 Mbps, ott, ahol a TV van.Android Tv boxról megy neked a Netflix?
-
-
DeadmaN89
csendes tag
válasz
TheMartin03 #33125 üzenetére
Nincs ilyenem és nem is tervezem a beszerzését.
-
DeadmaN89
csendes tag
válasz
mikrofon #33109 üzenetére
Ennyire azért nem egyszerű a helyzet, mivel üzletből (Euronics) vettem, 3 nap letelt. Till@ fórumtársnak most jött vissza a készülék szervizből, alaplapot cseréltek, de a jelenség nem múlt el, tehát a javíttatásba sem fogok belemenni, mert csak az időmet húznám vele. Mivel egyébként nagyon jó TV, és egyedül a Netflix prémiummal van gondom, teszek egy próbát azzal hogy elfogadom hogy ilyen, aztán vagy javítanak ezen softwaresen vagy nem. Majd max megnézek egy olyan készüléket is a környéken, amit a tulaj jónak mond ilyen szempontból, legalább látom hogy én vagyok-e erre túl érzékeny, vagy tényleg van különbség egyes legyártott modellek között ugyan abból a típusból.
-
DeadmaN89
csendes tag
válasz
mikrofon #33084 üzenetére
Látom kiemelted a lényeget. Úgy véled, hogy hibahatáron belül van, hogy az elmúlt 1 hónapban legalább 6 felhasználó riportálja ugyan ezt a problémát csak itt? Nyilván kicsit zabos vagyok, hogy 350k-ért laggol a Netflix, de talán lehetne ennyiért elvárás, hogy ne tegye, már így is sokkal többet foglalkoztam a TV beállításaival, mint szerettem volna. És még eredménye sincs. Azt nem tudom eldönteni jelenleg, hogy én vagyok erre ennyire érzékeny, és a felhasználók egy rétegének ez így okés, vagy ennyire sok a hibás készülék. Jó lenne itt helyben (Debrecen) megnézni egy másik 805-ös vagy 765-ös TV-t...
-
DeadmaN89
csendes tag
válasz
TheMartin03 #33075 üzenetére
Én most úgy látom, hogy az emberek legalább felének probléma. Én úgy megnéznék egy olyan kolléga TV-jén egy Netflix prémiumot, akinél állítása szerint nincs micro lagg. Nem hiszem hogy ennyi hibás hardware van. Nálunk feleségem pl. nem látja, hiába mondom neki. Engem meg zavar, mert nyilván erre figyelek. Beállítás teljesen mind1, Netflixen folyamatosan tolja. Ha szerinted zavarna, ne vedd meg.
-
DeadmaN89
csendes tag
Wow, kíváncsi leszek az eredményre. Nem tudom neked mennyire durva a laggolás, de nálunk feleségem kb. akkor sem látta miről beszélek, amikor felhívtam rá a figyelmét. Igazából nálunk csak engem zavar, inkább az arcokon látszik beszéd közben... Vagy neked esetleg más gond is volt, esetleg komolyabb laggok is voltak? Youtube, 2160P HDR10 tartalom nálam tökéletes, eddig csak a Netflixxel tapasztaltam ezt.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Microsoft Surface Laptop 3 - 15 col - Fekete
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 16/32/64GB RAM RX 7700XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Több Lenovo Thinkpad x1 carbon gen 4 / 5 / 6 / 7 X1 Yoga gen3 6-9. gen i7, i5 procik
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF B450M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 XC 12GB Rampage SHIVA Chieftec 600W
- Bomba ár! Dell Latitude E7240 - i7-4GEN I 16GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest