Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dptrsk

    Topikgazda

    válasz Steven #79307 üzenetére

    Érdekes dolgok amiket felvetsz.
    Ha van területi képviselőtök, aki azért területi képviselő, hogy képben legyen a ti szolgáltatásaitokkal kapcsolatban, miért nem hozzá fordultál bármi miatt? (ha Ő bénázott volna még meg is értem a felháborodást...)
    Attól, hogy félévente változik, lehet jobban ért hozzá, mint egy 30 éve üfsz-on dolgozó, aki mondjuk lakossági csomagokban van főleg otthon, mivel azzal foglalkozik az ideje többségében.
    Legalábbis, ha van egy dedikált kapcsolattartóm miért mennék be órákat sorban állni, ha telefonon is el tudom intézni..., esetleg házhoz jön

    Inkább egy általános(=az átlagos kérésekkel van tisztában, nem a speciálisokkal) ügyintézőhöz mégy, ahol órákat kell sorban állnod.
    (Hasonlattal: XY áruházban kérdezed az eladót a borról, ahelyett, hogy egy borász szaküzletben tennéd.)

    Így megértem a kiakadásod, de te sem cselekedtél ésszerűen.

    Az pedig nem zárja ki a 8 napon belüli megszűnést, hogy közben megkeresnek ajánlat(ok)kal, amit ha elfogadsz visszavonhatod a felmondást.

    Az emberi hibafaktor mindenhol ott van, a T-Pontban nem figyelte csak leOKézta a felmondást(keretszerződés ide vagy oda, az ügyfél kérte), a telefonos véletlen másik számot nyitott meg(esetleg ügyfélszinten látja a SIMeket??)

    keretszerződés: Esetleg azért kaptatok valamilyen szolgáltatást olcsóbban, mert vállaltátok, hogy pl. 3 mobilszámot fenntartotok. Ez nem egyenlő a telefonszámra vállalt hűségidővel, mivel, ha lenne 5 SIMetek csak 3at kell megtartani a másik szolgáltatás kedvezményéhez...

Új hozzászólás Aktív témák