Új hozzászólás Aktív témák
-
drizzle
kezdő
válasz Dragon3000 #2 üzenetére
Egy konzolosnak megpróbálni elmagyarázni mi is az a hardver... kemény fába vágtad a fejszédet
-
R0GERIUS
tag
válasz Dragon3000 #2 üzenetére
Pontosan, konzolon előre le is tudják fordítani a shader-eket, mivel a hardware mindig fix és az alap környezet változatlan, valamint emiatt jobban is tudnak rá optimalizálni.
PC-n ez kapásból úgy indul, hogy van 2 fajta aktív OS (Win 10 és Win 11), támogatási listában kb. 20-30 fajta videokártya.
Emiatt lehetetlen ott előre hozzáigazítani a játékfájlokat a PC-n, hanem a videokártyának magának kell lefordítani a shader-eket, és ezért látsz mondjuk egy modern CoD esetében "Shader Compile" üzenetet PC-n, míg konzolon nem.
Ugyanez érvényes a profil-okra, ott jó pár beállítást megcsinál a videokártyán a driver, mint például Nvidia esetén, hogy be legyen-e kapcsolva az adott játékhoz a Resizable BAR vagy sem (alapból az Nvidia kikapcsolja a Resizable BAR-t mindenhol (úgynevezett 'whitelist'-tel dolgozik)).
Konzolokon ez szükségtelen, mivel a játék az adott konzolhoz lett igazítva.[ Szerkesztve ]
6950 XT eladó, mert AI munkához sajnos kell Nvidia...