Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dkess

    őstag

    válasz Melorin #72327 üzenetére

    Kis háttér - DSM6 -on vagyok most is. 2 idegen háztartásban van 3 szinkronizációs feladat. Ezek ilyen routerre kötött közös használató SSD -k meg USB -s HDD -k amik időnként PC -re vannak kötve ilyesmik (összesen olyan 16 TB adat). Ezek mellett ezen távoli helyszínekről 4 PC/laptop -ról van teljes backup, de erre Active Backup for Bussiness -t használok (úgyhogy ez nem érdekes. Ez egyébként még 3-4 TB).

    Egyébként többé-kevésbé a DSM7 miatt is terveztem migrálni Cloud Station -ről Synology Drive -ra. Első körben a Server -t tettem fel. A távoli Cloud Station kliensek szó nélkül mentek tovább. A kliensekt meg egyenként frissítettem Synology Drive kliensekre amikor éppen arra jártam ... Ahogy írtam annyi volt, hogy a Synology Drive Server -ben a még Cloud Station Drive kliensek csak akkor látszódtak amikor éppen szinkronizáltak, de egyébként minden rendben volt.

    Igen, a mostani Synology Drive Server frissítésekor olvastam én is, hogy a Cloud Station kliensek nem támogatottak ezután. Szerencsém volt, mert én pont végeztem a kliensek lecserélésével is. Persze, ha nem így lett volna, akkor addig nem frissítem a Server -t amíg ez nincs meg ... Persze a DSM7 -el meg a teljes Cloud Station ökoszisztéma megy levesbe - ott már a szerver oldalon is megkövetelt a Synology Drive ...

    Mobilokról nem szinkronizálok semmit. A Synology Drive klienssel próbálod mobilról? Egyébként próbáltad megadni a DDNS -t és a quickConnect -el is? Egyiket sem engedte? A Synology Drive Server -ben az érintett csapatmappára a jogosultság meg van adva? Legalább 1 file verzió engedélyezve van? Milyen hibaüzenetet ír ki?

  • Melorin

    addikt

    válasz Melorin #72327 üzenetére

    Az volt a baj, hogy a Drive Server portszámát próbáltam meg használni. Ami nem működik.
    Az hogy lehet, hogy a NAS webbortját viszont elfogadta a Drive és tudtam csatlakozni hozzá?

Új hozzászólás Aktív témák