- A Solidigm elhagyja a végfelhasználókat célzó SSD-k piacát
- Kvantumpontos OLED monitorokkal bővült az ASUS ROG-os portfóliója
- A GravaStar egyedi megjelenésű fémegerei is beléptek az ultrakönnyű szegmensbe
- 520 Hz-es monitorok duója az ASRock védjegyével
- CL 30 alá mennek a G.Skill hamarosan debütáló RAM-jai
- Apple notebookok
- Szó szerint táptitán az FSP legfrissebb üdvöskéje
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Milyen videókártyát?
- TCL LCD és LED TV-k
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kvantumpontos OLED monitorokkal bővült az ASUS ROG-os portfóliója
- A GravaStar egyedi megjelenésű fémegerei is beléptek az ultrakönnyű szegmensbe
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- 3D nyomtatás
Új hozzászólás Aktív témák
-
kristoph08
csendes tag
válasz Sza_Sa #34528 üzenetére
Hát a szimering cserénél a szerelő azt mondta, hogy ha megoldódik ezek cseréjétől, akkor oké, ha nem akkor valami súlyosabb dolog és azt nem éri meg javítani. Az olaj esetében gondoltunk már a lehúzók beragadására vagy valamire ezzel kapcsolatban, plusz a főtengely szimeringnél is szivárog szerintm az olaj, mindenesetre ez a kisebbik gond.
Mi lehet a kb. ára egy bontott jó állapotú blokknak?
Sík úton van benne, bár szerintem régen több volt és sík úton jobban húzott. Tökéletesen indul, még a csere előtt és azóta is nagyon ritkán ingadozik az alapjárat. Lehet, hogy mértek, de sajnos nem tudtam ott lenni, így nem tudok semmiről.
Köszönöm a segítséget!
-
kristoph08
csendes tag
Sziasztok,
segítséget szeretnék kérni, mert elég kilátástalan a helyzetem.
Adott egy 1998-as 1.3-as Swift GLX, a hiba pedig a következő: bizonyos időszakokban és főleg parton felfelé, 4. fokozatban borzalmasan elkezd rángatni az autó 2800 körüli fordulaton, majd elkezd esni a fordulat, vissza kell váltanom, majd 3. sebesességben is ugyanez, folyamatosan rángat, majd visszaváltás 2-esbe, ahol nagy nehezen fel tudok kúszni a partra.
Korábban rendszeresen jelentkezett ez a hiba, akko szelepszár szimering csere történt az autón, néhány hónapig nem is jelentkezett ez a hiba, de most megint.
Emellett elég nagy mértékben fogyasztja az olajat, hozzávetőlegesen 1L/1000 km.
Mit gondoltok mi lehet a hiba? Esetleg a váltóval lehet gond?
El vagyok keseredve, mert lassan nem ér annyit az autó amennyit folyamatosan ráköltök, viszont valamit használnom kell.
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Új hozzászólás Aktív témák
- Liftor Active - fekete, szövet+háló - ÚJ BONTATLAN
- Kukirin G2 Master (max sebesség: 60km/h)
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- XL - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- SZINTE ÚJ, GARIS, 2024 SENCORE S70 400W EROLLER
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest