Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qtya123
őstag
válasz ViZo72 #69081 üzenetére
Persze, azokat cserélték, mert nem egy számottevő összeg. De egy motorblokknál már más a számla (itt a fórumon is volt valaki, akinek pl cserélték az új autón pillanatok alatt elkopó díszcsíkot, ha jól emlékszem).
Más dolgokra meg tesznek nagy ívben (pl ajtó beázásos hiba), pedig sokan voltak vele márkaszervizben. Állítólag a gyártó is felfigyelt rá, megnézték, hogy milyen a tömítőanyag, meg a párazáró fólia mérete. És.... Gyártották tovább ugyanúgy. Ez érintette az első és 2. Crosst. Vitara, Swift nem érintett. Azt nem tudom, hogy a 3. gen Crossnál jelen van-e még.
Amúgy olyan hiba, amit tipikusan sokan észre sem vesznek, csak akkor amikor olyan mértékű már az ázás, hogy a beltérbe is bejut és csöpög a küszöbnél a padlófilcre. Sok esetben megmarad olyan szinten a beázás, hogy néhány csepp kijön a műanyag ajtóburkolat alól, de nem csinál ázást. Attól még nem oké és nem megfelelően szigetel a fólia.
Szóval igen, bemondásra nem hisznek el dolgokat, mert Mutyisztán, de azért nem hinném, hogy 3 hetente ilyennel "próbálkozik" 1-1 márkaszerviz. Ha meg nem hiszik el, vizsgálják be, ne az olyan tanács jöjjön, hogy tankolj MOL-t, mert ezzel senki nincs előrébb a sztoriban.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest