- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gaming notebook topik
- Milyen videókártyát?
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Apple notebookok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Laca1212
őstag
Kösz mindenkinek!
-
-
BBke
tag
válasz Darth_Revan #46897 üzenetére
Miért cseréltél indítómotort? Egyébként lehet, hogy nem húztál meg valamit jól. Akkusaru, testkábel a motornál, vagy az önindító főkábele nincs jól meghúzva.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz Darth_Revan #46897 üzenetére
Ha jol lett bekotve es meg is lett huzva rendesen, illetve csak kattant, de nem porgott fel, akkor megint az eredeti otletunk jatszik, vagyis az akku nem birja. Nezted az akkufeszultseget inditas kozben? Ha az nem esik tul sokat, meg lehet gond a vezetekeles is, de ez mar mindenkepp autovillamossagi szerelos tema, mielott kigyullad az auto.
Ha kattant es porgott is az inditomotor, meg elkepzelheto, hogy a fogaskoszorubol van letorve, elnyalva par fog. A regi inditomotoron levo fogaskerek jonak tunt az ujhoz kepest?
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Darth_Revan
veterán
Szerelonel a kocsi aki azt mondta tuti önindító.
Ezért vettem Nipparts márkájú holland gyártmányú utángyártottat amivel indult hidegen, de amikor felmelegedett a motor akkor már az sem indította a szerelő szerint és csak kattano hangot adott ki.
Mivel ő nem az, ezért a szerelő hívott autovillamossagist aki szintén azt mondta tuti önindító és felajanlotta hogy vigyük vissza az újat és majd ő a régit felújítja. A szerelo felhívta az asszonyt aki rábólintott.
Ezután szólt nekem az asszony én meg gyorsan hívtam a szerelőt hogy storno legyen ez a felújítás dolog.Szerintem nincs olyan hogy a régi és új onindito is f0s. Én már elektromos problémára tippelek, ti is arra tippeltek a kezdetek óta többen is és beszéltem én is autovillamossagissal aki szintén akku vagy kábel bajt tippel és szerinte hülyeség lenne indító csere.
Most ott tartunk hogy az én autovillamossagisom csinál új testkábelt és megnézzük azzal és új akkuval, a Nipparts indító meg megy vissza a boltba.
-
Böhomke
újonc
Sziasztok!
A szomszédom K. Sándor Wagonjával esett meg a történet.
- Mesebeli módon indult az autó, vagyis hol indult, hol nem.
- Akksi csere szerelőnél a garancia miatt.
- Probléma maradt.
- Vissza a szerelőhöz, kimérés, minden rendben, fejvakarás, kóbor áram, kontakt hiba, nem tudták megoldani.
- elmesélte a dolgot az autó szerelőjének aki azt ajánlotta neki cserélje ki az indítókulcsban az elemet, mert az immobilizer, megtudja tréfálni az emberfiát a benzinszivattyú reléjét behúzza, de az önindítóval már nem bír.
- csodák csodája az autó meggyógyult.Az utolsó akkumulátorom több mint 10 évig tökéletes volt azzal adtam tovább a 2000 Swiftemet, a gyári akksija több mint 8 évig tökélete volt, az hogy egy akkumulátor gondozásmentes nem azt jelenti, hogy nem hálálja meg, ha néha, különösen télen kap egy kis plusz töltést vagy esetleg egy elektronikus akksi regenáló készüléket.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz Darth_Revan #46910 üzenetére
Inditas kozben mindenkepp nezzetek az akkufeszultseget, de ezt gondolom tudja a szerelo. Nala ra is lehet segiteni bikakabellel. Az indito elvileg ugy mukodik, hogy a bendix osszenyomja a sajat fogaskereket a fotengely fogaskoszorujaval. Ha sikeres az osszenyomas tehat eleg melyre tudja nyomni, akkor inditja a nagyaramu inditomotort.
Ha csak kattan, de nem forog, lehet gond a tapellatassal, tehat gyenge, vagy rossz az akku, vagy magas az ellenallasa a kabelezesnek (rossz akku vagy kotes). Masik gond lehet hogy nem sikeres az osszekotes mechanikai akadaly miatt. Az inditomotort csak akkor aktivalhatja, ha eleg melyre tudta nyomni a bendix fogaskereket, vagyis idealis pozicioban van a ket fogaskerek, kulonben szetdaralna azokat egy ido utan.
Ha kattan es forog (az inditomotor, nem a fotengely), akkor vagy az inditomotor fogaskereke, vagy a fogaskoszoru serult. Ha az elozo, akkor szinte sose tud inditani, ha az utobbi, akkor neha indit, neha nem, attol fuggoen hogy milyen pozicioban allt meg a motor. Nem tudom, hogy a mai inditomotoroknal mennyire lehet hallani ha az uresben forog.
Valoszinuseg es konnyu javithatosag szerint:
- Kabel, osszekottetes hiba (emiatt lehet az hogy egyszer indit, egyszer nem)
- Gyenge vagy hibas akku (ekkor kisebb az eselye hogy egyszer indit, maskor meg meg csak nem is erolkodik)
- Az elozo poszt alapjan: lehet hogy nem is az inditomotor bendixje kattan, hanem valami mas adja a hangot es akkor meg tobb helyen lehet gond az elektronika oldalan. Ezt konnyen ki tuda merni a szerelo.
- A fogaskoszorunal van valami baj.Meg lehet egy olyan opcio, hogy nem onzaros az inditomotor aramkore, hanem valahogy kulso elektronika vezerli, egy erzekelovel inditva, de nem hiszem, hogy van ilyen inditomotor konfiguracio. Bar a mai tulelektronizalt autok eseten tul sok mindent bekotnek a motorvezerlobe.
[ Szerkesztve ]
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
2ozzmexy
aktív tag
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz csaba1203 #46914 üzenetére
Azt kicsit nehéz szaktudas, tapasztalat és muszereztseg híján, én ezért szoktam rairni a dátumot egy alkoholos filccel mikor raktam be.
Ha több mint 4 éve akkor elmegyek az autos boltba és veszek egyet, blokkot nem eldobni és ha egy héten belül visszaviszem visszaadja a pacak az árát. Még szaktudas sem kell hozzá, csak 2 vérző agysejt meg egy 10es kulcs, kB a tecsoparkoloban végrehajtható szerelés,csak a zsebedben legyen a sluszkulcs vagy legalább az ajtót ne csukd be...Egy selyemrambot már kimuveltunk belőle az akkor 2 éves fiammal a póluscenter parkoloban...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz 2ozzmexy #46913 üzenetére
En arra tippelek, ha mar jart autovillamossag-szerelonel a kocsi, az biztos ranezett az akkufeszultsegre, akar inditas kozben, akar terhelovillaval, vagy valami profibb muszerrel. Ha nem tette meg, akkor az nem autovillamossag-szerelo. Ez a step one ilyen hibajelenseg eseten. Szoval lehet hogy megtortent csak nem lett leirva nekunk.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Darth_Revan
veterán
Nem lett ramerve az akkura mert a szerelő kérdezett autovillamossagist és az azt mondta hogy hogy mivel bebikazni sem lehetett így tuti nem az akku a hibás hanem az önindító.
Akit én tudok villamossagis meg nem tudja megnézni mert 120km-re van.A szerelő kitart a mellett hogy az önindító rossz. Nagy szajhuzas mellett de abban egyeztünk egyelőre hogy szerezzen egy akku mérőt és merjen rá én meg csináltatok egy új testkábelt.
Ennek a storynak az első fele kísértetiesen hasonlít arra amit az új Nipparts önindító csinált: [link]
[ Szerkesztve ]
-
csaba1203
addikt
válasz Darth_Revan #46918 üzenetére
Na ezt a szaktudást nevezem én
-
Dvix
senior tag
Kedves barátaim, fórum múltamra tekintve megírom nektek is, hogy kis 2006-os 1,3-as Igniszem még utoljára segített nekem abban, hogy egy kényelmesebb és biztonságosabb autóba ülhessek, mert nagyon jó áron beszámították nekem és kaptam egy jó ajánlatot.
Nehéz szívvel váltam meg tőle, de nem akarok még egy hatalmas drágulást megvárni az autópiacon, így is hetente változnak a listaárak.
A Totalcar népitéletbe írtam egy értékelést, ha publikálják, akkor azonnal linkelem ide Egy szép 4 évet húztunk le együtt, a szívem egy része örökre Suzukis marad. -
Tigerclaw
nagyúr
válasz Darth_Revan #46918 üzenetére
Lehet cellazarlatos az akku, bar ez egyre ritkabb a tasakos megoldas miatt, de az valamennyi aramot elvihet bikazaskor... vagy akar egesz sokat is. Neha arulnak tul vekony bikakabeleket a boltban, nem beszelve azokrol az uj kis meretu rasegito miniakkukrol, amik nem is tudom ernek-e valamit. A bikazas hogyan tortent? Idealisan masik jaro motoru autorol kell bikazni rovid vastag kabellel, jol ranyomva, mert ennyi aramhoz kell a jo kontakt.
Mindenesetre nem idealis elhagyni a legegyszerubb es legfontosabb diagnosztikai lepeseket. Ha van sima villanyszerelo, vagy barmi rokonszakmas ismerosod es van egy multimetere, az is ra tud nezni az akkura inditas elott meg inditas kozben es ehhez eleg 1 perc.
Nalunk most pont van egy hibas akkunk a Seaton. Annal lehet hallani hogy meghuz par relet, talan a bendixet is, de eselye sincs megforgatni, mert leesik 12-rol 7 Voltra az akkufesz. kozben. Mar masodszor toltom fel, de szerintem most se lesz jo, mert toltes utan par oraval uresen megint 12V alatt van. Meg egyszer rateszem a recond modot, de szerintem uj akku kell.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
BBke
tag
Találkoztam már új önindítóval, ami hol indított, hol nem. Sok minden lehet, de így csak találgat az ember, még az autóvillamosságis is.
Mondanám, hogy megnézem, de nem tudom merre laksz. -
őstag
Ouch. Bár nyilván valamire reagáltál (de legalább annyival durvultál tovább mint amire válaszoltál...).
Dustert különben nem tartanám szarnak (terepképesebb mint a suzuki vitara/scross ha ez számít), de az 1.0 turbótól félnék erősen (elég rossz hírűek a kis renault benzines turbók, az 1,33-as új még próbaidőn van azt meglátjuk), inkább 1,33-ast vettem volna helyedben.
Plusz még esetleges garanciavesztés árán is csináltatnék kiegészítő rozsda védelmet (bár az 1.0-ával, hát igen két esélyes).
Szerk: mielőtt ebben az irányban elindulnák, újonnan vettem az scrosst és feleségem jazzét, én nem álmodozok
[ Szerkesztve ]
-
-
Dvix
senior tag
válasz Tom1939 #46928 üzenetére
Nyilván, szóra sem érdemes az emberünk.
Megmondom őszintén nagyon rossz utakon járok a Viharsarokban és nem pályázok csak rövid távokat megyek. Az 1,0 Tce nagyon kulturált járású nyomatékos motor. Ültem minden Suzukiban, de a helykínálat, az ülés és futómű éppen a Duster javára billentette a mérleget. ÉS igen gondolkoztam h felfedezem majd az esetleg sarkalatos pontokat majd az alváz védelemben. Tudtam mi kell nekem, olcsóbban megkaptam egy olyan autót ami az igényeimnek megfelel.
(#46929) pető bá' Köszönöm, én is így érzek[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
Szerintem viccelni próbált, csak nem jött át a poén mindenkinek...
Párhuzamot vonván az eladott jármű eszmei értéke és a vásárolt jármű valós értéke között.Én is néztem hasonlót, de őszintén szólva (és ez magánvélemény) engem jobban emlékeztetett a Nivára, mint a Vitara, bár a nekem AWD-s Vitarám van... a terepképességek nem sokat nyomtak a latba...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
őstag
Hát rövid utak nehezebb terepen... Nagyon szorgalmasan cseréld majd az olajat. Én is évi 2-szer teszem az 1.4t-be, pedig "csak" városban járkálok többet (és kilométereinek többsége így is pálya, közút). Neked akkor a "régi" 1,6 lett volna az igazi. Persze ami nincs azt nem lehet megvenni
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Tom1939 #46932 üzenetére
Aszem annak is vizes a turbója, azt is érdemes 2-3 évente cseréltetni... bár a parkolóban sem egy wasistdas, üzemelegen lekapja az alsó csövet a hűtőről, csak előtte egy francia fürdőszobát alá kell rugni, nehogy a szomszédok beugassanak, tudod a sötétzöldek.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
dethroner
veterán
Még "okos" is vagy ráadásul. Nekem csak álom a szalonból kihozott autó, hiszen csak swiftem van [link] De te hiába adtál ki pénzt érte és hiába gurultál ki négy keréken egy szalonból, a nagytestű, rossz menetdinamikával rendelkező, erőtlen háromhengeres 1000 köbcentis bádogbódé messze van attól, hogy autónak nevezhető legyen, még messzebb vagy attól, hogy autóval gurulj ki egy szalonból
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Dvix
senior tag
válasz dethroner #46934 üzenetére
az "okos" egyedül itt te vagy. Olyan hangnemben válaszoltad amiben te kezdted. Senkit nem érdekel mid van és hogy mit gondolsz, és nem azon emberek közé tartozok aki elkezdi védeni a vásárlását és köpködni másokat, mert szégyen érzetet tudsz kelteni benne. Gratulálni kellett volna és tovább lapozni. Egyedüli kultúra benned is csak a füled mögött lévő gomba. Egy alsó kategóriás autóval hencegsz egy jobban felszerelt Duster ellen? nem vagy te normális.... De ebbe nem megyek bele ide nem kell ilyen szöveg. nem válaszolok neked tovább.
[ Szerkesztve ]
-
-
őstag
Nem olyan 7500-at. De még a hivatalos leírásban is benne van valahol hogy felezni kell erős igénybevételnél (pl. sok város) az olajcsere periódust.
2ozzmexy: nu ezt nem is tudtam, én biztos szervizben csinálnám, mert khm, ilyesmiben béna vagyok (önismeret is spórolás ). Valaki csinált már ilyet 1.4t-n? Pont 3 éves a gép...
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Tom1939 #46937 üzenetére
Még nem, de ha képekkel illusztrálva megcsinálod és írsz itt róla akkor bookmarkolom.
Amúgy ha tovább lapozol a kezelésiben akkor a nagy terheléses üzem részben írja, mikor kell félévente olajat cserélni, de gondolom ezt mindennél figyelembe veszed, fékbetét, gátlók, kuplung szett...Ha személyes tapasztalat érdekel:
Ez egy baromság, h félévente cserélj olajat, főleg a mai elnyújtott csereperidódusos autóknál, ahol nem ritka a 20-30ezer km-es szervíz periódus, aki meg megy évi 10ezret annak pont kiadja a matek az időt leszámítva... Sok embert ismerek aki csak városban használja az autót, csak az orvosig megy el vele meg a piacra és megy évi 6ezret, mégsem szarik be neki a motor 10 évesen... bár ha ennyire vigyázol rá gondolom nem 10 évre vetted. De mondok ellenpéldát: Opel Astra Classic 2 1,4 Twinport 30ezer km /1 év a csereperiódus, a márkaszervíz nem cserélte le ha nem ment bele legalább 15ezer km, érdekes h majd' 20 évvel később még mindig mennek azok a motorok (mondjuk h mennek az barokkos túlzás, de maradjunk annyiban h közlekednek vele), úgyhogy ezeknek én annyira nem hiszek, évente egyszer viszont szűrőkkel együtt kötelező!
Ezért sem értek egyet a jelenlegi műszakiztatási rendszerrel (mert sokan csak használni szeretnék, nincsen műszaki érzékük, csak szeretnek vezetni), ha lejárt a gari akkor tessék menni műszakizni minden évben és igenis csapják fel az autó karbantartási ütemtervét és tessék cserélni mindent ami elő vagyon benne írva műszakira, különben ugrik a forgalmi, lehet kevesebb lenne a dugó hirtelen... de az is szánalmas h fékhatás nélkül is kap műszakit egy autó, mert fékfolyadék forráspontját nem ellenőrzik soha például, vagy szakadt lengéscsillapító porvédővel is átmegy, a szervós autó átmegy 20 éves hidraulika folyadékkal és szakadt kormányműszilenttel stb, stb.@Dvix: ne vedd magadra, Rönó-t vettél csak más az embléma az elején, neki meg egy 20 éves R9-ese van aszem, tutira nem akart bántani, csak félreértetted, viszont Te lehet h a lelkébe gázoltál...
Dacia-val fenntartásaim vannak, mindig az 1300, 1310, 1400, 1410 meg a Nova jut eszembe, amik... hogy mondjam h ne tűnjön rasszista és lefitymáló HSZ-nek?... nem az autóipar csúcstermékei voltak na.Tudom még senki sem írta, de: Sok balaesetmentes kilómétert kívánok vele!
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
őstag
válasz 2ozzmexy #46938 üzenetére
Én ehhez az olajcserés témához nem értek, de tud extrém lenni a felhasználásom, tényleg sok a város. És minden suzuki szervizben azt hallom (voltam párban) hogy a szívóknál lehet lazán kezelni az olajcserét, de az új turbóbenzineseknél nem (egy kilométerrel se többet...). Erre megkérdezem hogy sok várossal évi 2? Heves bólogatás. És nem hiszem hogy a 20 ezer forintomra hajtanának...
Egyébként karbantartás mániás vagyok azt belátom. Most ez a turbó vízcsere is felkeltette érdeklődésem És jó eséllyel nem 10 évig lesz nálam, lehet hogy már jövőre cserélek... De biztos látszik hogy hülye vagyok mert a drágán adott használt autóim is gyorsan elviszik. -
Dvix
senior tag
válasz Tom1939 #46940 üzenetére
Én is a mániás karbantartás híve vagyok ezért tudta a kereskedés nem kevésért, gyorsan átvenni az Igniszem-et. És már ki is rakta a "jó autók pont hu-ra" [link]
Közben a Totalcar is jóvá hagyta az értékelésemet volt autómra. Akit érdekel linkelem.
[link]
Fura volt úgy írni, hogy közben fölvillant a hirdetés a volt autómról. -
Zolás
addikt
Üdv urak.
Úgy néz ki, vásárolni fogok egy 2016-os évjáratú, 1.6 benzin Vitarát. Mindenképp megnézetem a szerelőmmel, de ha segítenétek, és leírnátok nagy vonalakba, hogy mire kell figyelni, mit kell nézni egy ilyen autónál az sokat segítene. A kereskedő elég normális, eddig két tulaja volt az autónak, az első vett egy újat, a második meg azért adta el fél éven belül, mert nem fért be a bicikli a csomiba.
Laikus szemmel eddig annyit láttam, hogy kopottak a gumik, és mindenképp kell egy új garnitúra rá, kopásjelzőn van. 100000km van benne, és tavaly szeptemberig van vezetve a szervízkönyv, 94000km-nél volt olajcsere. 4M forintot kérnek az autóért, ezt azért szeretném egy kicsit lejjebb tornázni.Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
2ozzmexy
aktív tag
Azok még beázósak ha jól tudom... (vezetőoldali ajtó)
Amúgy szerintem azon nincsen ami elhaljon... jah TPMS-es az autó, szóval készülj fel rá h a gumik gatyák és 4 évesek, akkor TPMS szelepet is kell cserélni vele részben gazdasági részben pech elkerülési okokból. Pótkereket nézd meg, van e egyáltalán, a defektjavító folyadék szavatossága viszont tuti lejárt már. Járt hozzá conti szivargyújtós kompresszor, bár állítólag szereti leégetni a szivargyújtó kábelezését... (csomagtartóban is szivargyújtó! felszereltségfüggő)Szokott olyan hiba előjönni, hogy 4000 körül megtorpan, attól nem kell megijjedni, az E10-es okozza, kell neki két tele tank prémium nyál vmi E5 és minden fasza lesz megint.
Színt nem írtál, de a piros szeret fakulni.
Ezen kívül MINDENT IS PRÓBÁLJ KI, tehát távolságtartó tempomat, ülésfűtés, automata fényszóró, esőszenzor, USB aljzat, ablakok és mérd körbe, egy ilyen autónál még komolyan lehet alkudozni ha nem sérülésmentes... és le is érdemes kérdezni h volt e vmi utcai harc...(koccanás nem izgi, ne legyen tetőretéve, vagy ne vigye el az elejét/hátulját a 6:20-as gyors, vagy ne legyen felkenve egy oszlopra oldalról, tipik "benéztem a jobbkezest"... )
Próbáld ki és majd írd le mit tapasztaltál, hátha a felét meg tudjuk magyarázni.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
nagyúr
+ nézd meg kezelésiben milyen időszerű cserék várnak rá a közeljövőben... pl kell e gyertya csere, lánc, váltóolaj, stb. Ne érjen meglepetésként hogy 100-150ezret kapásból rá kell költeni a kocsira.
Bár azt hiszem ezek inkább 150ezer felé esedékesek, de 100 után fejből így nem tudom.
De mindenképp utána kell nézni milyen plusz költségekkel számolj hamarosan.Féktárcsák mennyire rozsdásak, "vállasak", lehet azokat is akár cserélni kell... stb.
Szóval jól nézd meg mit veszel és mennyit kell még költeni rá kopó alkatrész fronton.
Ilyen futásteljesítmény után bármi lehet már "kopva" és lehet alkudni is ez alapján picit jobban talán. Bár sajnos a Vitara elég jól tartja az árát, mert kereslet van dögivel.Nyilván olaj+szűrők cseréje az alap vásárlás után, amúgyis ha jól értem kb lassan egy éve volt és ez időszerű (évente és/vagy 10-15ezer km körül mindenképp cserés).
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
dethroner
veterán
Van-e jogom fosnak nevezni egy autót? Alighanem igen. Neked van jogod személyeskedni? Alighanem nincs.
Az előző generációs francia technológiát használó dácsiát ne hasonlítsd egy japán autóhoz. Mid van a jól felszerelt románban, ami nekem a GLX Swift-ben nincs, kezd sorolniA hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
tboldi
nagyúr
Én is félévente cserélek, ez az előírás a Jazz-nél. Sárgával kiemelve a rám vonatkozó részek.
Apropó, a WagonR 2-3 hét múlva eléri a 180k km-t, esedékes az olajcsere, a váltóban is. Megy bele a szokásos földgázos Shell, meg gyári szűrők. A váltóolaj még nincs eldöntve, de lehet, hogy marad a Motul, ami most is van benne.
(#46944) FollowTheORI: M16A-ban lánccsere?
-
erh75
tag
Tudja valaki, hogy hány literes az S-cross ablakmosó tartálya ?
-
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz FollowTheORI #46948 üzenetére
Van is még fél literem itthon MTF3-ból, rosszat nem tennék vele szerintem.
Suzukiknál nincs előírva lánccsere, mert nem is szükséges. Ez a lánc nem fog egyhamar tönkremenni.
Csak ha indításkor csörög, akkor kell hozzányúlni, de picike túlzással előbb fog elporladni a kasztni, mint hogy ez bekövetkezzen.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...