- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
noorbertt
őstag
-
2ozzmexy
aktív tag
Integrált kipörgésgátló rendszer?
Másfelől 2020-at írunk könyörgöm, ne nevezzünk már egy folyamatosan működő önindítót hybrid rendszernek... nézd meg mennyit tud a prius-ban... és az már mikori technika...
Ez szerintem még mindig csak Mild-hybrid.Mellesleg a Vitarával is nézd meg mit csináltak, volt egy frankó keveset fogyasztó, jó kibocsájtási értékekkel rendelkező dinamikus részecskeszűrős 1,4 BoosterJet, erre visszavették a teljesítményét és kapott plusz egy felesleges akkut meg egy motort...
Ha vmi jó és kell a népnek, miért kell szétbarmolni!? Ráadásul ezekben az "újításokban" azt érzem, hogy "bármi áron" jeligére készülnek, az hogy a fogyasztónak mire van igénye már régen a feledésbe merült... tiszta KGST.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
válasz 2ozzmexy #46152 üzenetére
Gyanítom nem saját akaratából rakott egy közel haszontalan lágyhibridet az autóba a Suzuki.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz SyMbioTe #46153 üzenetére
Of course, de a végét is olvasd el...
És ha visszakeresel a HSZ-eimben, akkor csináltam egy képet amikor a két fogyasztási és kibocsájtási adat egymás mellett van... a Vitara esetén, hybrid vs. hybrid nélküli, nem sok a difi.
Ami ennél is szánalmasabb hogy ezeket a "környezetvédelmi" döntéseket is "bábpolitikusok" hozzák meg, akik sajnos ki kell mondjam, noha távol álljon tőlem az ilyetén fröcsögés (magyar vagyok, de igyekszem tartózkodni az ilyen megnyilvánulásoktól) gyerekek, mert nincsenek teljes döntésiképességük birtokában (nem ez a jó kifejezés, de nem jut eszembe jobb), mivel a szavazóik, a média és még sok dolog nyomást gyakorol rájuk.
Nem vagyok én olyan biztos benne hogy környezetkímélőbb a mild-hybrid mint a sima szívó/turbós benzines autó. Max papíron ha a kamu (esetleg meghamisított lásd VW csoport) teszt eredményeket nézzük, akkor talán egy szőrszálnyival, de ennek az az ára, hogy kell bele plusz egy akku, az elektronikához plusz réz, a villanymotorhoz dettó, ezek ökológiai lábnyomát és széndioxid kibocsájtását uriasan (bocs, politikusosan) elfeledjük. Hogy az egyre gyakrabban tönkremenő és cserére szoruló alkatrészekről most ne is essen szó így egymás között.
Szóval amíg úgy állapítjuk meg hogy egy autó mennyire környezetbarát, hogy laboratóriumi körülmények között megmérjük mennyi széndioxidot enged ki és mennyi 100-as benzint fogyaszt... hát bocsi, de ez nekem eléggé influenszerkedés hatású... a környezettudatosságtól, amit oly' nagy pofával tudnak kiabálni, pedig messze van mint Makó Jeruzsálemtől...
Nekik ez egy újabb papír, hogy amikor a következő ciklus előtt az újraválasztáskor a szavazók (újságírók) számon kérik az ígéreteket, akkor legyen mit lobogtatni...A valóság meg ettől olyan messze van, hogy arra szavak sincsenek...
P.S: Ismét elhatárolódom önmagamtól és elnézést kérek ha valaki érzéseit/lelkét/politikai hitvallását megsértettem...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
-
2ozzmexy
aktív tag
Bocsi, nem szeretnék beleugatni, de ezügyben leszúrnám az ásót, még ha hülyének fogsz titulálni, akkor is:
Milyen károd származik abból, hogyha a kamionról levétel közben meghúzták az ajtót például és azt egy vadi új gyári ajtóval helyettesítették, majd újrafényezték? Mit von le ez egy autó értékéből?
Amúgy a gyárban a minőség ellenrőzés során a galvanizálás után is van egy "utójavító részleg", ahol biza szórópisztollyal javítják ahol nem lett olyan egyenletes..De no offense, csak kérdezem.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
válasz 2ozzmexy #46154 üzenetére
Hidd el, én is ezen a véleményen vagyok. Nem vagyok a villany/hibrid ellen se, meg a benzin/dízel mellett/ellen se.
Csak mindegyiknek megvan a mega helye, és felhasználási módja. Én azt nem értem, miért kell mindenáron a benzin/dízel autót szivatni ilyenekkel? Jó az elektromos meg minden, de inkább városba, agglomerációba való, nem mindenre. Az egyensúlyt kellene valahogy megtalálni a kettő között, megférnek ezek egymás mellett is.Túl sok offot nem akarok generálni, szóval abba is hagyom inkább.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz SyMbioTe #46158 üzenetére
Én sem akarok túl sokat hagyni, mert félő hogy valaki ránk szól, de erre sajnos csak a klasszikus mondással tudok válaszolni?
"mindig azt akarjuk egy autótól amire nem képes, a dízel legyen környezetbarát, a benzines fogyasszon keveset, az elektromos meg legyen nagy hatótávolágú"
Amint mindenki megérik rá szellemileg hogy ebben a mondatban meglelje az iróniát (és belássa saját tudatlanságát és felülemelkedjen önmaga csökönyösségén) és rádöbbenjen, hogy ezeket kell átlépni, újra jó és szerethető autókat fogunk vezetni. (Kroneraff István szavai kiforgatva )Hogy ON is legyen: Régebben beszéltük hogy az S-Cross-ban mekkora helyveszteséggel jár a teljesértékű pótkerék, Vitarán tudom megmutatni mennyi hely maradt: [link]
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
-
dnelb
veterán
válasz szabonagyur #46162 üzenetére
Látod hogy levolt e véve a sarvedo, ajtó.
-
ncc1701
veterán
válasz szabonagyur #46162 üzenetére
Hát vagy nem.
-
ncc1701
veterán
Amúgy vannak olyan pontok egy autón, amit nem tudnak elem cserével javítani, lakatolniuk kell.
Előző yarisomat megnyomta egy teher, sárvédő elemet kellett cserélni. Casco, márkaszervíz, tizen éve volt valami 260eft. És 5-6 évesen már eltért a szine a kasztnitól.
Szóval igen, ha vennék 5-6 milláért új autót, én bizony körbemérném. Nem egy zacskó kukorica az. -
BigBlackDog
veterán
válasz szabonagyur #46162 üzenetére
Szerintem nem mindig. Pl. Ford topikban is volt egy történet, ahol végül csak javítottak kb. egy tenyérnyi területet egy ajtón az átvétel előtt (igaz, opció volt a csere is).
-
válasz 2ozzmexy #46159 üzenetére
Igen, néztem. Én végül Scrossba beraktam aktuálisan az egyik téli kereket, vettem Sumótól egy szerszámtartót ami belemegy a felnibe, és oda beraktam az emelőt, kerékkulcsot, vonószemet.
Az egyik oldalsó rekeszbe meg beraktam a kompresszort.Hasonlóan néz ki mint a tiéd, annyi különbséggel, hogy én a vastag térelválasztó alá való vékony filcszerű-szövet lapot (nem tudom mi a becsületes neve ) azt már nem tudtam betenni, nem fért be. Így nekem közvetlen a térelválasztó alatt már a kerék van.
[ Szerkesztve ]
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz SyMbioTe #46168 üzenetére
Nekem a kettő között még ott a nyári szőnyeg készlet, mert egy trehány lusta disznó vagyok és november óta ott keljfeljanicsizik hátul.
Abba a kékes-szürkés táska amit adtak hozzá, abba bement még a kompresszor az EÜ-láda, az izzókészlet, a háromszög meg a kukásmellény közé. Kimaradt a "kövületi" Avensis-ből egy szerszámkészlet meg egy emelő, az ott porosodott a corollákban 98'-óta a gyári készletek között, úgyhogy most felviradt a nap amikor új életteret kaptak. Szerencsére pont passzol a Vitarához az emelő, a szerszámkészlet mellé meg bement a vonószem, a hajtószár meg a kerékkulcs a kis bőrszerű táskába. Remélem ma meg tudom csinálni a leszorítócsavart hozzá (még az is az Avensis-é) és akkor belefotózok még egyet. Nem akartam még egy hungarocell darabot rendelni, mert így is van egy itthon amitől nem tudok megválni...
Meg 4500+posta áron megtarthatja a Sumo.
Annyi pénzért veszek egy tábla impregnált OSB lapot, fogok egy marék facsavart és építek egy olyan egyedit, amibe minden is belefér úgy ahogyan én szeretném..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Dvix
senior tag
Sziasztok nemsokára megyek tesztelni SX4-et (Vitara kicsi nekem), és próbáltam keresgélni de ez a fórum mentes egy-két hibajelenségtől ami mások kökemény komolysággal megírnak elkeseredésűkben más oldalakon. Ti mit tapasztaltatok hosszabb távon 2015 óta Vitara, SX4 vonalon? Váltóhibák, olvastam olyat is akinek 8 hónap után teljes váltócsere volt, sx4 nehezen veszi a hármast, a fényezés nem a legjobb és nagyon érzékeny, egy év után a műszerfal zörög cicereg stb. Állítólag az sx4 ablakbeázás már meg lett oldva arról már nem nagyon írnak. Csak azért érdekelne, mert nem itt sokat segítettetek már az Ignis-emmel kapcsolatban, és számítok a tősgyökeres tagok véleményére/tapasztalataikra vagy h ők találkoztak e emberekkel akikkel ez megesett e. Mert hát ugyi, az új autó drága és nem 3 évre vesszük!
Előre is köszönöm! -
blakey
titán
Ami SCross-nál típushibának mondható és sokaknál előjön az a vezetőoldali ajtó beázása, nincs javítva azóta sem. Váltó-hibáról nem tudok, fényezési hiba a 2015-2016 első pár hónapját érinti. Műszerfal Vitarában 2 év után sem zörög.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
2ozzmexy
aktív tag
Vitara (2019.11.hó 1,4T GL+ részecskeszűrővel hybrid nélkül):
B oszlop vezető oldalon vmi cicceg kicsit rosszabb úton (gyakorlatilag itthon bárhol ), szélzaj van rendesen. Fényezése jó (bár nem mértem körbe...), utasoldali ajtóban mintha rezegne az üveg nagy oldalszélnél, csomagtérajtónak lelke van, hátsórendszámtábla úgy csörög mint egy öreg ZIL-nek... Csomagtér oldalsó rekeszeinek műanyag rögzítője szeret kioldódni, de a pattex mindent megold.
A központi műszer menüjébe csak akkor tudok belépni, ha reset-eli az addigi fogyasztási adatokat , beázás nincsen.
Váltó gond a 6 gangosokban szokott lenni, hogy hidegen akad a kettes, ezt nem sikerült orvosolni még, de rá lehet érezni...
A hátsó üléssor biztonsági öv visszajelzői még mindig cirkuszolnak, jelentem csipog is, nem csak villogtatja a műszerfalon!
A Hi-Fi (muhaha) nem top5 minőség, de nem is élvezhetetlen, a szélvédőmosó betöltője eléggé hülye helyen van, sok dolgot el lehet áztatni az 5lityissel ha nincsen kéznél egy tölcsér, én félbe vágtam egy 2L-es kólásüveget, azóta egy álom, minden száraz marad.
Központi egység kicsit lassan döbben rá hogy rádugtam a telefont, de ez még bőven élhető.Összességében én olvastam a népítélet és egyéb tömeghisztériakeltő oldalakon olyan véleményeket, hogy sírtam (meg szájba is vágtam volna a fillérb***óspúr gyökereket)...
A zörgéseket meg engedd el nyugodtan, mert még a bakancs előtti "miautónk swiftek" is állndóan cicceget, zörgött, berregett valahol (ezt olyan tulajtól tudom akinek 3 is volt sorban, mindet újonnan vette), úgyhogy aki ezektől mentes autót akar, az 10guriga alatt ne is keressen...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Dvix
senior tag
-
válasz PeterPH #46177 üzenetére
Nem kell ahhoz üres részre lapozni, csak hosszan kell nyomni, és belép a menübe, ahol lehet resetelni.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
2ozzmexy
aktív tag
Adok akkor tippet, én hogyan csinálom:
Ajtó becsuk, utolsó 5-10 centin megállít, elszámol 3-ig, majd egy határozott mozdulattal becsuk. Ez azért kell hogy a "szélvihar az utastérben" elülljön és akkor nem pattan vissza az ajtó.. meg nem árt ha nem a nyitógombnál fogod, mivel elektromágneses a zár...A rendszámtábla megoldható 3M-es kétoldalú ragasztóval, nekem a tartó alján van egy vékony szivacs csík, hogy legalább a festést ne verje össze...
Amit kihagytam a fejegységről: AndroidAuto nagyon faja, csak hangvezérlés nem akar működni (magyarul, németül, angolul, románul és japánul sem ért! mindenre ennyi a válasz: "nem tudom hogyan segíthetnék ebben") és a legutóbbi update óta nem játsza le a telefonon lévő mp4 meséket a gyereknek, amitől apuci bús-bús panda lesz...
Cserébe ingyen Deezer és Waze, Messenger üzeneteket és SMS-eket erősen tört magyarsággal felolvassa egy érintésre, a kihangosítója is eléggé jó dolog, de a bluetooth-t bekapcsolva hagyja a telón kilépés után... (egy fekete pont nekik, úgyhogy csak 4 csillagot kapott a Play-ben tőlem )@zzz03: Azaz. Az akadó váltó is ilyen, 3-4ezer km után állítólag megszokod h hidegen kihagyod a 2-est.
@PeterPH: Köszönöm, megnézem majd, mert ez így idegesítő, főleg hogy most nézem a TPMS adatokat az össze-vissza guminyomás adatok miatt... (jobb hátulról kevesebbet mér mindig 0.13-0.14 bar-al, téli-nyári szett dettó, pedig 2,8-ra fújtam őket)
@SyMbioTe: De amint belépett ki is reset-eli az esztimált hatótávot meg az átlagfogyasztást és a napi számlálót is...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tboldi
nagyúr
válasz #40993792 #46180 üzenetére
Én ilyen kétoldalú szalaggal ragasztottam a tartót az ajtóhoz (meg a 2 csavar is fogja, ami gyárilag is megvolt), plusz a rendszám és a tartó közé raktam egy darab méretre vágott, vékony, szivacsos fóliát, amit a laminált padló alá szoktak kiteríteni.
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz #40993792 #46180 üzenetére
Ez mind igaz, féltem is kicsit a Suzuki-tól, mert eddig főleg Toyotás tapasztalatok voltak a családban nálunk, de egyelőre pozitív csalódás ár-érték arányban persze. Ahogyan egy rém intelligens auótsújságíró írta: "más gyártók pár köbméter habosított műanyagért milliókkal többet képesek elkérni...", én még rátenném hogy mindezért nem biztos hogy jobb/kevésbé zavaró problémákkal megáldott autót kapsz, mert sajnos manapság ott tartunk hogy az új autó sem probléma mentes, ahogyan elhallgatok másokat és olvasgatok népítéletet...
Helyén kell kezelni és rendben van, vagy vegyél 10+ millióért Audit például, csak ott majd az első szervíz visz csődbe...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
blakey
titán
válasz 2ozzmexy #46179 üzenetére
Akkor reseteli ha arról a képernyőről lépsz be, egy random képernyőből belépve (nem kell üres, brármelyik másik is jó) nem resetel, mondjuk lehet, hogy a szoftvereink eltérőek.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
pigmeus
tag
Őszinte legyek én is csak legyintettem a felsorolt hibákra annó mikor végül rábólintottam az S-crossra. Voltam többször kipróbálni és ültem olyanban is amiben több kilométer van és vicces, de egyik sem hozta a mások által leírt problémákat. Pechemre a sajátom meg mindent. Kalaptartó és rendszám könnyen orvosolható, a beázás kijavításához most fogok hozzá látni, mert mind a négy ajtónál megvan, de hogy mozog az üveg felhúzott állapotban, illetve kicsit leengedve meg már csörög..... azzal jelenleg nem tudok mit kezdeni alig 2000 km után. Remélem a kárpit lebontása sikert hoz és kiderül, hogy nincs jól felcsavarozva az ablak.. mert más ötletem nincs. De ez is csak azért idegesítő, mert a kocsi csendes bent, jót "lehetne" vele utazni. Váltó ilyen volt az ignisben is, ez szerintem finomabban jár hidegben. A motornak jó a karaktere, könnyen húz telepakolva is, a futómű kényelmes. Szerintem nagy sebességnél sem hangos, 130-nál normálisan lehet beszélgetni. Mivel jelenleg 5-7 millió között elég sok mindenből lehet válogatni érdemes kipróbálni vagy legalább megnézni mindet. Ford Kuga, Kia Sportage is vannak fent hasonló áron most használtautón. Fontos azt kell venni ami tetszik
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz pigmeus #46184 üzenetére
Lehet a szalonok suttyomban olvasgatják a fórumokat és a tesztautókat meghákolják.
Mi kikísérletezzük a jó megoldást, ők meg csak elolvassák hogyan lehet észrevétlenül kijavítani...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tboldi
nagyúr
Kevertettem javítófestéket a WagonR-hez (Z7B - Adria kék metál), a 10 ml 750 Ft-ba került. Többre számítottam.
A gyári amúgy 4100 körül van, bár ahhoz adnak lakkot is, meg 12 ml-esek a flaskák.
A Jazz-hez meg ~5100-ért vettem anno, és csak 2x9 ml. #hondáznidrága
[ Szerkesztve ]
-
válasz tboldi #46186 üzenetére
Hol kevertetted?
Gondolkodtam ilyen javítófestéken, mert saját hülyeségemnek hála csináltam egy pici karcot, és böki a szememet, szívesen kijavítanám.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
blakey
titán
válasz tboldi #46186 üzenetére
Én tudok egy nagyon jó helyet ahol nagyon pontosan kikevernek minden színt és többféle kiszerelésben kérheted. [link]
Lakkot is adnak ha jár a festékhez.[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz tboldi #46190 üzenetére
Karceltávolító filc? Nekem van, postázzam?
Ilyen javítószin létezik filctollszeru cuccban vagy mindenképpen ilyen koromlakkos ecsettel kell benazni?
Ne aggódj nekem a Vitarahoz polirpaszta kell majd mert mindkét tükör le van húzva már... és nem én voltam.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
válasz 2ozzmexy #46191 üzenetére
"Karceltávolító filc?"
Nooway, tegnap néztem meg a Becsületesnepper videóját róla.
[YT](#46189) blakey
Eddig én is őket nézegettem, jó boltnak tűnt kis utánajárás után.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000