- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Mini-ITX
- Androidos fejegységek
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen TV-t vegyek?
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Új hozzászólás Aktív témák
-
bringasisti
Topikgazda
válasz peti_s #18476 üzenetére
Nekem volt elektromos problémám nem rég ami teljesen más volt de a megoldás ugyan az. Mindenképpen kell egy 5 ezer Ft multiméter ami 0.5% os pontosság, vagyis a legolcsóbb. Mivel van világítás ezért a rellé tökéletes és a gondok utána vannak. Az hogy a műszerfal mit világít azt most ne nézd mert avval bárhova el tudsz menni nem oszt nem szoroz. Tehát a rellé után ahol még van áram ott kétféle ágazik a szufla. Két biztosíték van a tompított és kettő a reflektor számára. Mivel az évszázadok alatt a rugóbronz érintkező amibe a biztosíték van oxidálódott és a biztosíték szintén, az áramot vagy vezeti vagy sem. Ezért a karosszéria megcsiszolt felületén a test, és mérni kell terhelés mellett hogy hol mennyi feszültség van. Ezt a lámpánál is így kell csinálni. Azért terhelés mellett mert ha átmeneti ellenállás van a rendszerben azt csak labor műszer méri ki viszont ha 8 A áram folyik keresztül rajta akkor nagy lesz a feszültség esés és olcsó műszert is kimutatja. Azonkívül én minden stekkert széthúztam befújtam kontakt spray segítségével és összenyomtam majd ismét széthuztam és vissza.
BENEFON DELTA--------N8
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpársportok
- Cyberpunk 2077
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- EAFC 25
- Mini-ITX
- Xiaomi Robotporszívók (robot vacuum, Roborock)
- Bemutatkozott a OnePlus 2
- Androidos fejegységek
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...