Hirdetés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
 - TCL LCD és LED TV-k
 - Pánikban a világ a Radeon RX 5000 és 6000 sorozat támogatása miatt
 - HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
 - Melyik tápegységet vegyem?
 - Milyen videókártyát?
 - Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
 - Steam Deck
 - Kormányok / autós szimulátorok topikja
 - Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
 
- 
			
						PROHARDVER!
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
 
Új hozzászólás Aktív témák
- 
			
			
						foxboro
tag
válasz
							
							
								3psilon
							
							
								#1677
							
							üzenetére
						Szia! Tegnap este nyomtam a game-t, találkoztam a dokival, de artifactokat amiket írtál, sajnos nem találtam....pedig átkutattam minden zugot... Tudsz valami linket vagy leírást, amiben az artifact-ok csokorba vannak szedve?(név,kép,tulajdonság) angolul is lehet.
Innen a csaposhoz kell mennem, vagy vissza a Vezetőhöz Cordonba?
Üdvözlet!
Tetszett az írásod a logout-ban, találó gondolatok... - 
			
			
válasz
							
							
								3psilon
							
							
								#1658
							
							üzenetére
						6-7 tiszta találatú fejlövés persze hogy elviszi a túlvilágra, de a fegyver hibáiból fakadóan nem lehet mindig tiszta találatot végrehajtani... ez a bajom nekem igazából
Belátom azt is, hogy realisztikus, mert a való életben sem lehet olyan pontosan lőni, hogy 300 méterről lelődd a fán ücsörgő madárból kipottyanó sz@rt... mind1 végül is... én vagyok a béna úgyis...
 - 
			
			
						Mr. Green
tag
válasz
							
							
								3psilon
							
							
								#1567
							
							üzenetére
						A legfrisseb van fent mindenből (mint mindig, ez az alap
 ). Kicsit vvettem a csúszkákat, és most nem fagy ki és nem swappel mint állat, feltételezhetően a vison distance miatt csinálta, most az 75 % körül van (amugy játék közben észre sem lehet venni a 100 vs 75-öt), és naon fain minden. Bár a játéknak a memokezelése naon idegesít, ezt remélem kijavítják majd a clear sky-ban (új verzióju engine lesz (x-ray 1.5) uhogy bizakodom). - 
			
			
 - 
			
			
						vagamo
őstag
válasz
							
							
								3psilon
							
							
								#1480
							
							üzenetére
						Nagyon kis hasznos iromány! Köszönjük


Ez is nagyon hasznos, ha valaki elakad! Végigjátszás
Me ezi is S.T.A.L.K.E.R optimalizálási kalauz - 
			
			
						Apophis
őstag
válasz
							
							
								3psilon
							
							
								#1371
							
							üzenetére
						Nálam az 50 kiló nem okozott gondot: 1 fegyver (minek több?), 50+ kötszer, 30 körüli vegyes medkit (ebből is annyi esik, mint a büdös rosseb, Bar stashben is volt vagy 100 tartalék, rengeteget eldobáltam), 30-40 antirad és az artifactek. Nincs értelme gyűjtögetni, a legértékesebb (5k) artifacteket érdemes megtartani, a többi kuka. Mikor 50 fölé érek, inventory check és ott helyben eldobom az összes felesleget (valag kaja, gránátok, artifactek), így is 200k fölött voltam a végén. Szvsz ha valaki kereskedőt játszik és mindennel elcaplat a vendorokhoz, 1 milla is könnyedén összejön - aztán nincs mire költeni

 - 
			
			
						Hun'reeth
őstag
válasz
							
							
								3psilon
							
							
								#1341
							
							üzenetére
						Épp az benne a jó, hogy az elején gyengusz vagy és a fegyvereid is azok. Meg kell tanulni a fejlövést különben szevasz
 meg ha megnézed tisztán látszik ha messze lősz, hogy adott fegyverek épp olyan pontatlanok ahogy kell. A jobb fegyverek egyre pontosabbak az S14 pl. az addig favorizált oboakanhoz vagy Ak47-hez képest mérföldekkel jobb. A GP37 meg már a csúcs. Szóval jól van ez így kitalálva. Realisztikus. - 
			
			
 
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
 - Jövedelem
 - TCL LCD és LED TV-k
 - Pánikban a világ a Radeon RX 5000 és 6000 sorozat támogatása miatt
 - Vicces képek
 - Autós topik
 - GoodSpeed: Ennél jobb Windows 7 Aero Skin nem igen van Windows 11-re (WindowBlinds 11)
 - Fogyjunk le!
 - One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
 - Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
 - További aktív témák...
 
- MSI CreatorPro Z16P RTX A5500 TOUCH! (vapor chamberrel)
 - ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 9 5900X 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
 - Nintendo Switch 2 // Számla + Garancia //
 - GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3315, 90% Akkumulátor
 - MS SQL Server 2016, 2017, 2019
 
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
						
								
							
  Nem baj egyszer újrakezdem; az ilyen játékok mindig szem előtt vannak 
								
								
								
								
								
 ). Kicsit vvettem a csúszkákat, és most nem fagy ki és nem swappel mint állat, feltételezhetően a vison distance miatt csinálta, most az 75 % körül van (amugy játék közben észre sem lehet venni a 100 vs 75-öt), és naon fain minden. Bár a játéknak a memokezelése naon idegesít, ezt remélem kijavítják majd a clear sky-ban (új verzióju engine lesz (x-ray 1.5) uhogy bizakodom).
								

  
								
 Lőszer kell nagyon sok meg egy GP37.
								
								
								
 meg ha megnézed tisztán látszik ha messze lősz, hogy adott fegyverek épp olyan pontatlanok ahogy kell. A jobb fegyverek egyre pontosabbak az S14 pl. az addig favorizált oboakanhoz vagy Ak47-hez képest mérföldekkel jobb. A GP37 meg már a csúcs. Szóval jól van ez így kitalálva. Realisztikus.
								
								
 shield

