Hirdetés
- Pánikban a világ a Radeon RX 5000 és 6000 sorozat támogatása miatt
- Milyen házat vegyek?
- Miért nem tűnik el soha a kalózkodás?
- Milyen monitort vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- OLED TV topic
- HDD probléma (nem adatmentés)
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- 
			  PROHARDVER! Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat. 
 Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
- 
			
			  hubai1979 őstag válasz  Alienhun79
							
							
								#24499
							
							üzenetére Alienhun79
							
							
								#24499
							
							üzenetére
- 
			
			  hubai1979 őstag válasz  shield
							
							
								#24496
							
							üzenetére shield
							
							
								#24496
							
							üzenetéreAz első móddal játszottam.Ahogy menjünk át pripyatba,az elzárt alagútban kezdődik a játék.Pont avval a karakterrel indul,akit a vadász Gonta keres.Tudjátok janovon van beállva a szabadságosokhoz.Beérve pripyatba a mosodába, minden üres.Egymás után adják a küldetéseket,kicsit fejvesztve.Ha jól emlékszem a szolgálatosoknak a vezére is ott van velünk egy csoportban.Nem tudom,hogy milyen sorrendben az egyik kereskedő,orvos,meg egy szerelő.Kb. 4-5 küldetést csináltam meg.Az elején egy kicsit érdekesek a videók.Ott dől el,hogy ellenség leszel vagy nem bizonyos csoportokkal. 
- 
			
			  shield Topikgazda válasz  SaGa59
							
							
								#24487
							
							üzenetére SaGa59
							
							
								#24487
							
							üzenetéreÍgéretes modok vannak azon az oldalon. Találtam egy modot ami hajaz a Gladiatorra abból a szempontból, hogy EZ a mod egy szálon kapcsolódik egy Előző modhoz, ha jól értelmeztem. Te jobban fogod érteni, amúgy is te választod ki a fordítandó modot. Ezt csak figyelmedbe ajánlottam, hátha érdemesek a fordításra. 
- 
			
			  borovi aktív tag válasz  SaGa59
							
							
								#24489
							
							üzenetére SaGa59
							
							
								#24489
							
							üzenetéreA Szövetség ideje 2-vel és a legutolsó magyarításával (5.?) játszom. Csak a limanszki klánvezérekkel folytatott dialógus nem jelenik meg (Den katonai klánvezér, meg a monolitos klánvezér. A másik két klánvezérrel Radaron kell dumálnom, ott minden oké. 
 Az üzenetarchívumban ezt találtam:
 book_army_dialog_0 és így 8-ig; valamint book_monolit_dialog_0 és így 2-ig.
- 
			
			  SaGa59 őstag válasz  SaGa59
							
							
								#24489
							
							üzenetére SaGa59
							
							
								#24489
							
							üzenetéreNe keresd, megtaláltam. Az a fura helyzet állt elő, hogy hiányzik egy /string a fájlból de valahol másutt meg a párja hiányozhat, mert a betöltésnél nem vette észre a motor. Attól el szokott hasalni, ha valamelyik tag-nek nincs meg a lezárója. Rögtön végignézem és ha megvan, feltöltöm az új verziót. Jelentkezem, ha lehet letölleni. 
- 
			
			  SaGa59 őstag válasz  borovi
							
							
								#24488
							
							üzenetére borovi
							
							
								#24488
							
							üzenetéreHa dialog1 jellegű a szöveg, akkor valami elkeveredett, mert ha nem fordítottam le, akkor cirill (magyarra állítva értelmetlen) karakterek lennének. Melyik hunfiles-t (pontosan kellene fájlneve) használod és melyik moddal (gladiátor vagy Szövetség ideje 2). Mert ilyen akkor lehet, ha a Szövetség idejét játszod Gladiátor fájlokkal, azokból hiányoznak a V2-höz való szövegek és emiatt csak az "id"-jüket írja ki. Egy lakalommal sikerült összekutyulnom a Szövetség Ideje fájljait a Gladiátoréval, de észrevettem és helyreraktam, de lehet, hogy valamit mégsem vettem észre. Meg kellenének azok a string id-k, amiknél hiányzik a szöveg. Az üzenetarchívumban benne vannak ezek is, ha jól tudom, míg ki nem pörög belőle, ahogy haladsz előre... 
- 
			
			  borovi aktív tag válasz  SaGa59
							
							
								#24487
							
							üzenetére SaGa59
							
							
								#24487
							
							üzenetéreAkkor tényleg nincs sok értelme lefordítani.  Az új mod fordítására vonatkozó szándékoddal csak NAGYON egyetérteni tudok!  Remek játékok ezek jó kis misztikus történetekkel, s azok a kiváló fordítások, amikkel megajándékozol bennünket, még élvezetesebbé teszik a zónában való barangolást. Remek játékok ezek jó kis misztikus történetekkel, s azok a kiváló fordítások, amikkel megajándékozol bennünket, még élvezetesebbé teszik a zónában való barangolást.(Kérted, hogy jelezzük: ) Épp a Klánok könyve küldetést csinálom, és beszélnem kell a klánok vezetőivel. Limanszkban, a teleport melletti épületben, a Den Katonai klán vezetővel való beszélgetés nincs lefordítva, dialog 1., dialog 2., 3. stb. van helyette. A végén ugyan megadja a feladatot magyarul, de hogy előtte miről folyt a csevely, fogalmam sincs. A többi klánvezérrel még nem beszéltem a küldetés során, nem tudom, hogy azoknál mi a helyzet. 
- 
			
			  SaGa59 őstag válasz  borovi
							
							
								#24485
							
							üzenetére borovi
							
							
								#24485
							
							üzenetéreAz enciklopédia csak parasztvakítás ebben a modban. Gyakorlatilag a CoP alapfegyverei és az AK könnyűgéppuska szerepel csak ténylegesen a játékban Erősen gondolkodom is azon, hogy folytassam-e az enciklopédia fordítását, mert elég hosszú és sok van még hátra belőle, e ebben a modban nincs jelentősége. Lehet, hogy azt a kb egy hetet, míg meglennék vele valami másik mod fordítására kéne fordítani. Már nézegettem ezen az oldalon. Van pár jónak tűnő, meg még több olyan, ami fejlesztés alatt (В РАЗРАБОТКЕ) áll. 
- 
			
			  borovi aktív tag Denisre meddig kell várni Radaron a "magaslati" bunkerben? Én már órák óta várom, de semmi sem történik. Kijutni sem tudok az ajtón, ahol bejöttem, mert azt írja ki, hogy eltorlaszolva. Más. Végre megtaláltam a fegyver enciklopédiát. Az a sok klassz csúzli, amiről az enciklopédia ír, összeszedhető a játékban? Ha igen, hol? Én eddig csak egy különlegesebb fegyverrel találkoztam, a játékfigurák összegyűjtéséért Triótól kapott távcsövessel. 
- 
			
			  SaGa59 őstag fordítások frissítve a mega-n és a googledrive-on is. 
- 
			
			  borovi aktív tag válasz  Alienhun79
							
							
								#24482
							
							üzenetére Alienhun79
							
							
								#24482
							
							üzenetéreArti tuning máshol is van, több modban találkoztam már vele,de meg nem mondom hirtelen, hogy melyikben. 
- 
			
			  Alienhun79 tag válasz  shield
							
							
								#24479
							
							üzenetére shield
							
							
								#24479
							
							üzenetéreIgazad van, én lehet megint neki ugrok a gond csak az, hogy nem lehet abba hagyni, sehol még nem tapasztaltam ami ebben van, az artik tuningját vagy tovább fejlesztését egy anomáliába dobva, és az a rengeteg detektor meg kütyü.Simán rá beszélem magam a játékra.Na megyek megizélem a bigyómmal a hogyishívjákot. 
- 
			
			  galaktikus aktív tag köszi srácok, akkor türelemmel leszek. 
- 
			
			  SaGa59 őstag válasz  galaktikus
							
							
								#24478
							
							üzenetére galaktikus
							
							
								#24478
							
							üzenetéreAz átmeneti hiba a mega saját hibája, kicsit később meg kell próbálni, csak rendbehozzák. 
 A hunfilesből mindig az utolsó, a legmagasabb számú kell. Az előző csak a biztonság kedvéért van fenn.Addigis, míg a mega helyrejön, innen is leszedhető. 
- 
			
			  shield Topikgazda válasz  Alienhun79
							
							
								#24476
							
							üzenetére Alienhun79
							
							
								#24476
							
							üzenetéreSzerintem azt már lehetne korrigálgatni, a sok szöveg már le lenne fordítva. Ennyi idő után már biztos a fő dolgok meg vannak, csak a javítgatás megy. galaktikus mindig a nagyobb számmal megjelenő a frissebb. 
 A fixet több helyen is megtalálhatod. Pl. az orosz oldalon.
- 
			
			  galaktikus aktív tag ja nem, mégsem jött le a fix, és valami átmeneti hibát ír.. nem jön le semmi..  
- 
			
			
- 
			
			  shield Topikgazda válasz  Alienhun79
							
							
								#24473
							
							üzenetére Alienhun79
							
							
								#24473
							
							üzenetéreHa lenne hozzá fordítás, akkor ki is próbálnám. Talán egyszer valaki megcsinálja. Nagy munka lenne az biztos. 
 Néhány hétig elleszel vele. 
- 
			
			  SaGa59 őstag válasz  Alienhun79
							
							
								#24471
							
							üzenetére Alienhun79
							
							
								#24471
							
							üzenetéreBróbáld meg így, hátha így jó lesz. Szerintem véletlenül egybehúztad a kettőt. 
- 
			
			  borovi aktív tag válasz  Alienhun79
							
							
								#24471
							
							üzenetére Alienhun79
							
							
								#24471
							
							üzenetéreÉn próbáltam játszani ezzel a stalkersoup moddal anno, de olyan irgalmatlan bug hegyekkel találtam szembe magamat mindjárt az elején, hogy sürgősen uninstall lett a vége. Nem tudom, hogy azóta változott-e a helyzet, mert ez 2-3 éve volt. 
- 
			
			  Alienhun79 tag Saga, az aláírásodból nem tudom letölteni a magyarítást "üres, No files in your Cloud Drive". 
 A fordításaid nagyon jók köszönjük.
 Ezt a módot (levest) ismered, nem COP mód, bár benne vannak a pályái, [link] ez a mód egy küldetés orgia, a "baj" csak a folyamatos javítgatással van, ismered ?
- 
			
			  SaGa59 őstag válasz  Antonius1978
							
							
								#24469
							
							üzenetére Antonius1978
							
							
								#24469
							
							üzenetéreIgen. 
- 
			
			  Antonius1978 addikt Ez a Gladiator amit Saga fordit ez vegulis COP mod ? Mert akkor ki kellene probaljam. 
- 
			
			  shield Topikgazda válasz  shield
							
							
								#24466
							
							üzenetére shield
							
							
								#24466
							
							üzenetéreJaa...Te nem is a Gladiatort tolod. Akkor én hiába is mentem a játszótérre a tatyót keresni, nem is volt ott.  
 De legalább lepakoltam a raktáramban a Bárból hozott javított/fejlesztett fegyókat. A lépcső melletti garázsban az autó mögött. Telepített fegyver raktár. 
 Amerre járok, telepítek. Ne kelljen hiányt szenvedni.
- 
			
			  SaGa59 őstag 
- 
			
			  SaGa59 őstag válasz  galaktikus
							
							
								#24462
							
							üzenetére galaktikus
							
							
								#24462
							
							üzenetéreA #24414-ben lévő linkek bármelyikéről le tudod húzni a modot, az aláírásomban lévő második linkről a hozzá való fixet, meg a magyarítást. Ez a bővítet mod, a Gladiátor II a előző verzió. Ehhez a modhoz A Szövetség Ideje v2.0 fordítás való. A Gladiátorhoz meg természetesen a GLADIATOR fordítás. A két játék eléggé eltér, hogy esetleg mindkettőt érdemes legyen kitolni. 
 A Gladiátort innen elindulva lehet leszedni.Amíg ittten irogatok, Erdész összerakta a ruhámat, most üzent...  
- 
			
			  galaktikus aktív tag na srácok.. most akkor melyik mod is az új őrület amit ennyire nyomtok? ez a gladiator vagy mi a neve? 
 annyit témázgattok róla, hogy meghozzátok a kedvem.. a szűz CoP újrarakva, már csak annyi kell, hogy felvilágosítsatok melyik verziót, vagy egyáltalán mit szedjek. 
- 
			
			  SaGa59 őstag A Bár déli bejáratánál lévő hátizsák helye. A kódja 2305, a hozzá tartozó jegyzetet a Radaron lehet megtalálni. Egy Láng és egy Aranyhal arti van benne. Bárban megtalálható jegyzethez a hátizsák a játszótéren az első asztalon van. Ott, ahol a vérszívók házából a szökőkút felé lehet menni és egy kiméra randalírozik. A kód 2503, a jegyzet a Bárban van, itt:  
- 
			
			  Musicking aktív tag S.T.A.L.K.E.R.: Multi-Patch This update was built to solve two problems - switching multiplayer game to GSC server and enforcing vertical synchronization for rendering engines. Only the latest game versions can be updated: 
 Shadow of Chernobyl - 1.0006
 Clear Sky - 1.0010
 Call of Pripyat - 1.6.021. Switching multiplayer game to GSC server Because of the declared closure of GameSpy multiplayer game services, we made our own server intended to replace GameSpy 
 This update is required for S.T.A.L.K.E.R. game clients (and servers) to enable establishing connection to a new server.
 All CD-Keys issued before are still valid on a new server.
 New players' profiles should be created in "Call of Pripyat". Game statistics is not maintained.
 Please ask your questions on a technical support forum at http://goo.gl/tfxBex or via email mailto://gamespy@gsc-game.com2. Enforcing vertical synchronization for rendering engines With the massive spread of AMD Radeon R9 200x series video cards, we began to receive numerous complaints from players with the following symptoms: 
 * Frequent freezes during play, video card overheating, appearance of smoke.
 * Noise similar to electromagnetic interference in headphones or speakers.
 * Buzzing and whistling from the graphics card VRM and a power supply.
 The higher FPS, the better artifacts reproducibility.After some research, we come to conclusion that insufficient cooling and/or quality and capacity of VRM and power supply may be the reason. 
 That graphic cards being incredibly fast can reach hundreds (and even thousands) frames per second on a simple scenes.
 This makes a serious load to both graphic card and a whole system as well. It should be designed to cope with any possible load, but can fail because of a poor design, insufficient ventilation or a weak power supply.This patch address (or rather workaround) the issue by enforcing waiting for a vertical synchronization in a render loop. Thus, the FPS should never go beyond the display frequency. Typically it is 60Hz, though there are advanced gaming models with 120Hz. Moreover, the patch can be interested for a "green" players, who does not need the highest possible FPS. By limiting the FPS, the whole power consumption is also reduced. Thus, it will become cooler and get a longer life on a battery in case of laptop. 
- 
			
			  shield Topikgazda válasz  SaGa59
							
							
								#24458
							
							üzenetére SaGa59
							
							
								#24458
							
							üzenetéreIgen, eléggé cső szerű a mod, de legalább nem az 10x kijátszott pályák. 
 A sok gauss fegyvert felszedem és még is üres marad a markom. Ezek a gaussok olyanok mint a kámfor..... Ezek a gaussok olyanok mint a kámfor..... szerk. egy darab gauss megmaradt a tatyómban.  A BRAZ-ból jól ismert gauss. A BRAZ-ból jól ismert gauss.
 Igaz nagyon le van amortizálódva 15E a javítási költsége.
- 
			
			  SaGa59 őstag válasz  shield
							
							
								#24456
							
							üzenetére shield
							
							
								#24456
							
							üzenetéreA monolit kereskedő nem gond, mert a korábbi helyükre betelepülnek a katonák és velük is van egy. Akit mindenképp meg kell óvni, mert lesz még szerepe az a góré és a fegyvermester. A teleportok tényleg furák, de a mod kifejezetten ezeken alapul, meg azon, hogy épp melyik működik, melyik nem. Ennek később lesz még jelentősége, bár nem túl sok.. 
- 
			
			  SaGa59 őstag válasz  borovi
							
							
								#24455
							
							üzenetére borovi
							
							
								#24455
							
							üzenetéreNekem inkább az a gondom a moddal, hogy némely történések túl közel vannak egymáshoz, és átfonódnak, így egyszerre több feladatsor is "él", de nem lehet őket tetszőleges sorrendben megoldani. Így ennek nem sok értelme van, így is egy "cső" a sztori, nem lehet elágazni benne másfelé. 
 Illetve fordítás közben más sorrendet képzeltem el, bár ebbe természeteen belejátszik az is, hogy nem a történet sorrendjében (hisz ahhoz a scripteket kellene olvasni és aszerint menni előre a szövegben), hanem fájlonként fordítok. és az egyik területről a másikra (külön fájl a BÁR-beli sorozat, külön a város, a raktárak, a Radar, a Borongós) átlépéssel folytatódó történetek nem feltétlenül úgy rögzülnek a fejemben, ahogy a játékban valójában folynak az semények. Ezért is kell legalább egyszer végigtolni, hogy tisztázzam a félreértéseket és a megfelelő értelmét adjam vissza a szövegnek. Ez csak úgy olvasgatva nem mindig derül ki egyértelműen.
- 
			
			  shield Topikgazda válasz  SaGa59
							
							
								#24453
							
							üzenetére SaGa59
							
							
								#24453
							
							üzenetéreSzépen leszedtem mindenkit. Megvédtem a monolitosokat, igaz 2x is mert azt hittem, hogy a kereskedő meghalt, de úgy látom nem is jött el. borovi a házban 1x-2x van újra mutáns az nem gáz, de ha állandóan ez megy akkor kicsit sok. Végül is nem képeznek akadályt. Nekem fura ez a sok teleport, ezt talán földi közlekedéssel kellene megoldani, de ettől függetlenül jó a mod. Ez a változatosság a CoP-os pályákhoz és küldetésekhez képest teljes felüdülés.  Ha SaGa59 bajtársunk még néhány modot lefordít, akkor kész újdonságokban dúskálhatunk. Ha SaGa59 bajtársunk még néhány modot lefordít, akkor kész újdonságokban dúskálhatunk.
 Eddigi munkáját is nagyon köszönöm és örök hálám.     
- 
			
			  borovi aktív tag válasz  SaGa59
							
							
								#24447
							
							üzenetére SaGa59
							
							
								#24447
							
							üzenetéreBorongós kiatakarítása engem is megszivatott. Többször is végigmentem a pályán, már sehol sem volt "alfabionyiki", de még mindig élt a feladat. Elmentem, megcsináltam mindent, amit lehetett, és megakadtam a játékban, mert nem tudtam átjutni a katonai raktárakhoz. Ekkor visszatértem Borongósra, és csak most rakta be a játék az utolsó alfa csapatot, akiknek kiirtása után végre megvolt az út megtisztítása, jöhetett a helikopteres csata és a többi, tehát továbblendült a game. Szóval nem mondanám hibátlannak a játékmenetet. 
 Egyébként ebben a modban is rengeteg a fölösleges ide menj - oda menj.
 Ami nem tetszik még: a mutánsok újratermelődése sokszor kifejetetten marhaság. A Limanszkban lévő kis híd utáni házra gondolok például, amin átmenve jutunk beljebb a városba. Itt a 2 vérszívó újratermelődése nevetséges. Bemegyek, kiirtom, elindulok a másik oldalon lefelé a lépcsőn, félútról valamiért visszafordulok, de már rohan felém megint a két csápos. Limanszkban egyébként a többi mutáns is bárgyú módon termelődik újra, mindig ugyanott (ormányosok a szökőkútnál, a 2 zsonglőr beljebb egy házban).
- 
			
			  SaGa59 őstag válasz  shield
							
							
								#24452
							
							üzenetére shield
							
							
								#24452
							
							üzenetéreNem, a toronyban lévőt majd oldalról tudod kilőni, addig védve van a palánk mögött, bár látszólag átlóg rajta. Majd a kapcsoló mellől lehet jól rálátni. Amúgy ez a CoP-ban is pont így volt, csak ott a medence középen volt annyira radioaktív, hogy élve nem lehetett átjutni rajta, maradt a padlás, csőhíd, erkély útvonal. Lesz olyan, amikor néhány ellen "sérthetetelen", legalábbis te nem tudod lelőni őket, csak a társaid. A Borongósban a pszi-sugárzó kiiktatásánál. Nagyon figyelni kell, hogy kit kell neked lelőni és kire felesleges a lőszert pazarolni (észreveszed, mert a fejes is csak egy pillanatra megtorpantja, pedig azzal a puskával és lőszerrel még a mellkaslövés is instant kill az alfákra nézve, kár, hogy utána le kell adni.). Aki viszont a tied, azt időben kell elkapni, mert ha odaér valamelyik a generátorhoz, akkor game over... Úgy 8-10et kell neked leszedni a megadott pozícióból. Más: a Szövetség Ideje 2.0-ban találtam még orosz szöveget, a visszaszámlálásokhoz. A következő hunfiles-ben már azok is magyarok lesznek. Elbújtak 3 scriptben... 
- 
			
			  shield Topikgazda válasz  SaGa59
							
							
								#24449
							
							üzenetére SaGa59
							
							
								#24449
							
							üzenetéreMit szívtam mire rájöttem, hogy csak a háztetőn közlekedve tudok tovább menni.  
 Amikor a földön mentem a csövek alatt, a ház végén az ajtóban egy ellen HALHATATLAN lett, a gránátokra is csak jajgatott. Most a háztetőn vagyok a csövek előtt, a toronyban levő sem akar megpusztulni. Ezek szerint csak sorrendben szabad végezni velük!? 
- 
			
			  SaGa59 őstag Az itt-ott elszórt, kódolt hátizsákok nyitókódjai nem PDA-kban, hanem a pályákon található "Ismeretlen jegyzet" nevű lapokon olvashatók. Egy pl a Radaron, a Katonai raktárak felé vezető úton baloldalt, az utolsó teherautó roncs bal hátsó sarka közelében a kövek között van. A linkelt "végigjátszás" odalon mindegyikről van fotó, a Где искать записки с кодами зашифрованных тайников.szekcióban. Egy van Limanszkban, de arról nincs fotó, egy a Bárban, egy a Katonai raktárakban, egy meg a Radaron, ezt találtam meg az előbb... 
- 
			
			  RAZOR/BALI csendes tag Sziasztok! olyan problémával fordulnák hozzátok,hogy felraktam a pripyat hoz az AMK-et 
 megy rendesen. de egy idő után befagy. megnéztem a consolt és pirosan irja hogy: cannot find saved game dbg trade és mellette zárójelben egy csomó filet ír.
 köszönöm előre is segítőkész válaszotokat.
- 
			
			  SaGa59 őstag válasz  shield
							
							
								#24448
							
							üzenetére shield
							
							
								#24448
							
							üzenetéreNincs. A lényeg, hogy figyeld a mozgásukat. A földszinten egy tag ül a tűznél, hátulról mögé lehet lopózni, de mögötte egy fülkében sétálgat egy másik, először azt kell ügyesen elintézni, különben meglát.A kapcsoló ott van a fülkében a falon, bár a marker nem ott jelzi. Eléggé beolvad a fal szürkéjéba, nagyjából mellmagasságban van. Mind a három ilyen. 
 A másodikon talán hárman, a harmadikon meg négyen vannak, ezek közül mindig van egy, amelyik ide-oda mozog, ezt kell először elkapni a megfelelő ponton és időben.
 Ha megvan, még innen az első emeletről érdemes lelövöldözni a közeli házban (ha kinézel a víztorony felé, ahol egy sniper üldögél, akkor jobbra van, ennek a tetejéről lehet átmászni a csöveken a színházépület erkélyére. Vigyázat a cső alatt akna van!) kóricálókat, akkor nem kell velük a következő feladatnál foglalkozni.Más: A Radaron ( a GLADIATOR-ban ez nincs benne) a zombiapokalipszis után érdemes alaposan átkutatni a zombikat, mert kb 200 rugót szedtem össze az elektronikus pénztárcáikból, az eladható minőségű fegyvereikből meg a detektoraikból. A helyi kereskedú, ha túléli a zombirohamot, elég jól fizet, de csak azokért a fegverekért, amiknek a minnőségjelzője hosszabb, mint az első négy pötty. A pénz akkor érdekes, ha felvállalja valaki a jótékonysági feladatot. fél millea (a gladiátorban egy milla) kell hozzá és lesz egy kisérő/védő feladat. Amúgy az a jótékonysági alapítvány, amiről szó van benne létezik. 
- 
			
			  SaGa59 őstag Feltöltöttem a GLADIATOR II magyarítás friss verzióját is. Más: Többször is lesz helikopteres csata és a géppuska nem reagál azonnal. Ettől nem kell megijedni, Gatling jellegű fegyver, aminek előbb fel kell pörögni, így az első TAB nyomás után 3-4 másodperc, mire elkezd tüzelni, de utána rövid megszakításokkal (1-2 másodperc) folyamatosan használható. Most teszteltem... SPOILER 
 A Borongós kitakartása, amikor PSzH-val kell rendet vágni, nálam kicsit "besült", nem akarta elfogadn. Kiderült, hogy az egyik alfa-bió ugyan elfeküdt, de életban maradt. Közben ki is mentem a területről, meg vissza, mire felfedeztem, belekezdtem egy másik feladatba, meg felszedtem a virágot is. Amikor az utolsó is elhullik, akkor van vége, de a PSzH-ban maradjatok benne, mert rögtön rakétatüzet kaptok a nyakatokba és gyorsan el kell érni a helikoptert majd jön egy légicsata három heli, meg több pszh és alfa-bio osztag ellen.
- 
			
			  SaGa59 őstag válasz  SaGa59
							
							
								#24442
							
							üzenetére SaGa59
							
							
								#24442
							
							üzenetéreMásik teleport is visz tetőre, de nem oda. PL az, ami ott van, ahova a küldetés markere mutat. Ha az érkezéskor jobbra akadály (láthatatlan fal) balra meg lövöldöző alfák, akkor az rossz tető. 
 Ahogy az is, ami a flyó túloldalára (a teleportok felölire) dob le.
 Az a jó teleport, amit az előbb belinkelt felső képen látsz magadelőtt.
- 
			
			  SaGa59 őstag válasz  janinitez45
							
							
								#24437
							
							üzenetére janinitez45
							
							
								#24437
							
							üzenetéreAz építési területre a kapu alatti gödör bal szélén tudsz bemenni, ott lehet kimászni belőle. Aztán több lehetőséged is van, de a legkönnyebb, ha a jobbra lévő konténerek mellet előszeded a teleport detektort és a megjelenő teleport átdob a konténerek túloldalára. Vissza kell menni a folyócska túlpartjára és a híd után rogtön jobbra az úton. A telepotdetektorral elő tudod csalni a visszavezető teleportot, de ez a térképen is jelölve van.Ez mindig itt lesz, többször is vissza kell majd jönni a városba és mindig itt a visszaút. A buszoknál a gömbök már nem működnek, nyugodtan át lehet rajtuk gyalogolni, de mielőtt kijösz, nézz szét a mellékutcákban, több arti is felszedhető. 
- 
			
			  janinitez45 tag Meg kaptam a gauss puskát vissza kell menni Limanszkba de nem találom az utat  
- 
			
			  SaGa59 őstag válasz  shield
							
							
								#24438
							
							üzenetére shield
							
							
								#24438
							
							üzenetéreEbbe a teleportba kell belépni  Ezen a tetőn landolsz. Az előtted lévő tetőre kell átugrani lefelé. Mögötted van az az épület, amin át kell menni, ha a játszótér és a folyócska partja között közlekedsz. Két vérszívó van benne.  Ide nem kell felugrani, a kiemelkedő rész sarka mellet át tudsz ugrani egyik tetőről a másikra. Ugyanígy a szemben láthatónál, a sarok mellett jobbra átlépsz a következőre.  A kép jobb szélén látszó tetősarok azé az épületé amire érkeztél a teleportból. 
- 
			
			  janinitez45 tag válasz  janinitez45
							
							
								#24439
							
							üzenetére janinitez45
							
							
								#24439
							
							üzenetéreKijössz az ajtón balra fordulsz az után jobbra fordulva bocs  
 Kijössz az ajtón balra fordulsz az után balra fordulva
- 
			
			
- 
			
			  shield Topikgazda válasz  janinitez45
							
							
								#24436
							
							üzenetére janinitez45
							
							
								#24436
							
							üzenetéreNekem nem.  
- 
			
			  janinitez45 tag Meg kaptam a gauss puskát vissza kell menni Limanszkba de nem találom az utat ! Segítsetek már légyszi .  
- 
			
			  shield Topikgazda válasz  SaGa59
							
							
								#24432
							
							üzenetére SaGa59
							
							
								#24432
							
							üzenetéreEz nem jön össze nekem. Feldob a tetőre, de nem tudok felugrani a magasabb tetőre, de jobbra sem tudok tartani, mert a tető másik oldalára nem tudok átmenni, mintha falnak ütköznék és már pár lövéssel le is szednek. 
 Közben néztem a képeket az orosz oldalon, a Gladiatorban nem is így néz ki a tetők. 
- 
			
			  SaGa59 őstag A Szövetség Ideje 2.0 magyarítás frissítve a második linken. Már csak az enciklopédia egy része orosz és több helyen hozzáigazítottam a szöveget a tényleges történésekhez, ahol az első fordítás zavarosra sikeredett. Még nem teljes a javítás, most szereztem meg a második monolitszilánkot és két életvirág is megvan. A gladiátort is párhuzamosan javítgatom, de azt most nem tudtam ellenőrizni (nincs-e benne "tag" hiba), így az csak holnap kerül fel, bocs azoktól, akik azt tolják.. 
- 
			
			  ericdrawen74 senior tag Befejeztem, jöhet a 3.0... 
- 
			
			
- 
			
			  SaGa59 őstag válasz  janinitez45
							
							
								#24418
							
							üzenetére janinitez45
							
							
								#24418
							
							üzenetéreValamit elkevertél. Be kell lépni a buszok utcájában az alsó gömbbe. Feldob egy háztetőre, amin előre kell futni, jobb előre átugrani a következő házra. Ekkor tudnak rád lőni a szökőkút mellöl, de ne foglalkozz velük, fuss előre a tetőn, majd a jobb oldalra tartó tetőre át krll menni, majd előre és mégegyszer a jobb oldalra tartó tetőre, ott elő kell vennei a teleport detektort, és az antenna mögött megjelenik az a teleport, ami bedob az építési területen lévő ház mellé. Ebben az épülő házban kell késsel elintézni, ha jól emlékszem 7 zsoldost és lekapcsolni a kapcsolókat, Ha megvan, a monolitosok oda költöznek. Javíttatatsz, eladhatsz, ha jön a kitörés, azt is ott lehet átvészelni, majd tovább kell menni kikapcsolni egy újabb aknamezőt. Az egyik házban van vagy 5 alfa, meg a toronyban egy sniper, meg a téren több alfa. Ezeket is el kell intézni, de már lőfegyverrel, majd lekapcsolni az aknamezőt. Megint jön a monolit brigád, de egy mutánsroham is. Vigyázz, hogy a főnök és a szerelő életben maradjon. Az utcában minden gömb eldob valahova, de csak az egyik a megfelelő. Ha a szökőkútnál landolsz, akkor nyugodtan lődd le, akit találsz, majd menj vissza és próbálj másik teleport gömböt használni. 
- 
			
			  ericdrawen74 senior tag Megoldva. 
- 
			
			  ericdrawen74 senior tag Denis-re mennyit kell várni? 
- 
			
			sziasztok remélem jó helyre írok...  
 elősször is meguntam a misery 2.0-2.1.1-et az fizikai képtelenség végig vinni...
 és ebből adódóan más modokhoz kiegészítesekhez kellet fordulnom,
 jelen pillanatban ezeket használom...sgm 2.2 
 sgm 2.2 fixed 19.03
 sgm 2.2 magyarítássemmi bug semmi fagyás meg x ray engine kék halállal nem találkoztam még, úgyhogy ezúttal szeretnék még a játékot istápólóknak külön köszönetet mondani... 
 szóval a kérdésem,az így hangzik hogy a kordonnál felveszem a feladatot a municiót elintézem az egész kordon mappon a banditákat és mikor vissza megyek nem ál velem szóba a főnök,mert valami testet nem találtam meg,át kutattam majdnem hogy az egész mappot,de olyan hullával nem is találkoztam amit lehetne motozni,szal nem találom a hullát,és a kordon északi részén fent sem enged tovább hogy másik térképre menjek át, mit tegyek ???
 hol van a hulla ???? és már 3 napja szórakozok vele... 
- 
			
			
- 
			
			  SaGa59 őstag Ha még valakinek kell Vremja Alyansa 2.0 letöltési hely, akkor átpakoltam a yandexről még pár megosztásra: 
 4share
 copy.com
 Google driveEz az a verzió, amit egy telepített CoP-ra kell feltenni. A hozzá való fix meg az aláírásomban a második linken, a magyarítások mellett van. Tegnap kerestem valamit, amivel a yandex boxomban lévő fájlokat át tudom tolni más megosztókra úgy, hogy nem kell előbb leszednem, majd az ADSL upload "tempójában" felmásolni. Sajnos olyan, ami a mega-val is hajlandó együttműködni nincs (vagy csak én nem találtam), de az otixo elég sokféle felhőstárhelye között tud ide-oda másolgatni. Az ingyenes fiók egy időben csak egy fájlt, de ezt az 1 gigásat 3-5 perc alatt tolta át ezekre a helyekre egyenként, így ez annyira nem tragikus. 
- 
			
			  SaGa59 őstag válasz  ericdrawen74
							
							
								#24412
							
							üzenetére ericdrawen74
							
							
								#24412
							
							üzenetéreElakadás esetén érdemes a 24408-ban is linkelt oldalt nézegetni, gyakorlatialg mindenre van kép vagy video. 
- 
			
			  SaGa59 őstag válasz  ericdrawen74
							
							
								#24387
							
							üzenetére ericdrawen74
							
							
								#24387
							
							üzenetéreItt lehet, hogy zavar van. Emlékeim szerint (fordítás) az ominózus hátozság a Borongósban kéne legyen a vasúti híd közelében, de ha azt írtam a feladathoz, hogy Limanszkban, akkor az orosz szöveg is ezt tartalmazta. Megnéztem és igen, ott Limanszk áll. Viszont Ogre PDA-jában benne kell legyen a pontos helyszín. Ebben a videóban benne van a 
 hátizsák helye. Jól eldugták. A nyitókódot meg 3 PDA-ból lehet összerakosgatni.
- 
			
			  borovi aktív tag válasz  janinitez45
							
							
								#24404
							
							üzenetére janinitez45
							
							
								#24404
							
							üzenetéreMert azok olyan pda-k, amiknek a felvételekor pénzt kapsz. Felveszed, egy pillanatra meg is jelenik az inventoryban, de aztán eltűnik, és valamennyi összeggel növekszik ugyanakkor a pénzed. 
- 
			
			  SaGa59 őstag válasz  borovi
							
							
								#24400
							
							üzenetére borovi
							
							
								#24400
							
							üzenetéreA számkombinációt a hangtompító zsákjához azonnal fel kell szedni, ahogy megkapod a feladatot, mert egy visszatöltésnél el tud tűnni a helyéről. Már linkeltem, de ismét beteszem: Orosz nyelvű végigjátszás, tele fotókkal a fontosabb helyekről, meg rövid videókkal, pl ennek az iratnak a helyével, meg az összes kis szörnyikemodell helyével... 
 Meg néhány figyemelmeztetéssel. Pl a Borongósban a Pszi-antenna kiiktatásban adott segítségért kapott artifactot el ne adjátok, mert később kell. Meg a PDA-kat se.Jópár arti kell majd különböző célokra. Láng (ami lehet, hogy szem, de majd kiderül ha odaérek), ebből legalább kétszer egy, Aranyhal, Szentjánosbogár (ezt nem is tudom melyik), Iránytű. Meg 4 db Holdfény, de ezeket egy feladatban meg is tudod szerezni. 
- 
			
			  SaGa59 őstag válasz  hubai1979
							
							
								#24399
							
							üzenetére hubai1979
							
							
								#24399
							
							üzenetéreA Limanszkba ha jól emlékszem Mechanikus küld, tőle kapod meg a használati utasítást, benne a limanszki kóddal. Borongósba a Komisszár, miután vele beszéltél, benne lesz az új kód is a könyvben. 
 Viszont most kátom, hogy a tudóskiszabadtós küldetés végig a Borongósban játszódik, de az orosz szöveg hol a Sötét Völgyet, hol a Borongóst emlegeti, így javítanom kell a szöveget.
 Később is lehet ilyen keveredés.
- 
			
			  rétisün veterán ja, hát úgy nem könnyű  
- 
			
			  ericdrawen74 senior tag 
- 
			
			  rétisün veterán válasz  janinitez45
							
							
								#24401
							
							üzenetére janinitez45
							
							
								#24401
							
							üzenetére
- 
			
			  janinitez45 tag Sziasztok ! 
 Az ellenségtől elszedett pda-k információit hol lehet megnézni ? 
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- BESZÁMÍTÁS! ASRock Fatal1ty Z97 Killer alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy A35 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iPhone 12 Pro 128GB Pacific Blue - 1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3259,100% Akkumulátor
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ultra 7 265KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
 
						 
								 
							 
 
 
								 
							

 
							 
								 
							 
								 
								 
							 Köszi a gyors javítást!
 Köszi a gyors javítást!

 
								 
							

 , nekem nagyon bejön csak borzasztó hosszú, viszont van gazdája s fényezgeti javítgatja mindig.
 , nekem nagyon bejön csak borzasztó hosszú, viszont van gazdája s fényezgeti javítgatja mindig. 
							 
								




 
								 Ezek a gaussok olyanok mint a kámfor.....
 Ezek a gaussok olyanok mint a kámfor..... 
 
								 
								 
							




 
								 
								 
							 
								 
							 
								 
							 
								 
							


