- A karmos/ujjbegyes fogásokkal nyomulók örömére megjött az Arye szénszálas egere
- ISA dokumentáció árulkodik az Intel közelgő magjairól
- TMR technológiás Keychron billentyűzet, ezúttal teljesen kerámiából
- Bemutatkoztak az NZXT legfrissebb, C Gold Core sorozatú tápjai
- Ha eGPU-ról van szó, akkor az OCuLink a teljesítménybajnok
- Gyorsan cáfolta az Xbox hardverek lelövéséről szóló pletykákat a Microsoft
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Házimozi belépő szinten
- eGPU tapasztalatok
- Milyen videókártyát?
- Milyen TV-t vegyek?
- Melyik a legerősebb Low Profile VGA kártya?
- Milyen notebookot vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsomboor
tag
válasz
dzsavermadar #2464 üzenetére
Ha már felvetödött eza válto dolog szerintem probáld ki (azért mondom mert én is így csinálom) hogy automata v. , de valami könnyen elérhetö helyre beállítod a váltot és mikor "van rá idöd akkor váltassz" . Setupot meg küldök majd mindig ha gondolod(meg ha sikerül jol beállítani)
-
Szelep
senior tag
válasz
dzsavermadar #2464 üzenetére
Nem vettem észre, hogy a szeveren volt ilyen gondja. Akkor ott valami nagyon nincs rendben.
-
KaraDani
addikt
válasz
dzsavermadar #2464 üzenetére
Azt nem csodálom, hogy billel automatán váltasz
Bőven elég lehet pályán tartani az autót. Kormánnyal már nem kell hozzá különösebb ügyesség, csak egy kis gyakorlás. Két kézreálló gombot nyomkodok alapvetően vezetés közben így, biztos könnyebb kordinálni, mint billel az 5-6 ot.
Csak emiatt írtam, hogy ez csak egy opció: "Itt automata váltó van, miről beszélünk," -
G.---
csendes tag
válasz
dzsavermadar #2464 üzenetére
Pedig milyen hálás féktávon visszaváltogatni, sokat segít, hogy rendes fokozatban vedd a kanyart, fordulaton maradj. Én igaz csak egy low Logival, de kormányozok és a "pillangó" gombok tényleg kézre esnek, billel nem semmi.
Syrius XIX: Oké, dupla kuplung szép dolog. De csepelt ne keverjünk már ide, ez belátható remélem. Különben, a beállítások között tedd veteránra segítséget és szerintem is kitisztul a kép. Az alapbeállítások csúszkákkal pedig 2-3mp-t hoztam a defaulthoz képest, nem is kellett beletúrnom komolyabban a setupba. Tapadás, váltóáttétel, alul-felül kormányzottság, rugó feszítés. Ezekből 10perc alatt összeraktam a nekem valót és egy "másik" autóban ültem egyből. Ha kormányos vagy, finoman a pedálokkal, 210-ről sem nyomhatsz satut, mert befog, ahogy néztem 80-90% mehet és csökkentve az erőt, ahogy lassulsz ugye. GTR2-höz képest pl. tényleg engedékenyebb a game, a sebességérzet olyan, hogy 2kávé meg redbull nélkül is vezethető.
Vita miatt nem hiszem, veszekedés miatt tiltanak sztem.
dzsavermadar: Nem tudom.
Új hozzászólás Aktív témák
- Sweet.tv - internetes TV
- PlayStation 5
- Facebook és Messenger
- Gyorsan cáfolta az Xbox hardverek lelövéséről szóló pletykákat a Microsoft
- Autós topik
- Xbox Series X|S
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Windows 11
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
- Apple iPhone 15 Pro 256GB,Dobozával,12 hónap garanciával
- LG 65B4 - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- Bomba ár! Dell Latitude E5470 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Sound Blaster AE-7 (B-Stock)
- Telefon felváráslás!! Samsung Galaxy S22/Samsung Galaxy S22+/Samsung Galaxy S22 Ultra
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest