Hirdetés
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Melyik tápegységet vegyem?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Stratégiai biztonsággal védekeznek a dráguló memóriák ellen a gyártók
- E-book olvasók
- Bluetooth hangszórók
- Milyen asztali médialejátszót?
- OLED TV topic
- Pánik a memóriapiacon
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsomboor
tag
válasz
dzsavermadar
#2464
üzenetére
Ha már felvetödött eza válto dolog szerintem probáld ki (azért mondom mert én is így csinálom) hogy automata v. , de valami könnyen elérhetö helyre beállítod a váltot és mikor "van rá idöd akkor váltassz" . Setupot meg küldök majd mindig ha gondolod(meg ha sikerül jol beállítani)

-
Szelep
senior tag
válasz
dzsavermadar
#2464
üzenetére
Nem vettem észre, hogy a szeveren volt ilyen gondja. Akkor ott valami nagyon nincs rendben.

-
KaraDani
addikt
válasz
dzsavermadar
#2464
üzenetére
Azt nem csodálom, hogy billel automatán váltasz
Bőven elég lehet pályán tartani az autót. Kormánnyal már nem kell hozzá különösebb ügyesség, csak egy kis gyakorlás. Két kézreálló gombot nyomkodok alapvetően vezetés közben így, biztos könnyebb kordinálni, mint billel az 5-6 ot.
Csak emiatt írtam, hogy ez csak egy opció: "Itt automata váltó van, miről beszélünk," -
G.---
csendes tag
válasz
dzsavermadar
#2464
üzenetére
Pedig milyen hálás féktávon visszaváltogatni, sokat segít, hogy rendes fokozatban vedd a kanyart, fordulaton maradj. Én igaz csak egy low Logival, de kormányozok és a "pillangó" gombok tényleg kézre esnek, billel nem semmi.

Syrius XIX: Oké, dupla kuplung szép dolog. De csepelt ne keverjünk már ide, ez belátható remélem. Különben, a beállítások között tedd veteránra segítséget és szerintem is kitisztul a kép. Az alapbeállítások csúszkákkal pedig 2-3mp-t hoztam a defaulthoz képest, nem is kellett beletúrnom komolyabban a setupba. Tapadás, váltóáttétel, alul-felül kormányzottság, rugó feszítés. Ezekből 10perc alatt összeraktam a nekem valót és egy "másik" autóban ültem egyből. Ha kormányos vagy, finoman a pedálokkal, 210-ről sem nyomhatsz satut, mert befog, ahogy néztem 80-90% mehet és csökkentve az erőt, ahogy lassulsz ugye. GTR2-höz képest pl. tényleg engedékenyebb a game, a sebességérzet olyan, hogy 2kávé meg redbull nélkül is vezethető.
Vita miatt nem hiszem, veszekedés miatt tiltanak sztem. 
dzsavermadar: Nem tudom.

Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3080 10GB Zalman Z1 Plus Cooler Master 750W
- magyar billentyűzet - 136 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - i9-14900HX, RTX 4080 - 4 ÉV GARANCIA!
- HP EliteBook 850 G7 (15.6") i7-10610U - Garancia, Akció!
- LG 35WN75C-B - 35" Ívelt VA - 3440x1440 - 100Hz 5ms - USB Type-C 60W - AMD FreeSync - HDR 10
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4078, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


Bőven elég lehet pályán tartani az autót. Kormánnyal már nem kell hozzá különösebb ügyesség, csak egy kis gyakorlás. Két kézreálló gombot nyomkodok alapvetően vezetés közben így, biztos könnyebb kordinálni, mint billel az 5-6 ot.
Vita miatt nem hiszem, veszekedés miatt tiltanak sztem. 


